Korjatkaa paskat

koirapuistoista

Koirapuistossa ei voi edes syyttää roskiksen puutetta. Korjatkaa ne paskat pois, niin on seuraavan mukavampi juoksuttaa koiriaan siellä ja sulla itelläskin mukavampi mennä uudelleen puistoon, kun ei tarvi tuoda tuliaisena paskaa koiran varpaiden välissä kotio.

28

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omituista toimintaa.

      Ihmetellyt myös samaa ; mikä vittu siinä on kun puisto on roskiksia täynnä ja jaettu tuollaisia pikkuisia varrellisia lumilapioita .joilla saa näppärästi paskat pois.
      Niin kuitenkin on puisto paskaa pullollaan.

      Herätkää VITUN idiootit , taudit alkavat leviämään ja eihän tuollaisessa paikassa viihdy erkkikään.

    • VjTjV

      Osa koiranomistajista näköjään luulee, että se paska katoaa sieltä lumen sisältä talven aikana ja hämmästyvät sitten kevään tullen sitä läjien määrää, jotka ovat jättäneet jälkeensä.
      Välinpitämättömyys, tyhmyys ja vittumaisuus eivät ole mitään kehuttavia luonteenpiirteitä. Opetelkaa korjaamaan paskat roskiksiin, niin ainakin vaikutatte fiksummalta, vaikkette sitä oikeasti olisikaan.

    • Hillevihuu

      Jeps. Oikein silmien edessä kakkalapiot ja ilmaiset kakkpussit ja ei kauheasti tartte kävellä sen roskiksenkaa luokse.

    • 2 koiran omistaja

      Joo,onhan koirapuistoissa isot roskikset & lapiot/haravat millä niitä paskoja voi kerätä,mutta kun ne lapiot yms ovat muovisia,niin nehän ei kestä ku nuoriso käy päissään ä hajottamassa.Monta kertaa olen nähny koirapuistoissa muovisia lapioita,mutta ovat RIKKI.miten rikkinäisellä lapiolla keräät paskat?

      • uusavutonko ?

        Hohhoijaa , ja ei tuu mitään muuta tapaa mieleen kerätä se paska pois kun se rikkinäinen lapio ?

        No , mä kerron . Otat taskuusi rullan koiranpaskapusseja .
        Muukin pussi käy , vaikka käyt siwan kassalta hakemassa sellaisen läpinäkyvän pienen muovipussin.


      • 2 koiran omistaja
        uusavutonko ? kirjoitti:

        Hohhoijaa , ja ei tuu mitään muuta tapaa mieleen kerätä se paska pois kun se rikkinäinen lapio ?

        No , mä kerron . Otat taskuusi rullan koiranpaskapusseja .
        Muukin pussi käy , vaikka käyt siwan kassalta hakemassa sellaisen läpinäkyvän pienen muovipussin.

        Ihan ku en tietäs!Voi helvetti soikoon!Mä en ole mikään pikkukakara joka ei tietäs mistään mitään!


      • joopajoo..

        "Monta kertaa olen nähny koirapuistoissa muovisia lapioita,mutta ovat RIKKI.miten rikkinäisellä lapiolla keräät paskat? "

        Otat mukaasi pusseja , niihin on helppo kerätä paskat jos nuoriso on noin idiootteja sielläpäin.
        Pääasia ettet millään tekosyyllä jätä paskoja maahan lojumaan !


    • fbmjfderlloigtjd

      no en tasan tarkkaan ala mitään pusseja raahaamaan mukanani jos ei ole lapioita niin sinne jää pakostakin.

      • hohhoijaa..

        Mistä kiven alta näitä pissapäitä oikein ryömii ?

        Sovitaanko kuitenkin ettet uhoile täällä ja korjaat vaan nätisti ne kakit pois :) eikö niin


      • 2 koiran omistaja
        hohhoijaa.. kirjoitti:

        Mistä kiven alta näitä pissapäitä oikein ryömii ?

        Sovitaanko kuitenkin ettet uhoile täällä ja korjaat vaan nätisti ne kakit pois :) eikö niin

        Minähän en missään viesteissäni sanonu etten keräisi koirieni paskoja koirapuistoista!


      • viitseliäisyyttä..
        2 koiran omistaja kirjoitti:

        Minähän en missään viesteissäni sanonu etten keräisi koirieni paskoja koirapuistoista!

