Minulla on sellainen pieni kupasta ostettu ruukkuruusu. Haluaisin istuttaa sen suurempaan ruukkuun ja laittaa terassille. Voiko sen laittaa jo näillä ilmoilla ulos? Ruukku on itse tekemä ja savea, pohjassa ei ole mitään reikää mistä pääsisisi vei pois. Haittaako tämä?
Tai sitten vaihtoehtona olisi istuttaa ruukku ihan vaan maahan. Kuinkahan isoksi kasvaa? On tosiaan ihan sellainen mini ruusu,
Ruukkuruusu ulos
...............
1
2499
Vastaukset
- kirsikka48
Minulla on ollut monta miniruusua kasvamassa puutarhassa ja ovat olleet kauniita.Kaupassa olivat miniruusuja mutta puutarhassa ruusuista tulivat vähän isoimmiksi.Kukkivat vuodesta toiseen kauniisti.Ei kannata heittää pois koska ovat kauniita.Istuta toukokuun lopulla ulos ja kastele kunnolla että tekee uudet juuret.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1522851Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.272754- 1801607
- 2051475
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3121396- 971363
Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,671174Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �151168Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja711118- 711041