Uudessa Minissä oli kuulemma joku tyyppivika vaihdelaatikossa, jonka takia kaikki autot kutsuttiin takaisin. Tai siis, näin olen kuullut. Pitääkö paikkansa, ja jos, minkä ikäisistä Mineistä on kyse. Siis mikä on ensimmäinen "erä" jossa ei ollut tuota vikaa?
Vaihdelaatikko-ongelma
8
6900
Vastaukset
- vieläkin
Eiköhän tuo ongelma ole vieläkin kaikissa mineissä,
joissa on Midlandin laatikko. S-mallia tämä ei siis
koske, eikä myöskään enää ensi vuoden mallista Cooperia ja Onea. Näissä on Getragin vaihteisto.
Itselläni meni laatikko 33 tuhannen kohdalla. Takuuvaihtona onneksi hoidettiin.- nuubi
Itselläni ei omakohtaista kokemusta ole, mutta olen kuullut että nimenomaan 2002 vuosimallin mineissä tämä ongelma on (paitsi S).
Oletan siis, että 2003 ja siitä uudemmissa mallista riippumatta on eri valmistajan laatikko. - vieläkin
nuubi kirjoitti:
Itselläni ei omakohtaista kokemusta ole, mutta olen kuullut että nimenomaan 2002 vuosimallin mineissä tämä ongelma on (paitsi S).
Oletan siis, että 2003 ja siitä uudemmissa mallista riippumatta on eri valmistajan laatikko.Kyllä -03 Cooperin vuosimallissa on käsittääkseni ihan sama Midlandin laatikko, kuin -02. Vasta ensi vuoden malliin tulee muutoksia (Getrag). Bmw on kylläkin tässä asiassa joustava. Myös takuuajan jälkeen laatikko vaihdetaan, jos auto on huollettu säännöllisesti jne..
- joulupukki
Vaihdettiin samanlaiseen joka kestää taas sen 30tkm. Mitäs sitten kun se laukeaa viidennen kerran ja mittarissa on vasta 150 tkm ?
- Satunnainen sählääjä
joulupukki kirjoitti:
Vaihdettiin samanlaiseen joka kestää taas sen 30tkm. Mitäs sitten kun se laukeaa viidennen kerran ja mittarissa on vasta 150 tkm ?
Minulla on Mini Cooper vuosimallia 2003, ajettu jo noin 37 000 km. Mitään ongelmia ei ole ollut (tai en ole vielä oivaltanut niitä) ajaessani. Pitäisiköhän tässä nyt olla tosi huolissaan?
- mini ex
Minissä laatikko ongelmat loppuivat vasta 5/2003 jälk. Laatikossa oli pieniä rauta hileitä jotka hajoittivat muutamia vaihteta..
- Ex-Mini
-02 vm. ja kilometrejä oli 48000, kun laatikko levisi. Onneksi meni takuuseen. Oli yksi osasyy miksi auto lähti vaihtoon. Suurin syy oli, että piti saada dieselpower.
Jokatapauksessa Mini on erinomainen auto. - minisuper
20 000km öljynvaihtoväli 5lovisissa laatikoissa, 6-lovisissa korjattu vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18986Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875