Windows media player

6+15=21

Onnistuin säheltämään media playerin kanssa nii, että poistin sitten media playerin kansion ja tiedostot täältä C:\Program Files
Mistä saisi ladattua koneelle sen uudestaan, kun en googlen avulla löytänyt mistään paikkaa josta ladata.
En haluaisi kuitenkaan palauttaa konetta taaksepäin, koska sitten menisi uudet jutut pois.
Koneessa on windows 7 64bit.

7

102

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Foobar

      Download.fi
      Tulta kun imuroit.
      On siellä muitakin soittimia.

    • 6+15=21

      Muuten hyvä, mutta ei tuolla ole windows media playeriä.
      Tai no oli siellä joku, mutta ei ollut sopiva windows 7 kanssa..

      • Tallenna ne uudet

        jutut muistitikulle ja sitten suoritat järjestelmän palautuksen.


      • Toimii se

        Classic on yhteensopiva kyllä win7 kanssa ja on parempi normiversiota.
        Kokeile laittaa windows levysi asemaan jos saisi korjaavan asennuksen tehtyä, varmuuskopioi varalta kuitenkin eka kaikki tiedostosi.


    • klsa

      Kirjoita www.microsoft.com sivulla hakusanaksi media player ja paina enter, niin kyllä löytyy!

    • Katso ensin voiko kansiota palauttaa roskakorista.

      Jos kansoita ei voi palauttaa roskakorista, avaa ohjauspaneelista Ohjelmat ja toiminnot ja sen vasemmasta reunasta Ota Windows ominaisuuksia käyttöön.
      Ota ruksi pois kohdasta mediaominaisuudet ja paina OK.
      Avaa sama uudelleen ja pane ruksi takaisin mediaominaisuuksien kohdalle ja paina OK.

    • Wimppuska

      Xp.stä ei ainakaan pysty poistamaan Windows Media Playeria tavanomaisin keinoin. Se tulee aina takaisin, vaikka sen poistaisi Program Files -kansiosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      304
      2834
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      48
      1366
    3. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      82
      1245
    4. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1093
    5. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      298
      1086
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      83
      945
    7. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      76
      922
    8. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      76
      921
    9. Kun unohdat tämän

      Sivuston, unohdat myös meidät nopeammin. Kokeile. Naiselle.
      Ikävä
      79
      845
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      24
      837
    Aihe