Onnistuin säheltämään media playerin kanssa nii, että poistin sitten media playerin kansion ja tiedostot täältä C:\Program Files
Mistä saisi ladattua koneelle sen uudestaan, kun en googlen avulla löytänyt mistään paikkaa josta ladata.
En haluaisi kuitenkaan palauttaa konetta taaksepäin, koska sitten menisi uudet jutut pois.
Koneessa on windows 7 64bit.
Windows media player
7
138
Vastaukset
- Foobar
Download.fi
Tulta kun imuroit.
On siellä muitakin soittimia. - 6+15=21
Muuten hyvä, mutta ei tuolla ole windows media playeriä.
Tai no oli siellä joku, mutta ei ollut sopiva windows 7 kanssa..- Tallenna ne uudet
jutut muistitikulle ja sitten suoritat järjestelmän palautuksen.
- Toimii se
Classic on yhteensopiva kyllä win7 kanssa ja on parempi normiversiota.
Kokeile laittaa windows levysi asemaan jos saisi korjaavan asennuksen tehtyä, varmuuskopioi varalta kuitenkin eka kaikki tiedostosi.
- klsa
Kirjoita www.microsoft.com sivulla hakusanaksi media player ja paina enter, niin kyllä löytyy!
Katso ensin voiko kansiota palauttaa roskakorista.
Jos kansoita ei voi palauttaa roskakorista, avaa ohjauspaneelista Ohjelmat ja toiminnot ja sen vasemmasta reunasta Ota Windows ominaisuuksia käyttöön.
Ota ruksi pois kohdasta mediaominaisuudet ja paina OK.
Avaa sama uudelleen ja pane ruksi takaisin mediaominaisuuksien kohdalle ja paina OK.- Wimppuska
Xp.stä ei ainakaan pysty poistamaan Windows Media Playeria tavanomaisin keinoin. Se tulee aina takaisin, vaikka sen poistaisi Program Files -kansiosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1541519
- 104921
- 75743
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412