Miksi loimaalainen nainen rupsahtaa?

hiukan ihmettelen

Monet tuntemani Loimaan seudun naiset rupsahtavat silmissä kun pääsevät naimisiin! Sittenhän ei tietysti tarvitse enää näyttää miltään kun oma köriläs on löytynyt?
Loimaan Lehtikin (paperinen lehti) on täynnä esimerkkejä joka viikko. Välillä pitää katsoa, että onko tuo nainen vai mies.
Hiukset yhtä lyhyet ja a la naturel lookki on vaan niin ihana kun ei jaksa viitsi osaa halua yhtään parempaakaan.
Huomaa, että ollaan maalla.

50

2747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehet myös

      Vakava ongelma on myös alueen miesten tilanne. Kaljamahat löllyvät, parransäki rehottaa ja silleen.

      • olgain

        Miehet voisi kyllä käyttää enemmän henskeleitä housujen kannatteluun.


    • 1päivitys

      On SUURET murheet!!

    • xa<efktf

      Ovat boheemeja! ( Suomeksi: laiskoja ja huolimattomia)

    • Lidlin puutteessa

      Loimaalla naisetkin rupsahtaa.

      • kunnon kohotusta

        Jos siirryttäisiin huiviin/burkhaan, niin ei tarvitsisi enää katsella kenenkään naamoja. Mutta koska Suomessa on tasa-arvolaki, tämä huivipakko koskisi myös tasavertaisesti miesten naamoja.
        Ainakin meillä on isännän naama paljon ryppyisempi, usein parta ajamatta, kalju alkaa lähestyä, vähä tukka kampaamatta, joten en ymmärrä,mistä on kysymys. Pitäisi katsoa ensin miesten omaan peiliin.
        Meillä emännällä on aina puhtaat vaatteet sekä hiukset, jotka eivät ole harmaantuneet. Jos harmaantuvat, pitää kampaaja huolen, että väri pysyy entisellään. Vaatteitakin ostaisi moni nainen uusia, kun eivät miehet mäkättäisi vaateostoksista. Onneksi meillä ei tarvitse siitä tapella, isännän vaatteet kaipisivat uusimista yleensä.
        Harvemmpin näkee miehiä esim. sauvakävelyllä tai zumbassa.
        kunnossa kaiken ikää!
        Hyvää kevään jatkoa kaikille (ps. minne välillä huumori häviää?)


    • Ämmä ja ikisinkku

      Nainen rupsahtaa siinä vaiheeessa kun ottaa itselleen ukon . Nainen tkee työpäivänsä missä sitten tekeekin ja sen jälkeen laittaa ruokaa pimeässä keittiössään seinää tuijottaen. Siinä ne hartiat menvät kyyryyn, rupsahdus käy ihan itsestään.
      Jos nainen haluaa pysyä freesinä niin naimisiin ei kannata mennä, ainakaan miehen kanssa jolla ei ole varaa kotiapulaiseen.

      • On meinaan

        aika vetävä mimmi jos samasta puhutte? Tumma ja tulinen...? Ei kuitenkaan suostu nielemään?


      • make928

        stumpata=on esim.tupakan lopetus
        stempata=yrittää parempaa
        oot tainnut olla ihan pikkasen liian kauan pois loimaalta,luultavasti kotoisin mellilä/alastaro tai peräti ypäjä????


      • Mistä
        make928 kirjoitti:

        stumpata=on esim.tupakan lopetus
        stempata=yrittää parempaa
        oot tainnut olla ihan pikkasen liian kauan pois loimaalta,luultavasti kotoisin mellilä/alastaro tai peräti ypäjä????

        huomasit?


      • ihmetys1

        Miksi pitäisi päästä naimisiin....??? kaksi kertaa olleena en voi suositella:-D ikisinkku voi olla omasta tahdostaankin ja ei tosiaan tarvi palvella miestä......nainen ei nykypv tarvitse miestä,remonttiapua saa muualtakin ja auton renkaat vaihtaa liike:-) mihin mies sitten tarvitaan....no,rakkauteen,tasa-arvoiseen suhteeseen,lapsia tekemään.....enenpi miehestä haittaa on,kun nuo on jo koettu. sielläkin paikkakunnalla asuu muutama ns pukki,jotka pystyy uskomattomiin suusanallisiin valheisiin vaikka vaimo kotona,raha kenties pitää yhdessä..... Jos on kivemman näkönen tapaus,sitä enempi pitäisi vahtia....ollaan norminäkösiä vaan.......


      • 4+8

        Itse kertoi!


      • halpahallista

        Taimaalainen ei ainaska rakkaudesta oo täänne tullut. Ei oo vaikee arva kuka se palvelia on ?


      • hehehehehhe

        no mieti miltä se thai näyttää kun se rupsahtaa


    • Ex-loimaalainen

      Mina olin vasten tahtoani loimaalainen, mutta nyt oleskelen Vietnamissa ja taalla ei kyseista ongelmaa juuri nay. Mulla ei ole "sellaista" kokemusta suomalaisesta saati loimaalaisesta naisesta, mutta silti en vaihtaisi.

    • cccp

      etkö sie turakki tajua että nainen loi maan

    • Kiinteämpää Turus?

      Saisivat maalaismuijat pitää hiukan parempaa huolta itsestään. Suuremmissa kaupungeissa suurin osa äideistäkin käy jumpissa sun muissa perseen kiinteytysharrastuksissa. Maaseudulla kiinnostus omaan ulkonäköön loppuu aameneen ja sitten levitään joka suuntaan. Monelle äijälle voi kyllä sanoa saman. Hävettää....

      • Oikeat äidit kunniaa

        Meillä maalla ollaanki lapsille äitejä. Kaupungissa lapset ovat vain pokaaleja saavutuksistansa, joita sitten hoitaa mammat ja hoitotädit, että äidit pääsevät pitämään huolta itsestänsä.


    • Ypäjäläänen

      Loimaalaiset naiset ovat hiukan kauniimpia ja iloisia antajia forssalaisiin verrattuna. Älkää morkatko.

    • naarasleijonanperse

      Eikö teillä ole parempaa tekemistä?

    • Medz

      Verrattuna näin muihin ulkomaalaisiin voin sanoa että nää rupsahtaneet suomalaiset loimaalaiset on kauniita ;P

    • Loimaan tauti

      Onhan kukkeita rouvia sielläkin, niillä on poikaystäviä:D:D

    • -=/Å9

      Ne oppii suihinoton ja sitten näkee naamasta.

    • Vorsalainen

      Jos tulen käymään siellä Loimaalla niin kuinka helposti naiset siellä antaa? Että pitääkö ensin pyytää vai osaako ne antaa pyytämättä? Ja kun kerran rumia ovat niin ei kai ne sitten rupee miestä valikoitteen että kenelle antaa ja kenelle ei?
      Että kannattaako sen takia tulla? Kun ei sinne tarvii Lidliinkään tulla kun siellä ei sitä vielä ole ja Lidli on jo täällä! Tai voisihan joku nainen sieltä tulla antamaan minulle kun käy täällä Lidlissä kumminkin!

    • make926

      no voi tsiisus,tosi kehittävää keskustelua alueen asioista,,,,,,,,,,,,,,,

    • NOVITTUHENA

      Voin tyydyttää kaikki loimaan 40v naiset palkkiota vastaan. 0440121XXX

    • Loimaalta poistunut

      Eipä ole Loimaan seudulla ihmiset muuttuneet 15 vuoden aikana mitenkään. Edelleen puidaan toisten ulkonäköä ja mietitään oikeen urakalla ketä kenenkin sängyssä on ollu. Jos ei faktatietoo ole saatavilla, ni sitten keksitään itse. Ei ole Loimaan naiset sen paremmin kuin miehetkään yhtään sen kummempia ulkoisesti ku muuallakaan Suomessa ovat. Mutta katteellisia ovat kovasti. Ei ikinä saa olla toisilla asiat paremmin kuin itsellä. Ei osata olla aidosti tyytyväisiä toisen onnesta, vaan täytyy nääsätä ja puhua sontaa selän takana. Ei ole vieläkään kasvanut loimaalaisten selkärankaan sellasta jämäkkyyttä, että voisivat suoraan asianosaiselle sanoa sanottavansa. Mutta eipä kai sellaisella paikkakunnalla muuta tekemistä olekaan kuin toisten asioiden tonkiminen ja selän takana paskan puhuminen. Jokainen jolla hiukankin on järkeä, muuttaa pois Loimaalta juuri siitä syystä, että koko seutu on täynnä pelkkiä selkäänpuukottavia ilveilijöitä ja silmään kusevia ketkuja, joita ei yksikään järkevä ihminen huolisi.

      • Kiihtymisvaara

        Niitä ne on; kateellisia ja selkään puukottajia. Ihan oma rotunsa.


    • sulkava1

      no itä-suomessa kaikki on toisin-miehet helekutin kommeita kaikki-naiset toinen toistaan säteilevämpiä, kaikki timmejä. Jokkainen osaa niellä ja kaikille löytyy sänky. Myö souvetaan kesät talvet eikä kukkaan puhu pahaa toisista, kierretään se aihe taitavasti.

      Voimia Loimaan seudulle

      • Rokkahan mie..

        Loimaalla on aika paljon entisiä itä-suomalaisia...


    • Kokkolassa löytyy

      tulkaa kokkolaan täältä ei rupsahtanutta löydä. Kaikki ovat tiimissä kunnossa. Miehet atleettisiä ja naiset luomuelovehniä... Velkommen

      • Täh???

        Minkä takia mein sinne tars tulla?


    • "uusloimaalainen":D

      aah, ihana loimaa :D:D

    • Älä itke ruma lapsi

      Voi sen pienen lapsen naamaa jonka oli perinyt rupsahtaneelta äidiltään... Sääli kun isä on komea, niin nämä huonommat geenit näyttää olevan dominoivampia...

    • mr58

      no se vaan on luonnon laki - koskee kyllä maailman joka paikkakuntaa ;)

    • ihmetys1

      tiedän että loimaalla on paljon kauniita naisia,ihan kuin missä vaan......minkänäkönen mahtaa itse kirjoittaja olla????

      • Todennäkösesti

        Sun näkönen.


      • ihmetys1
        Todennäkösesti kirjoitti:

        Sun näkönen.

        niin nainen olen ja keskiverto varmaan.....ihmettelen vaan kuinka joku voi haukkua naisia kun ei ne miehetkään sen ihmeellisempiä ole loimaalla....normi näkösiä ja hyvä niin......En katso kumpiakaan enenpää mutta esim salilla käydessä olen pistänyt merkille että loimaalla on paljon kivannäköisiä naisia ja miehiäkin.......naimisissa tai ei......


    • näin on asia

      Hei. Hyvä kun tulit rohkeasti esille ja ihmettelin vain tuota nimikettä,en siis ole tuntenut enkä tunne ketään tähän nimeen viittaavaa. Olen samaa mieltä että miten joku voi ilmeisen tunnistettavasti sitten nimitellä toisia täällä kaiken kansan palstalla........en omalle kohdalle tuollaista sietäis....kuka muuten itse sietää???? Itse kullakin meillä on hampaan kolossa joitakin henkilöitä vastaan varmasti sanomista mutta ei,en uskaltaisi noin räikeään toimintaan lähteä......Voimia hänelle ketää on jotkut loukanneet täällä,olisivat sitten vaikka henk koht ennemmin sanoneet:-/ Ehkä se loppuu nyt kun tulit esille,toivotaan:-) ps. itse aloin seurata keskustelua vain tuon otsikon perusteella,koska eiköhön me kaikki, miehetkin, rupsahdeta????????

    • tyypillistä

      ihan tyypillistä loimaalaisten sekoilua. muiden ihmisten asiat kiinnostaa niin hirveästi, ja muiden asiat tiedetään kyllä monin verroin paremmin, kuin omat asiansa ikinä on tiedetty tai tullaan tietämäänkään.

    • höh!!!

      ja minä kun aattelin muuttaa sinne Loimaalle vielä...on muuten sillain kiva paikka,palveluita jne. mutta ei se sitten esim. Pöytyältä pal poikkee tai mistään näistä pikkukyläpahasista:-/ Jospa sitten vaan koittaa olla niinku ei oiskaan........Se on varmaan helpompaa puhua muista kuin itestään...on se täälläkin huomattu.....mutta ketään ei sais alkaa parjaamaan täällä. Yleisesti voi asioita puida.......

    • Panohullu 29 v

      Kyllä siinä saa mielikuvitusta käyttää, et saa meisselin kovaks loimaalaisen rouvan kans. Ei kyl jaksa enää viedä baari-illan päätteeks naimisis olevaa naista kotiin pantavaks!

      • minä

        Se mitä katsoin seurahuoneella taannoin teitä miehiä,ei mullakaan kostuis....kyllä niin kännis ja sekasin olitte ja epäsiistejä örveltäjiä että..........näin paljon enempi kauniita naisia ja siistejä .........miehet on niin sikoja.........


    • Henu -79

      Mitä sitä sen enempää laittautumaan. Kaiken a ja o on se, et ottaa jossaki vaihees alkurupattelun jälkeen naisen kädest kii ja vie sen housuihin. Siin, ku nainen on vähän aikaa tunnustellu siitintä, ni on valmis lähtemään luokseni!

      • minä

        niinkö,karkuun lähtisin:-D Oikein katsoin teitä miehiä ja kyllä ei ois yksikään saanu mukaansa ja olen ihan tavis nainen.


      • Mieli tekee kuitenki
        minä kirjoitti:

        niinkö,karkuun lähtisin:-D Oikein katsoin teitä miehiä ja kyllä ei ois yksikään saanu mukaansa ja olen ihan tavis nainen.

        Yksinäinen olet ja vonkaat miehiä jossain suomi24 treffeillä useilla nimimerkeillä?


    • näkijä1

      niin,ei taaskaan mies kestänyt totuutta..........ei vaan ole kuin harvassa siistejä miehiä.......kuka nyt vonkaa mitäkin.......antaa vonkata,joskus voi onni käydä;-)

      • ronihot

        hmmm ;)


      • ronihot
        ronihot kirjoitti:

        hmmm ;)

        ite tykkään kyl loimaalaisist naisista! ja sitä paitsi, eihän naista voi haukkua ,oli sit mikä näköne tahansa. ! enemmän seksiä vaa ;)


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      375
      4779
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      86
      1924
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1652
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1566
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      256
      1509
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1420
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      60
      1396
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1377
    9. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1264
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    Aihe