Pussien tyhjennys

PellervoHollo

Hei kaikille!
Tänään oli päivä edellistä kosteampi, kiitos songranin. Innostuin taas hieman runoilemaan ja haluankin tuottaa tällä iloa Teille kaikille. Olkaapa hyvät:

En tarkoita mitään pahaa
Minulla vain on paljon rahaa
Thaiyttösi sun
Huomenna voi olla mun

Sinulla kaikki voi mennä päin mäntyä
Astelen thaityttösi kanssa kohti sänkyä
Sinun on turha tyttösi perään itkeä
Epäkohtia on thaimaassa mahdoton kitkeä

Mikä katkaisee thaitytön ja farangin suhteen kuin saha
Yksinkertaisesti paksumpi lompakko ja löysä raha
Thaityttö kun rikkaamman miehen kohtaa
Se entisessä suhteessa eroon johtaa

Illat vietämme rannalla tanssien ja nussien
Nukkumaan yöllä kanssa tyhjien pussien
Ei thaimaassa enää minua mikään hämää
Alkuun laitoimme tänään taas uutta elämää

Terveisin Pellervo Hollo, Oo ja Bude

16

2953

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28 x....

      Kiitoksia hienosta runosta!
      Se oli kaikki totta joskin varmaankin jonkun sydäntä vihlaisee. Ikuista rakkautta ei ole täällä suomessakaan. Aina suurempi raha voittaa kauniin naisen kiinnostuksen. Se on varma.
      Itsekin haluaisin runonsuonella vastata mutta ei irtoa. Olisiko se ollut viime tai toissa kesänä kun yritin saarellani sitä kehitellä viikkokausien ajan. Läskiksi meni.
      Meni homma ryypiskelyksi ja lokkien katseluksi. Ajatukset olivat tietysti hyvinkin lennokkaita ja suorastaan taivaasta tuntuivat satelevan kun kalliolla makasi ja pilviä ihaili. Aamulla ei tullut hengentuotteiksi kuin paskapaperia.

      Mieleeni jäi tuo thaityttösi sun voi huomenna olla minun.
      Meitä taisi olla yhdellä reissulla kai neljä kundia. Kolme lähti jo 3:n viikon jälkeen. Minulla oli aikaa vielä toiset samat. Kundit passejaan aamusella tsekkasivat, minä rahojani. Oli siihen aikaan vielä jäljellä 17 000 mk. Jätkät eivät olleet olleet silmiään uskoa.
      Yhdellä kaverilla oli ollut aina joka ilta parin viikon ajan sama söpö tyttö jota nyt minäkin olin katsellut sillä silmällä.
      Saattaessani poikia taksiin sanoin että katsokaa, minulla on vapaat kädet.
      Kaverini mua mulkaisi takapenkiltä kun huomautin että jätit nyt akkasi vartioimatta.
      Minä siitä seisomalta hakemaan sen kaverini minimekkotyttösen. Mitäs äijä lähti? Oli oikea liukas- Leena, halpa, ujo ja söpö ja halpa. Kaikki ylisanatkin voisi käyttöön ottaa.

      Suomessa kiusoittelin kaveriani että olin juuri sen tytön kaa... sitten valehtelin etten vaisinkaan. Vaikka panin sitä pari viikkoa. Näin se homma menee....

      Yritän vielä lähiaikoina pukea sanojani runosuoneen kirjoitettuna; ette sitten naureskele tai tulen.... ja tarjoan teille paukun.

      • fantsuu pojat hienoa

        Nyt tulee aitoa Thaimaa-tietoutta aidoilta seksituristeilta.


      • Anonyymi
        fantsuu pojat hienoa kirjoitti:

        Nyt tulee aitoa Thaimaa-tietoutta aidoilta seksituristeilta.

        Senssu, tuu tänne hua hiniin.... niin saat tuupata, mua hanuriin, poju. By NumBall HNN 60v.


    • Köyhä suomikoira

      Kaikilla on unelmia.

      • ja tyhmyyttä ?

        Fiksummat pitää typerät unelmat sentään omana tietonaan.


      • pätevää sanoisin

        Kumpikin noista runoilijoista näkee arjen Thaimaan. Kyllä ne
        aina pillujuttujensa väliin laittaa muutakin tietoa Thaimaasta.
        Vaikka pääosissa niiden jutuissa onkin huorat.


      • Seppo76

        Olen 36-vuotias mies ja uneksin thaimaan matkasta jo 19-vuotiaana. Rahaa ei kuitenkaan matkaan ole koskaan ollut tarpeeksi. Onneksi suomesta löytyy nykyään paljon thaihieromalaitoksia, niissä käyminen tulee paljon thaimaan matkaa halvemmaksi ja aika usein saa harrastaa seksiä myös ilman kondomia. Olisi se kiva, jos joskus onnistuisi saamaan jostain thaihierojasta vaimon itselleen. Olisi sit itsellä sekä kaunis että varakas vaimo. Kyllä thaihierojan ammatti aina siivoojan tai kaupankassan työn voittaa sekä palkan suuruudessa että työn kiinnostavuudessa.


      • Seppo riuttala

        Ennen uneksin kovasti matkasta thaimaan bangkokiin, mutta matka on niin kallis, että mieluummin käyn suomen lukuisissa thaihieromalaitoksissa. Bangkokin upeita ja kiehtovia shemaleja sieltä ei tosin löydä, mutta muuten täydellisiä thaityttöjä kylläkin. Thaimaan matkan hinnalla saa aika monta thaihierontaa ja ehkä ajan kanssa löytää itselleen vaimonkin. Olisi vaimolla sit vielä kaikenlisäksi vaihteleva ja hyväpalkkainen työkin.


    • :-)

      Oi jos mä sen ajan vielä takaisin saisin.......ensi kuussa Thaimaahan appivanhempien hautoja tsekkaamaan......onneks ei pahemmin enään ikäloppua lihan himot ärsytä :)

      • Anonyymi

        Niin monta paskaa ulkolaista ja varsinkin Thaimaalaista avioliittoa olen ollu todistamassa että en voi kenellekkään moista suositella,jollei Suomesta naista/miestä löydy on hakijassa kyllä vika!
        Yleensä se avioliitto Thainaisen kanssa on vain kulissia ja saadaan näyttämään hienolta mutta...totuus perheen sisällä ihan muuta ja kyllä kerron ihanniitä mitä minulle on kertonu eronneet.


    • Anonyymi

      "Pussien tyhjennys"
      Miksi tyhjensit oksennuspussisi palstalle?

      • Anonyymi

        Siksi että voisit yksinäisyydessäsi kaivaa vanhoja juttuja joita päivität älykkyytesi äärirajoja hipovilla kommenteilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi että voisit yksinäisyydessäsi kaivaa vanhoja juttuja joita päivität älykkyytesi äärirajoja hipovilla kommenteilla.

        Aivan samaa kuullu heistä jotka nainu ulkolaisen ei ole onnistunu kun on liian iso kulttuuriero.
        Thaimaalaiset niin kotiseutu ja sukurakkaita että kokoajan olis rampattava kotona,kenen rahat sellaseen riittäis??


    • Anonyymi

      Taitaa olla ennätys; "Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä."

      Miksi?

    Ketjusta on poistettu 73 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe