syksy/sää kyproksella

aikku23

Hei,

Olemme menossa syys-lokakuun vaihteessa Kyprokselle. Nettisivujen mukaan sää olisi ihan ok eli noin 22 astetta. Olen kuitenkin kuullut, että em. aikana siellä olisi huomattavasti lämpöisempää. Kertoisitteko kokemuksia onko tuohon aikaan vielä kuinka kuuma vai olisiko Kreikka parempi vaihtoehto.

Mielestäni passeli lämpö olisi jotain 21-24 astetta

7

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohlää

      no sittenhän toi 22 asettuu antamiesi lukujen välimaastoon - ei kait sitä kukaan tiedä minkämoiset asteet siellon juuri silloin, kun olet sinne menossa!!?? hölömö

    • Syksyllä taas! <3

      Pari vuotta sitten olin juuri samoihin aikoihin Kyproksella, Limassolissa. Sää oli aivan upea, joka päivä auringonpaistetta ja 25-29 astetta lämmintä. Eikä meinannut läkähtyä, sillä pieni merituuli sopivasti neutralisoi lämpötilaa. Hyvin ruskettui! Tuohon aikaan paikallisten rantasesonki Kyproksella on jo loppunut ja rannat ovat lähes autioita - mikäli turisteja ei lasketa. Olin Kyproksella viikon vain yhtenä päivänä ukkosti ja myrskysi oikein kovasti. Se tosin kesti vain noin 15 minuuttia.


      Hyvän ajahkohdan olet valinnut matkallesi. En voi muuta kuin suositella Kyprosta! Ainoa miinus tuossa ajankohdassa on se, että siellä on erittäin kuivaa ja lähes kaikki kasvit sitkeitä sitruspuita ja oliivipensaita (sekä tietenkin hotellin puutarhoja) lukuunottamatta on kuolleet, mikä tekee maisemista melko karuja...

    • -Sarana-

      mns sään keskiarvojen mukaan syys-lokakuun vaihteessa lämpöä olisi korkeimmillaan 29-30 astetta ja vähimmillään 18 astetta.

      • Limassol

        Minkälainen keli on marraskuun puolessa välissä? Olisiko Limassol aurinkovarmempi, kun Agya Napa?


    • AAA <3

      Osaisko joku kertoja onko Limassolissa kirpputoria? Harrastavatko he sellaista =D

    • Kreikassa useimmiten

      Tulimme muutama tunti sitten Pafoksesta. Koko viikko 29 C .

      • Lähtö kohta Pafoksee

        Hei sinä joka jurri palasit Pafoksesta...
        Kerro siitä paljon puhutusta hintatasosta jotain. Oliko ravintolassa kallista syödä? Paljon maksoi esim. musaka ja muut kreikkalaiset/kyproslaiset ruuat? Entäs punkkupullo pöytään?
        Ollaan menossa viikon päästä.
        Entäs rannat Pafoksessa? Olen lukenut, että pieniä poukamia, mutta voiko niissä uida mukavasti vai onko kauhean kivikkoista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2793
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2370
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2150
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1934
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1786
    6. 141
      1762
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1757
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1501
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe