korrille ja iralle

auttaja

tässä teille oma ketju,missä voitte kirjoitella jonnin joutavia juttujanne ja syöpäpotilaat voivat keskustella rauhassa omissa ketjuissaan.olkaa hyvä ja onnea.hyvää päivän jatkoa.

51

202

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannatan

      Loistava idea!

    • Rekatut on IN

      Minä taas kannattaisin sitä että tästä palstasta tehtäisiin sellainen että tänne pääsee vain ja ainoastaan rekatut!

      • näkijä^

        Kirjoittelethan sinäkin lusiina milloin milläkin nimimerkillä...


      • Älä narraa
        näkijä^ kirjoitti:

        Kirjoittelethan sinäkin lusiina milloin milläkin nimimerkillä...

        Siinä näkijä missä tekijä :-)


      • näkijä^
        Älä narraa kirjoitti:

        Siinä näkijä missä tekijä :-)

        ja jälleen vaihdoit nikkiä... Nyt mua kiinnostaiskin tietää, miksi sä vihaat syöpäpotilaita niin paljon, että sun täytyy käydä täällä lietsomassa riitaa ja ärsyttämässä... Onks sulla joku trauma, mikä liittyy syöpäpotilaisiin? Menisit nyt ihan oikeesti ittees ja ajattelisit, mikä saa sut häiriköimään vakavasti sairaiden palstalla... Jossain muualla sen vielä jotenkuten ymmärtäis, mut ei täällä...


    • Pakolliseksi rekist

      Voi ehdottaa pakollista rekisteröitymistä, ei tarvitse katsella näitä multinikkejä, kuten aloittajaa.

      • -ra

        Mene WWW Cancerille sillä kaikkien on rekistäydyttävä jopa sinunin jotta et puskasta huutele aina eri nimimerkillä.


      • Hei hei hei hei
        -ra kirjoitti:

        Mene WWW Cancerille sillä kaikkien on rekistäydyttävä jopa sinunin jotta et puskasta huutele aina eri nimimerkillä.

        Meeppä sä sinne Irkku tai johonkin muualle.Hyvää matkaa.Ota Korri mukaan.


    • Harava käy

      Minäpä ehdotan.

    • ikävää muille

      syy miksi korri ärsyttää täällä on se että on saanut kenkää muilta palstoilta,kun ihmiset ei oo jaksanut sen juttejen kanssa.nyt saa syöpäpäotilaat kärsiä sen asian takia. tämä on tietty täysin väärin syöpäpotilaita kohtaan.mutta korri ei siitä välitä.

    • -ra

      Ketäs te sitten kiusaatte,varokaa vaan ettette joudu itse sylkikupiksi,

    • ei saa valehdella

      riippuu ihan kirjoittajasta itsestään ja mitä kirjoittelee.kantsii vähän miettiä

      • -ra

        Jokaista kirjoittajaa voi valehtelijaksi kutsua ,mistäs sitä tietää kirjoittaako puutaheinää kuka ja milloin.


    • -ra

      Jonnin joutavia on helppo kirjoittaa niin kukaan ei voi reakoida.

    • -ra

      Kirjoita itse omaan rimpsuusi mitä haluat

    • kysyn vain

      milloin itse olet kirjoittanut jotain asiallista tälle palstalle?

    • näkijä^

      Lusiina, mikset vastaa aiemmin esitämääni kysymykseen ,kun muutenkin oot aina hanakasti kommentoimassa? Siis minkälainen trauma saa sut ilkkumaan tällä palstalla jopa työaikana? Sun juttujas lukevalle on ihan selvää, että joku omituinen motiivi sulla on. Tuputat juutuupias, vaikkei niistä kukaan välitä. Kuvittelet kai, että syöpä jotenkin tyhmistää ihmisen, ettei se ite osaa hakee youtubesta tai positiivareilta piristystä, jos haluaa. Mikä sua oikein riivaa???

      • lusiina4

        Ai jaa, voi raukkaa. Aika ikävää hänelle.


