Kanta-Hämeen Kassi-Alma

uus kanta-hämäläinen

Olen asunut kolmisen vuotta Kanta-Hämeessä, parissa eri paikassa ja pyörinyt koko maakunnan alueella. Olen pari kertaa nähnyt tämän Kassi-Alman liikenteessä.. melkoisen puliakan näköinen, joka raahaa mukanaan matkalaukkuja, reppuja, rinkkoja,, niitä on aivan valtavasti!! Varmasti sata, enemmänkin(?).. siirtää niitä yksi kerrallaan vähän matkaa tietä eteenpäin, ja sitten hakee seuraavan

Kaksi vuotta sitten olen nähnyt Alman Lammilla, matkalla Vääksyn suuntaan.. ja nyt eilen pitkästi aikaa törmäsin häneen Lopella, aivan keskellä kirkonkylää..

Alkoi vain kiinnostaa, että onko kyseessä yksi ja sama henkilö, vai onko näitä kummajaisia liikkeellä useampiakin tässä rakkaassa maakunnassamme? Entä liikkuuko Alma myös K-Hämeen ulkopuolella?? Matkat ovat nimittäin valtavia joita tekee..

21

1609

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Guugle ..

      En jaksa kirjoittaa,sama alma se on,reissannut vuosia jo,lappiin pyrki viime kesänä,mutta tais matka tyssätä keski-suomeen,ja sääskiä se lappi olisi ollut täynnä,kuka hullu sinne menisi.

    • Eleclya88

      Viimeks bongattu lopen kohalla :D

    • Googlaa

      Laukku-Leena. Sieltä Joroisten lehden kirjoitus: Laukku-Leena kiertää Suomen teitä.

    • Noidannuoli iskee

      Helpompi olis kulkea jos ois vähemmän laukkuja riesana.

      • No niinpä,

        mutta mitenkä sen sais Leenalle päähän. Ottais vastaan jonkun tilan, jossa vois laukkuja säilyttää. Olen tietoinen, että tätäkin vaihtoehtoa on hänelle tarjottu. Ottais vaan tärkeimmän laukun mukaan ja makuupussin. Luontomatkailu täten ois varmaan paljon vauhdikkaampaa menoa. Vaikka mihin hänellä kiire.


      • JOKO....
        No niinpä, kirjoitti:

        mutta mitenkä sen sais Leenalle päähän. Ottais vastaan jonkun tilan, jossa vois laukkuja säilyttää. Olen tietoinen, että tätäkin vaihtoehtoa on hänelle tarjottu. Ottais vaan tärkeimmän laukun mukaan ja makuupussin. Luontomatkailu täten ois varmaan paljon vauhdikkaampaa menoa. Vaikka mihin hänellä kiire.

        Leena on saanut kyydin Lopelta eteenpäin?


      • 27
        JOKO.... kirjoitti:

        Leena on saanut kyydin Lopelta eteenpäin?

        Eilen ja tänään jälleen Lopella


      • :::::::::::
        27 kirjoitti:

        Eilen ja tänään jälleen Lopella

        Matka ei siis edisty. Mutta, onneksi ilmat ovat jo aika mukavat luontomatkailuun.


      • ...
        ::::::::::: kirjoitti:

        Matka ei siis edisty. Mutta, onneksi ilmat ovat jo aika mukavat luontomatkailuun.

        Tänään oli jossain Lopen ja Riihimäen välillä...


    • Näytti syövän jotain

      Yhä edelleen Lopella

    • sfasfef

      majailee siin janavalon kohilla kapulaisen pellon laidalla

      • Leenapa

        onkin Oitissa.


      • Kyllä kyllä ymyyyy.
        Leenapa kirjoitti:

        onkin Oitissa.

        Oitissapa hyvinii!


    • siltappaan

      On pyörinyt koko talven lopen suunnalla. viime sunnuntaina itse pongasin 54 läylijäisten risteyksessä oli kassi määrä kasvanut huomattavasti viime kesästä . On ollut kuulo puheiden mukaan joskus opettaja.

    • Liian kauan puuttees

      Suostusikohan hän sukupuoliyhteyteen jos avustasi kassien kantamisessa?

      • Älä sitä

        täältä kysele. Rohkeasti juttusille. Voisit tarjota vaikka emännänpaikkaa.


      • Missä,,,
        Älä sitä kirjoitti:

        täältä kysele. Rohkeasti juttusille. Voisit tarjota vaikka emännänpaikkaa.

        Leena???


    • LOPETTAKAA TÄMÄ!

      Mitäs tämä keskustelu taas on? Tästä ihmisestä keskustelu ja hänen paikantamisensahan jo lopetettiin toisaalla täällä Suomi24-palstalla.
      ANTAKAA LEENAN OLLA JA LOPETTAKAA TÄMÄKIN HÖMPPÄ, hän on vapautensa ansainnut eikä ole tehnyt kenellekkään mitään pahaa. Vapaus liikkua, se koskee myös Leenaa.

    • Ihme tyyppi

      Älä sinä yllä inise, kun itse nostit haudasta tämän aiheen!
      Mitä mielihyvää voi tuollainen itselle rahjääminen tuotaa?

    • hggfdsdfff

      olet noin 4 kuukautta perässä.

      • Hartolassa,

        nykyään oleskellut tämä kirjoitusten kohde.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe