Saako ruokakaupoista ostettua mitään hyviä sikareita? Ei "kärysikareita" vaan pehmeämpää aromia. Mitä suosittelisitte?
Kauppojen sikarit
11
27613
Vastaukset
- PIKKUSIKARI
Eipä taida olla ku niitä vanilja kääryleitä.
Cafe creme arome o iha hyvä. - Sikarimiestari
Backwoodsia olen kuullut kehuttavan paljonkin markettisikariluokassa, vaikken itse olekkaan kokeillut. Hieman pikkusikaria suurempi, 5kpl/5€, foliopussissa. Varmaankin juuri mitä etsit, sloganikin menee "How can something so wild be so mild?"
http://www.youtube.com/watch?v=nxPjhHNPYp0
Hieman Clint Eastwood:mainen tai/ja videon kaltainen punaniskajunttisikari ulkonäöltään tosin.
Piano-cigarilloksia 12kpl/14€ jos vielä jostain löytyy, tehty Suomessa. Hyvia, itse pidin, hieman vahvempia tavallisiin pikkusikareihin verrattuna. Seetripuurasiassa.- 14
Juu, Backwoods on pehmeä ja hyväntuoksuinen sikari. Koko on kyllä aika kaukana pikkusikarista isompaan suuntaan. Muoto on kyllä sellainen länkkärileffoista tuttu, mutta siihen kun ei kiinnitä huomiota niin sikarina hyvä.
Sitten pikkusikareista Ritmeester Moods Filter on mukavan pehmeä. Vähän "neitimäinen" filsun takia :)
- blunted
etsin backwoods sikareita mutta eri makuja, ulkomailta löyty greippi,hunaja ja marja-hunaja. löytyykö näitä makuja näitten rajojensisältä.
- jalostaja
Saisikohan näitä backwoods sikareita laisinkaa enää esim r-kioskilta? Maistuis pitkästä aikaa yks :)
- Porilaine
jalostaja kirjoitti:
Saisikohan näitä backwoods sikareita laisinkaa enää esim r-kioskilta? Maistuis pitkästä aikaa yks :)
Itsekin haluaisin ostaa mutta jos oon oikein ymmärtäny ni niitä ei enää myydä missään
- dafsugd
Sigge haisemaan, ja muistat vetää henkeen ettei mene hyvät savut hukkaan!
- KrispyKreme
Suosittelen Backwoodsia
- Anonyymi
Mistä niitä sais??
- Joku666
Saako backwoodseja vielä suomesta? Olen kuullut ettei enää löytyisi haluisin kyllä maistaa. Löytisiköhan tobacco storesta?
- Haahu
Itse tullut jonkinverran poltettua "Meester Hans" sikareita. valmiiksi leikattuja mutta muuten ihan ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886