    • lusiina4

      Noh, kerros nyt sitten missä minä olen syöpäpotilaita ilkkunut, kerros joku konkreettinen esimerkki? Omituisuudet on ihan vaan sun omassa päässäsi ja en jaksa tätä höpötystäsi tämän enempää kommentoida.Sinun väittämäsi minun käsityksistäni syöpäpotilasita ne vasta omituisia ovta, ettet vain kääntäen kerro itsestäsi. Minulla ei ole sinulle tämän enempää sanottavaa, enkä ole sinulle tilivelvollinen, kaikella ystävyydellä. Enkä ole kiinnostunut tietämään tämän enempää sinusta.

    • myös kyllästynyt

      konkreetisia esimerkkejä löytyy melkein joka ketjusta.kun ihminen saa syövän ei se tee hänestä tyhmää,kunnioita palstalaisia ja heidän toiveita.ja kun sulta todella pyydetään että lopeta esim.youtubbit niin sä lisäät vain tahtia.miksi? meillä kun muuta murehtemista kun sun ärsyttävät jutut,miksi et voisi lopettaa?ja olomme haemme jokainen tyylilämme,älä pakko syötä ideoitasi.lopeta oletko kiltti

    • lusiina4

      Jokainen valitsee itse mitä katsoo, minusta myös syöpäpotilas voi ja ohittaakin ei-mieluisat juttunsa, hän ei ole tyhmä, kuten sinä viestissäsi annat ymmärtää.Syöpä ei vie arviointikykyä valita itse omat luettavansa. Yksinkertaisesti: jos sinulle ne juutuubit ei anna mitään: ohita ne.
      Sinun tavoitteenasi on häätää kirjoittajia palstalta, mutta siinä sinä et onnistu. juutuubit ovat tällä palstalla pienin paha, mitä täällä ilmenee!

      Annahan sinäkin kaikkien kukkien kukkia ja anna toistenkin elää!

    • -ra

      Samaa mieltä.itse jokainen voi valita mitä lukee.jollei jostakin nimimerkistä pidä miksi lukea sitä lainkaan,vai onko tarkoitus saada riita aikaan?

    • lusiina4

      Ihana ilma tänään -ra. kukkapenkit ovat jo plajstuneet lumen alta ja huomena pääsee jo niitä siistimään. Koti on siisti siivouksen jäljiltä, ulkoportaissa on uudet kuramatot. Elämä on pieniä ilonaiheita :-).

      • lusiina4

        .höh, siis paljastuneet tietenkin.


    • voi kun kivaa

      hienoa että rupesitte kirjoittamaan täällä,menhän siin muutama päivä,mutta lopuksi tajusitte:))) täällä korri voit tuubittaa koko sydämesi kyllyydestä.hauskaa viikonloppua.ja irakin voi kertoa ihan mitä vain,ketju on teidän

    • 18+14

      Löyty arkistosta,miks ei mee perille? Ja nää 2 koko ajan.

    • ikiMuori
      • Selvitä asiasi

        Mistä tämä trauma mitä koet syöpäpotilaita kohtaan ja kiusaat heitä? Oletko käynnyt juttelemassa jonkun psykologin luona asiasta,siellä voisit purkautua ja asiat selviintyä.Sitä ne ei tee täällä.Ollaan huomioitu.


    • -ra

      Huomenna jo helmikuu ja lupailivat pakkasen vaan nousevan.Pitää vaan laittaa tarpeeksi päälle

      • IkiMuori

        Juu, minäkin aattelin viedä matot ja petivaatteet ulos tuultumaan, saavat pölypunkit kyytiä.


    • -ra

      Saa lenkkeilyt jäädä vähäksi aikaa.

      • Entinen eliitti urh

        Nyt siten voit mennä sinne iltakursille missä opetetaan kirjoittamaan oikein.Hienoa -ra,kerroit asiasta jo kauan sitten ja nyt siihen on tilaisuus,kun et lenkkeile näitä 15km lenkkejä päivittäin.Sun fyysinen kunto on ihan varmasti huippuluokkaa.


    • IkiMuori
    • -ra

      Kirjoitan sille palstalle jonne haluan.Kirjoita sinä muualle jollet hyväksy kun oma mieluisia juttuja.Kyllä tänne jokainen mahtuu.Onhan se parempi jotta joku edes kirjoitta,mutta hiljaista on.Vielä kun palstalta pois käsketään niin palsta kuivuu kokoon,Eipä täällä montaa kirjoitusta ole,ja ne vähätkin käskevät lopettaa kirjoittamisen.Kirjoittaisivay sitten itse jotain asiallista,mutta ei näy eikä kuulu.

