Kauppojen sikarit

sikkepuodista

Saako ruokakaupoista ostettua mitään hyviä sikareita? Ei "kärysikareita" vaan pehmeämpää aromia. Mitä suosittelisitte?

11

27613

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PIKKUSIKARI

Eipä taida olla ku niitä vanilja kääryleitä.

Cafe creme arome o iha hyvä.

• Sikarimiestari

Backwoodsia olen kuullut kehuttavan paljonkin markettisikariluokassa, vaikken itse olekkaan kokeillut. Hieman pikkusikaria suurempi, 5kpl/5€, foliopussissa. Varmaankin juuri mitä etsit, sloganikin menee "How can something so wild be so mild?"

http://www.youtube.com/watch?v=nxPjhHNPYp0

Hieman Clint Eastwood:mainen tai/ja videon kaltainen punaniskajunttisikari ulkonäöltään tosin.

Piano-cigarilloksia 12kpl/14€ jos vielä jostain löytyy, tehty Suomessa. Hyvia, itse pidin, hieman vahvempia tavallisiin pikkusikareihin verrattuna. Seetripuurasiassa.

• 14

Juu, Backwoods on pehmeä ja hyväntuoksuinen sikari. Koko on kyllä aika kaukana pikkusikarista isompaan suuntaan. Muoto on kyllä sellainen länkkärileffoista tuttu, mutta siihen kun ei kiinnitä huomiota niin sikarina hyvä.

Sitten pikkusikareista Ritmeester Moods Filter on mukavan pehmeä. Vähän "neitimäinen" filsun takia :)

• blunted

etsin backwoods sikareita mutta eri makuja, ulkomailta löyty greippi,hunaja ja marja-hunaja. löytyykö näitä makuja näitten rajojensisältä.

• jalostaja

Saisikohan näitä backwoods sikareita laisinkaa enää esim r-kioskilta? Maistuis pitkästä aikaa yks :)

• Porilaine
        jalostaja kirjoitti:

Saisikohan näitä backwoods sikareita laisinkaa enää esim r-kioskilta? Maistuis pitkästä aikaa yks :)

Itsekin haluaisin ostaa mutta jos oon oikein ymmärtäny ni niitä ei enää myydä missään

• dafsugd

Sigge haisemaan, ja muistat vetää henkeen ettei mene hyvät savut hukkaan!

• KrispyKreme

Suosittelen Backwoodsia

• Anonyymi

Mistä niitä sais??

• Joku666

Saako backwoodseja vielä suomesta? Olen kuullut ettei enää löytyisi haluisin kyllä maistaa. Löytisiköhan tobacco storesta?

• Haahu

Itse tullut jonkinverran poltettua "Meester Hans" sikareita. valmiiksi leikattuja mutta muuten ihan ok.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3674
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      2001
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1333
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1220
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      101
      1084
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1065
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1020
    8. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      975
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35