yleisönosastot pursuavat niitä jätöksiä joita valveutumattomat koiranomistajat jättävät jälkeensä.
Mielestäni on edesvastuutonta ottaa lemmikki jonka luulee vetävän raksuja ja peräpääntyhjennys ja ulkoilu ovatkin sivuseikka,käytetään vain rapunpielessä tarpeillaan.
Minulla näitä ihania nuorimman tyttären leluja on kaksi koiraa ja yksi kissa,joita hän haalaa maailmalta kerrostaloon,kun joku kohtelee niitä niin huonosti.
Tiedän,että joku ajattelee hoidontarvetta meikäläisellekin,kun moiseen suostun.
Eläinrakkaus kaiketi mennyt inhimillisyyden ohi,kuollut poikani sanoikin,Äiti olet eläinrakas,et ihmisrakas,tätä syyllisyyden taakkaa olen hartiollani kantanut.
Kaiketi se insesti,jota pakenin lammaskarsinaan selittää jotain siitä hämärästä lapsuudesta ja eläimiltä saatuun suojaan,kuka tietää
Koiramaisia ajatuksia kevään kynnyksellä
2
85
Vastaukset
- 69sid
On ihanaa asua maankorvessa ,eivät huutele perään ,minun labratorinoutajan kanssa ,kun kävelen luonnon poluilla. Pari viikon päästä lähden elukkani kanssa mökille ,ei tartte edes talutella.leppoisaa ,kesän odottelua ja huomisen illan jännitystä.
Kuinka voit nimittää ihmisen parasta ystävää elukaksi,kaiketi olen pervo,kun minulla toi sringelspanieli ja collie neiti ovat perheenjäseniä ,sorry meni hiustenhakomiseksi.Hyvää keväisiä päiviä kaikille koiraystäville Ama
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1062669Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww1071900- 691576
EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje251284Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi251119Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe531022- 82996
- 95988
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta126987Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta343853