    • Näkemiin taas....

      -ra parka,sulla on tosi paha lukihäiriö,et enään ymärrä tekstiäkään.Vain sinä käsket muita menemään muualle ja miksi? Palstan tarkoitus ei ole PASKANJAUHAMISTA päivästä toiseen väännät tänne samoja juttuja,kyllä ne on luettu jo niin moneen kertaan että uskotaan ,tai kuka nyt uskoo ja jaksaa edes olla kinnostunut.Hanki BLOGI ja Korri kanssa,sielä se voi tuubittaa ja piilovittuilla sydämmen täydeltä, ihan niin paljon kun haluaa.

      • -ra

        Ja sinä et osaa muuta kirjoittaa kun paskanjaugannasta.Missä sinun asialliset kirjoitukset ,eipä näy.


      • IkiMuori

        Lainattua:
        Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut,
        jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja tapahtumat mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin. Nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein.
        Vasta sitten voit tuomita minut tai elämäni.


      • -ra
        IkiMuori kirjoitti:

        Lainattua:
        Ennen kuin tuomitset minut.. Pue kenkäni jalkoihisi. Kävele ne kadut,
        jotka minä olen kulkenut. Käsittele menetys ihmisistä jotka olen menettänyt. Kestä kaikki tunteet ja tapahtumat mitä olen kokenut. Kompastu jokaiseen kiveen johon törmäsin. Nouse aina uudestaan ylös ja kulje täsmälleen sama elämä kuten minä tein.
        Vasta sitten voit tuomita minut tai elämäni.

        Täysin samaa mieltä.


    • Kakolasta

      "Palstan tarkoitus ei ole PASKANJAUHAMISTA"

      Niinpä niin, mix sitten jauhat?

      Ja piilovittuilu taitaa olla ihan vaan sun omaa luulotautias!

      • -ra

        Terveisiä Kakolaan.Sinähän siellä vittuilet kuuluu varmaan tapoihisi.Onnellista lusimista syystä varmasti siellä olet.


      • IkiMuori
        -ra kirjoitti:

        Terveisiä Kakolaan.Sinähän siellä vittuilet kuuluu varmaan tapoihisi.Onnellista lusimista syystä varmasti siellä olet.

        _ra tuo Kakolan viesti ei ollut tarkoitettu sinulle, jos katsot viestihierargiaa.


      • 6+2
        IkiMuori kirjoitti:

        _ra tuo Kakolan viesti ei ollut tarkoitettu sinulle, jos katsot viestihierargiaa.

        Kakolan vankilaa ei ole enää.


      • IkiMuori
        6+2 kirjoitti:

        Kakolan vankilaa ei ole enää.

        Eikö? Eikös sieltä kuitenkin tule se tv-ohjelma jossa nuorten naisten elämää kuvataan siel vankilassa vai onko se kuvattu aiemmin?


    • -ra

      Et sä mua pois saa tältä palstalta vaikka kirjottaisit mitä sontaa.Se on carma

    • -ra

      Kun 50v, on ollut hampaat kunnossa ja hoitojen jälkeen tällaiset remontit ei jää epäselväksi mistä se johtuu.

      • Hammashygienstille

        Harjaa hampaat huuhdo suu,hammaspeikko lannistuu.Huuhteletko hampasi iltaisin fluorilla?Hammas väliharjat kaytäkö ja hammaslankaa,entä mitä hammastahnaa ja lopuksi syötkö monipuolisesti,kun teini ei ole kotonasi viikolla,vaan vain viikonloppusin?
        Toisillla on vain huonot hampaat,miten ne olivat vanhemillasi,huonot hampaat voivat periintyä.Kuinka usein kävit hammalääkärissä kun sait sytosi 5 vuotta sitten?


    • .ra

      Me emme ole sama henilö,

      • Carma-ra

        Ootko sää carma? Siis Carma-ra!


    • -ra

      En ole

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5728
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3515
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1903
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1895
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1730
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1483
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1370
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      24
      1317
    Aihe