        Jos puistossa olevat lapiot ovat rikki niin muistathan ottaa mukaasi koirankakkapusseja ja kerätä paskat pois.
        Näin pysyy puisto viihtyisänä.


      • jep..
        2 koiran omistaja kirjoitti:

        Minähän en missään viesteissäni sanonu etten keräisi koirieni paskoja koirapuistoista!

        Muista sitten vastaisuudessakin .
        Ei se rikkinäinen lapio estä sen jätöksen keräämistä.


    • 2 koiran omistaja

      Kuten jo sanoin: En ole missään väittäny etten keräisi koirieni paskoja koirapuistoista!

      • niinpäniin..

        Rikkinäinen lapio ei ole mikään syy jättää paskoja puistoon.
        Kaikillla on pussukoita jonkinlaisia pussukoita kotona johon saa paskat kerättyä.
        viitseliäisyyttä peliin !


      • fiksu ja viksu
        niinpäniin.. kirjoitti:

        Rikkinäinen lapio ei ole mikään syy jättää paskoja puistoon.
        Kaikillla on pussukoita jonkinlaisia pussukoita kotona johon saa paskat kerättyä.
        viitseliäisyyttä peliin !

        Joo, kyllä jokaisella kertyy kotiin pieniä pusseja muista ostoksista, hedelmäpusseja, leipäpusseja, pikkuostosten mukana saa monista paikoista pussin, jne., Muutama semmonen taiteltuna taskuun, ei paina paljoo, eikä haittaa elämää muutenkaan, mutta voipa sitten vahngon väärään paikkaan sattuessa korjata polleesti pois. Saa naapuri tai muu kyttääjä jauhot suuhunsa, kun ei voikkaa haukkua perään ;D


      • 2 koiran omistaja
        niinpäniin.. kirjoitti:

        Rikkinäinen lapio ei ole mikään syy jättää paskoja puistoon.
        Kaikillla on pussukoita jonkinlaisia pussukoita kotona johon saa paskat kerättyä.
        viitseliäisyyttä peliin !

        Näyttää ihmisillä olevan luetun ymmärtämisessä vikaa & todella pahasti!Olen nyt monta kertaa sanonu että en ole missään väittäny etten keräisi koirieni paskoja koirapuistoista! Montako kertaa täytyy sama asia toistaa? Laitetaas vielä tällä tavalla: EN OLE MISSÄÄN VÄITTÄNY ETTEN KERÄISI KOIRIENI PASKOJA KOIRAPUISTOISTA! ELI,KERÄÄN KYLLÄ OMAN KOIRANI PASKAT KOIRAPUISTOISTA,MIKÄLI KOIRANI SINNE PASKOVAT! Jokohan meni viesti perille??


      • ihme touhua..
        2 koiran omistaja kirjoitti:

        Näyttää ihmisillä olevan luetun ymmärtämisessä vikaa & todella pahasti!Olen nyt monta kertaa sanonu että en ole missään väittäny etten keräisi koirieni paskoja koirapuistoista! Montako kertaa täytyy sama asia toistaa? Laitetaas vielä tällä tavalla: EN OLE MISSÄÄN VÄITTÄNY ETTEN KERÄISI KOIRIENI PASKOJA KOIRAPUISTOISTA! ELI,KERÄÄN KYLLÄ OMAN KOIRANI PASKAT KOIRAPUISTOISTA,MIKÄLI KOIRANI SINNE PASKOVAT! Jokohan meni viesti perille??

        Jep, jokaiselta löytyyy kotoa jonkinlaista pussukkaa .
        Ei oo iso vaiva laittaa taskuun ja kaikkien viihtyvyyden kannalta ne jätökset pitää korjata pois lojumasta.
        Pitäisi varmaan pitää niille räkänokille puhuttelu lapioiden rikkomisesta !


      • Muistutus !
        2 koiran omistaja kirjoitti:

        Näyttää ihmisillä olevan luetun ymmärtämisessä vikaa & todella pahasti!Olen nyt monta kertaa sanonu että en ole missään väittäny etten keräisi koirieni paskoja koirapuistoista! Montako kertaa täytyy sama asia toistaa? Laitetaas vielä tällä tavalla: EN OLE MISSÄÄN VÄITTÄNY ETTEN KERÄISI KOIRIENI PASKOJA KOIRAPUISTOISTA! ELI,KERÄÄN KYLLÄ OMAN KOIRANI PASKAT KOIRAPUISTOISTA,MIKÄLI KOIRANI SINNE PASKOVAT! Jokohan meni viesti perille??

