Grand Cherokeen ilm. lauhdutin

GC-96

Moi

Ilmastoinnin lauhdutin meni vaihtoon, mistä sais edullisesti varaosan?
Eikös se sijaitse jossain jäähdyttimen kupeessa nokassa, on meininki vaihtaa itse, vaikka työläs kuulemma, onko vaihdosta jollain kokemusta?
Kuulin, että turussa olis hyvä lauhduttimen ostopaikka, en vaan tiedä sen kummemmin. Kuivain kannattaa vaihtaa samalla, ennen täyttöä.

2

178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ............
    • Jeep V8

      Eli siis kenno. Ko. osa on ikäänkuin samaa puuta jäähdyttimen kennon kanssa.
      Eli keulimmaisena on tämä ilmastoinnin kenno ja samassa paketissa Syylari.
      Itselläni Jeep GC / ZJ sarjan 5.2 V8 ja sama homma olis edessä.
      No osa tiivistesarjoineen on ollut autotallissa (vielä paketissa) jo viime
      syksystä. Ostamani kenno on näitä Four Season merkkisiä, eli Amerikkalainen
      merkki, mutta Meksikossa tehty (kuten moni muukin varaosa Jeeppiin).
      Maksoin kennosta 250eur ja tähän päälle tulee sitten vaihtotyö, joka yleensä sisältää myös järjestelmän täytön. pelkkästä täytöstähän veloitetaan yleensä 80-120eur.
      Kuivaimen vaihtaminen on aika helppoa, mutta alkuperäinen Chrisler/Mopar osa onkin tosi arvokas, maksoin joku vuosi sitten jotain 350eur. Four Seasonilta löytyi sama osa 200eur, muttei valitettavasti jostain syystä sopinut.
      Originalissa ei niitä ongelmia ollut.
      Varaosien alkuperästä ei voi koskaan olla 100% varma, sillä toissakesänä levahti ABS-jarrujen ohjainyksikkö jota ei luonnolllisestikaan Moparin tuotteeseen saanut tarvikkeena. Boxi tuli tehtaalta hienosti Chryslerin logoilla ja Moparin teksteillä varustettuna ja samassa laatikossa luki että, made in Philippines (heh, heh...)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe