NIIN SIELLÄ LUOKAN EDESSÄ VEDIN HOUSUT KINTTUIHIN JA RUPESIN RUNKKAA
RUNKKAAN KOULUSSA
35
6518
Vastaukset
- entä sitten?
Joo, tuohan on ihan yleinen käytäntö ainakin täälläpäin.
- POIKA JOKA RUNKKASI
No hyvä tietää etten ole ainoa
- runglar
mä runkkasin siellä luokan perällä kun katselin sinun runkkaamistasi
- sdsdsdsd232323
ei viitu repes :D
- ---
Miks tyydyi tekemään sen vaan luokkas edessä, eiks salissa lavalla koko koulun katsomana ois paljon kivempaa kaikkien kannalta? Kokeile ens kerralla
- Runkmies
Määki tein kerran noin. Kyllä kannatti, koska muut lähti siihen mukaan ja alkokunnon orgiat
- julkkisgirl
vittu...te vaan saatana runkkaatte mutta tehkääpä vittu nniin että sormetatte siellä luokan edessä vittu että oon leija nyt :))
- Hessu 52
Olet huijari! Painu ..ttuun tältä palstalta!!
- ____________________
Todisteita, muuten en usko.
- kivaaaaaa
info
- aala01
hullun hommaa sanon minä...
- Hessu 52
ootko ees nolo? xD
- fckboy
ite vittu veän ainaki kättee joka päivä koulussa vähintää 3 kertaa...laukeilen vessan seinille aina ja samalla ku runkkaa ajattelen meidän luokan tytsyjen kiimaisia perseitä ahhhhh....on tullut jotaki yleistä valitustaki siellä meidän koulussa siitä että vessan seiniltä löytyy mälliä...siivojat eivät ainakaa tykkää
- Hessu 52
oot nuori ja kiimanen poika ;)
- okei.
Mitä vittua minä luen
- ololololoooo
samaa mieltä (Y)
- Paskapersepillu
Kyrvästähän tässä oli kyse!
- qwertghfds
.....näin runkataan tyylikkäästi
- c-boy
olen vetäny opettajaa peppuun (sijainen)
- jokke 19
naitko opea
- ljhd
Ihan normaalia täällä suomessa...
- rgwvwaqeg
Miksi tehdä tälläisestä asiasta näin suurta numeroa :o eikös se joka koulussa ole ihan normaalia tunti aktiivisuutta
- blowjob 666
Otan joka päivä suihin faijalta :D
- pyllynuolija
MINÄ ostan naapureilta seksiä :) Niiltä heruu joka kerta kun pyydän. Tunkevat välillä palavia kynttilöitä poikittain anaaliin (kantsii kokeilla) . Nuolevat myös paskaa mun reikelistä ja lutkuttelevat :) Jos jollakin on ajan puutetta ja haluaa tekemistä: tunge sormesi perseeseen ja jos tämäkään ei auta niin ota yhteyttä sähköpostiin: nuolija maijanpoika@ karitsa perseessä. pyllyx
- SimofRangen98
- KOULUPOIKA 14 V
MOI! MÄ OLEN 14 VUOTIAS POIKA JA MUA PANETTAA/HALUTTAA JOKA IKINEN PÄIVÄ JA MONTA KERTAA PÄIVÄSSÄ! MÄ MASTURBOIN AINAKIN KERRAN PÄIVÄSSÄ! MÄ MASTURBOIN 2 TAI 3 TAI 4 TAI JOPA 5 KERTAA PÄIVÄSSÄ! MULLA SEISOO KUN AJATTELEN NUORIA SÖPÖJÄ TEINITYTTÖJÄ!! ESIM. MILEY CYRUS JA HÄNEN KAVERI LILLY. ANNA ABREU. CHAT-JUONTAJAT ON MYÖS MUN MIELEEN JA HEISTÄ KELPAA AIKA MONI TYTTÖ/NAINEN! MÄ HALUUN NEUVOA JA OPASTAA NUORIA (MUA NUOREMPIA JA VANHEMPIA) JOTKA EIVÄT OSAA JOTAIN! ESIM.MASTURBOIDA TAI IHAN MITÄ VAAN MUUTA! MÄ AUTAN TEITÄ! TÄSSÄ ON MUN NUMERO! 041-7069467. TEXTATKAA MULLE JA KYSYKÄÄ NEUVOA! MÄ AUTAN TEITÄ! PS. OLISI KIVAA TIETÄÄ MITEN NUORET TYTÖT JA POJAT MASTURBOIVAT! MISSÄ JA MILLOIN JA MITEN! TEXTAILKAA MULLE JA EIPÄ TÄSSÄ MUUTA KUN MOIKKA! T.PANOPOIKA! SORI! MUN OIKEE NIMI ON JUSTUS SANTERI. NYT SE MOIKKA TEILLE KAIKILLE JA TEXTAREITA TULEMAAN MULLE JA PALJON! MUA HALUTTAA JUST NYT JA MÄ AIJON MASTURBOIDA IHAN KOHTA JA KELLO ON NYT 18:34 JA PÄIVÄ ON 27.5.2011. MULLA ON SITTEN MYÖS KYSYMYKSIÄ! KANNATTAAKO TYÖNTÄÄ ANUSTAPPI PEPPUUN ILMAN LIUKUVOIDETTA VAI LIUKUVOITEEN KANSSA? MÄ KUN SAIN ANUSTAPIN YHDELTÄ MUN TYTTÖKAVERILTA KUN MÄ TÄYTIN 14 V. TYTTÖ ANTOI SEN MULLE KOULUSSA JA KÄSKI AVATA SEN KOTONA! NIIN MÄ TEIN JA MULLA ALKOI HETI SEISTÄ KUN NÄIN SEN ANUSTAPIN! TEXTASIN TYTÖLLE JA KIITIN LAHJASTA JA OLI ILOINEN JA SEURAAVANA PÄIVÄNÄ SE SAMA TYTTÖ KATSOI MINUUN JA HYMYILI JA KYSYI MINULTA MITÄ PIDIN LAHJASTA JA MÄ SANOIN IHAN KIVA JA TYTTÖ SANOI NO KIVA KUN TYKKÄSIT SIITÄ! TYTTÖ EI TIENNYT OLINKO JO KOKEILLUT SITÄ MUT EI SE MITÄÄN! KOHTA MÄ KOKEILEN SITÄ! HETI KUN ANNATTE KUULUA ITSESTÄNNE! VOIDELTUNA VAI ILMAN? NYT MUN ON LOPETETTAVA TÄMÄ KIRJOITTELU KUN MULLA SEISOO JA HALUT ON HUIPUSSA! NYT KELLO ON 18:45. AI NIIN! YKSI KYSYMYS VIELÄ! ONKO NORMAALIA KUN MÄ TYKKÄÄN TEIPATA SUUNI JA USEIN? VASTATKAA PLIIS!! NYT SE MOIKKA JA MUISTAKAA TEXTATA MULLE PIAN! T.JUSTUS. PUH. 041-7069467. TEXTATKAA MULLE PIAN!!!! NYT ALAN MASTURBOIDA!! MÄ TYKKÄÄN AIKA MONESTA MUN LUOKAN TYTÖSTÄ JA MYÖS MUISTA TYTÖISTÄ! MUN KOULUSSA ON PALJON SÖPÖJÄ TYTTÖJÄ JA NE SAA MINUT IHAN SEKAISIN JA MULLA ALKAA SEISTÄ HOUSUSSA! MOIKKA! KLO.19:00. T.JUSTUS.
- Minä vihainen olla
Jäbä laitto mun puhelin numeron ja mä ihmettelin kun mulle tulee outoja puheluita.
Johan se viimein selvis, et mistä mun numero on annettu.
- hear me when i come
hajos xD
- im-so-horny
Minulla on mahdoton lakufetissi niinpä kerran ystävä tarjosi lakupätkää tunnin alussa ja pimppaanihan mä sen työnsin. Opettaja moitti, mutta veti lakupätkän kielellään irti jonka jälkeen sanoi "nyt saat kunnon tyydytyksen" ja levitti jalkani niin haaralle kun pystyi ja työnsi koko kätensä sinne.
- Pärisee
TeIlLä 10 v ES JoNnEiLlA Ei OlE AiKoIhIn OlLuT vArMaan Näin hauskaa ku repeilette TäälläKi tälle trollille vaa
- dvsfatttttertwertttr
Minäkin runkkasin luokan edessä kunnes sitten poikakaverini saaoui ja otimme panosession luokan edessä. Kaikki pojat ottivat meistä mallia. Kyllä poikarakkaus on ihanaa. =)
- MINUA ETTE PÄIHITÄ
RUNKKASIN FOXNEWSIN SUORAN TV LÄHETYKSEN AIKANA, TÄSSÄ VÄHÄN VIDEOMATERIAALIA YHDYSVALTOJEN TELEVISIOLÄHETYKSESTÄ: http://adf.ly/1pWsT
- 14.poju
olen 15.vuotias homo poika kesäloma oli alkanut koulusta ja lähdin mökil parhaan kavereni joren kaa hän on mua vuoden vanhempi mukaan lähti myös mun isoveli roope istuimme takapenkillä autossa on tummenetut lasit istuimme ilman paitaa takapenkillä kun pysähdyimme abc.n pihaan roope lähti ostaa sauna juomia sillä aikaa me poltimme tupakat auton takapenkillä ja ja vaidettiin sylkeä veljeni tuli autoon 6.mäyräkoiran kaa ja kahden siiderin kaa hän ojensi siiderit takapenkille meille ja sano pojat juokaa janoon jatkoimme matkaa ja nauroimme takapenkillä veljeni keskitty ajamiseen sillä välin me otimme takapenkillä toisiltamme suihin mökki tiellä riisuimme housut pois olimme alasti takapenkillä veljeni vilkaisi taakse ja sano menettekö heti naku uinille sanoimme joo mökille päästyä paiskaisimme auton oven kiinni juoksimme pihan poikki järveen uimme järvessä alasti ja runkkasimme toisiamme vedessä kunnes veljeni juoksi järveen niin että molskahti savusauna lämpeni illaksi saunassa rakastelimme minun puhelini soi ja minä vastasin ja me rakastelimme samal me siirryimme pukuhuoneeseen se oli minun äitini hän soitti videopuhelun ja kysyi mitä teette onko teillä kivaa pojat nauroivat ja sanoivat katso äiti mitä teemme pojat näyttivät äidille heidan rakastelu session äiti hymyili hän selvästikin kiihottuin puhelu katkesi äitini lähti tuhatta ja sataa mökille muutaman tunnin päästä hän saapui mökille ja löysi meidät saunan pukuhuoneesta sammuneena äitini raiskasi meidät veljeni hukutti äitini kaljat jai juomatta joten heitimme ne mereen poltimme tupakat ja kaverini hyppäsi järveen ja hukkui ja kuoli veljeni sekosi ja kuoli minä sekosin ja valkotakit hakivat minut veivät minut mielisairaalaan
- aaqaqa
Joo mullakans kävi sillai että juoksin mäkeä alas sitte kompastuin aloin pyörimään ja hupsvain olinkin isä, olin pyörinyt viidenkymennen tytön yli!!11!
- vesamattiloiri
BTW MULLON KIHOMATOJA. NE KUTITTAA VITSTI JA RAAVINKIN PYLLYÄNI KOKOAJAN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321