tämä tapaus sattui minulle ja kaverille tänään!!!!meillä on molemmilla xbox360 kineckt muuta myynnissä,kaveri laittaa viestin jossa sanoo että olisin kiinnostunut keltaisen pörssin tuotteestani,ei kysele koneesta mitään,ilmoittaa vaan siirtävänsä rhat tilille ja jos eri tili niin toimittaa kuvakaappauksen tiliotteesta että rahat ovat siirtymässä tilille...no ilmoitin että minulla on nordean tili johon tuli viesti että paha juttu mulla on spankki,laitoin viestiä että muijalla on spankki,voi maksaa sinne,tuli viesti että hyvä juttu jos säästöpankin tili ni maksu käy heti..no sanoin että koitan etsiä säästöpankin tilin ni kauppa käy kyllä.Noh kaveri laitto myöhemmin oman xboxin tarvikkeet myyntiin keltaisenn pörssiin,ja sai samanlaisen viestin jossa kaveri ehdottaa samanlaisesti että ostaisi koneen,ja laittaa tilille rahat ja niinpoispäin,sanoin kaverille että sanoo sille että on säästöpankin tili ni kaveri ilmoitti että voi harmi kun sillä on sampopankki...varokaa moisia kivipäitä ja vaatikaa käteismaksu ni menee noilta mulkuilta mahkut kusettaa!!!!tän kaverin puhelinnumero on 040376 alkuinen,varokaa!!!!!
VAROKAA HUIJAREITA!!!!
käteen kiitos!!!
2
246
Vastaukset
- Janne.pol.fi
laita vaan koko numero, et siinä mitään häviä. Otan yhteyttä ko. tyyppiin.
- käteen kiitos
ja loppuosa numerosta2190
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472413
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘831192PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64870
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842