        Muista sitten vastaisuudessakin toimia oikein ja kerätä paskat veke.
        Aina kuulee kaikenlaisia turhia tekosyitä miksi ne jätetään sinne..Lapiot rikki ym.
        Viitseliäisyydestä kaikki on vaan kiinni !


    • Viel yksi juttu..

      Ja sitten vielä pitää ymmärtää laittaa se pussi oikeaan roskikseen EIKÄ kompostoriin. Vain maatuvan pussin tai lapiolla kerätyt kakat voi laittaa kompostoriin, muut roskat siihen normi roskikseen.

    • 2 koiran omistaja

      En ole mikään lapsi tai vähä-älyinen joka ei älyä mistään mitään!Toivottavasti tää menee nyt vihdoin & viimein perille että EN OLE MISSÄÄN VÄITTÄNY ETTEN KERÄISI KOIRIENI PASKOJA KOIRAPUISTOISTA! ELI,KERÄÄN KYLLÄ OMAN KOIRANI PASKAT KOIRAPUISTOISTA,MIKÄLI KOIRANI SINNE PASKOVAT!JA LAITAN KYLLÄ NE PASKAT JOPA SINNE ROSKIKSEEN MITÄ ON KOIRAPUISTOISSA!JA JOS KERÄÄN JOLLAKIN PUSSILLA,NIIN KYLLÄ,LAITAN JOPA SENKIN ROSKIKSEEN,ENKÄ NAKKELE AIDAN TOIDELLE PUOLELLE YMS! Taidatte itse jättää koirienne paskat keräämättä kun pitää jokaisen mulle tulla räkyttään!Kuinkakohan moni teistä on edes nähny mut koirineni koirapuistoissa,jotta voitte sanoa etten keräisi omieni paskoja sieltä pois?Tuskin teistä yksikään!

      • Miten toimit

        Tuo nyt olisi vihoviimeinen temppu ; pussittaa paskat ja nakata ne aidan toiselle puolelle , ethän vaan tee kuvailemallasi tavalla.


      • korjaa paskat

        Turha melskata !
        Et jätä niitä paskoja sinne koirapuistoon vaikka lapiot olisivatkin rikki.
        Ei luulisi olevan vaikea ymmärtää


    • Lopeta jo jankutus

      Mikä hemmetin kaheli tuo "2 koiran omistaja", kun ei ymmärrä, että ei tässä kukaan hänelle henk.koht. ole räkyttänyt. Keskustelu on ihan yleitä ja luultavasti suurin osa kommenteista on suunnattu nimimerkille "fbmjfderlloigtjd" joka sanoo, että

      "no en tasan tarkkaan ala mitään pusseja raahaamaan mukanani jos ei ole lapioita niin sinne jää pakostakin."

      Tuollaisten idioottien takia saadaan kaikki koiranomistajat kuraa niskaan, kun ääliöt eivät viitsi edes pussia taskuunsa ottaa ja korjata koiransa paskoja.

      • 2 koiran omistaja

        Mä en ole mikään kaheli!Kai mä nyt helvetti omilla silmilläni näen että osa on vastannu mun viestiini!En ole sentään niin sokea!!


      • avuttomuutta ?
        2 koiran omistaja kirjoitti:

        Mä en ole mikään kaheli!Kai mä nyt helvetti omilla silmilläni näen että osa on vastannu mun viestiini!En ole sentään niin sokea!!

        Puistossa olijoiden viihtyvyyden takaamiseksi on ne paskat EHDOTTOMASTI kerättävä pois.
        olkoon lapiot vaikka millin paloina.


    • Baby-Janelle

      Taidat olla tuo rubi-koira(paran) omistaja, joka inttää tuolla toisessakin viestiketjussa täysin kahelia tekstiä. Mitäs jos keksisit elämääsi muuta sisältöä kuin täällä palstoilla häiriköinnin.
      Asiallisia kirjoituksia tästä lähin, jookosta, eikä tuollaista älytöntä tyhjän inttämistä ja huutamista.

      • 2 koiran omistaja

        En ole Rubi-koiran omistaja,enkä edes hänen kaverinsa tms.En tunne kys.henkilöä.Kirjoitan tänne mitä haluan.Niinhän te teette muutkin.Jos jokainen saa inttää mulle että en kerää koirieni paskoja koirapuistoista jne.niin kai mulla on täys oikeus oikaista asioita?


    • just joo..

      Joopa joo...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe