Uudessa Minissä oli kuulemma joku tyyppivika vaihdelaatikossa, jonka takia kaikki autot kutsuttiin takaisin. Tai siis, näin olen kuullut. Pitääkö paikkansa, ja jos, minkä ikäisistä Mineistä on kyse. Siis mikä on ensimmäinen "erä" jossa ei ollut tuota vikaa?
Vaihdelaatikko-ongelma
8
7131
Vastaukset
- vieläkin
Eiköhän tuo ongelma ole vieläkin kaikissa mineissä,
joissa on Midlandin laatikko. S-mallia tämä ei siis
koske, eikä myöskään enää ensi vuoden mallista Cooperia ja Onea. Näissä on Getragin vaihteisto.
Itselläni meni laatikko 33 tuhannen kohdalla. Takuuvaihtona onneksi hoidettiin.- nuubi
Itselläni ei omakohtaista kokemusta ole, mutta olen kuullut että nimenomaan 2002 vuosimallin mineissä tämä ongelma on (paitsi S).
Oletan siis, että 2003 ja siitä uudemmissa mallista riippumatta on eri valmistajan laatikko. - vieläkin
nuubi kirjoitti:
Itselläni ei omakohtaista kokemusta ole, mutta olen kuullut että nimenomaan 2002 vuosimallin mineissä tämä ongelma on (paitsi S).
Oletan siis, että 2003 ja siitä uudemmissa mallista riippumatta on eri valmistajan laatikko.Kyllä -03 Cooperin vuosimallissa on käsittääkseni ihan sama Midlandin laatikko, kuin -02. Vasta ensi vuoden malliin tulee muutoksia (Getrag). Bmw on kylläkin tässä asiassa joustava. Myös takuuajan jälkeen laatikko vaihdetaan, jos auto on huollettu säännöllisesti jne..
- joulupukki
Vaihdettiin samanlaiseen joka kestää taas sen 30tkm. Mitäs sitten kun se laukeaa viidennen kerran ja mittarissa on vasta 150 tkm ?
- Satunnainen sählääjä
joulupukki kirjoitti:
Vaihdettiin samanlaiseen joka kestää taas sen 30tkm. Mitäs sitten kun se laukeaa viidennen kerran ja mittarissa on vasta 150 tkm ?
Minulla on Mini Cooper vuosimallia 2003, ajettu jo noin 37 000 km. Mitään ongelmia ei ole ollut (tai en ole vielä oivaltanut niitä) ajaessani. Pitäisiköhän tässä nyt olla tosi huolissaan?
- mini ex
Minissä laatikko ongelmat loppuivat vasta 5/2003 jälk. Laatikossa oli pieniä rauta hileitä jotka hajoittivat muutamia vaihteta..
- Ex-Mini
-02 vm. ja kilometrejä oli 48000, kun laatikko levisi. Onneksi meni takuuseen. Oli yksi osasyy miksi auto lähti vaihtoon. Suurin syy oli, että piti saada dieselpower.
Jokatapauksessa Mini on erinomainen auto. - minisuper
20 000km öljynvaihtoväli 5lovisissa laatikoissa, 6-lovisissa korjattu vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34893Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.131879Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819