Kirpparilta sen ostin enkä arvannut, että haju voisi muodostua ongelmaksi. Etikkaa, ruokasoodaa, hajuntappajasuihketta, märkiä sanomalehtiä ja hc-tuuletusta on jo kokeiltu. Koitin myös harjan ja mäntysuovan kanssa pestä pintaa, mutta kosteus vain vahvisti hajua. Pitäisikö sohva pestä jollain huonekaluvaahdolla tai jollain? Onko Softcare-tuotteista tai Hajuton Pinnat ja tekstiilit-suihkeesta hyötyä?
Sohva haisee vanhalle
5
5566
Vastaukset
- Kokemusta on
Hei,
Softcare hajunpoistaja sopii oikein hyvin tällaisten hajujen poistoon. Saa Prismasta ja huonekaluliiklkeistä. Kokemusta on. - hgjgjg
Heitä mäkeen se homeinen sohva
- Niinpä..
Olen samaa mieltä, heitä se sohva menemään. En ikinä ostaisi sohvaa kirpparilta, mua suorastaan ällöttäisi jonkun vanha sohva, yäk… Sen nyt ymmärrän paremmin, että jotkut ostavat esim. jonkun lipaston. Minulla oli myynnissä parivuodetta, ihmettelen suuresti kun ihmiset olisivat halunneet vanhat patjat myös, kuinka joku voi kuvitella nukkuvansa jonkun toisen vanhalla patjalla. Itse en kylläkään ostaisi mitään kirpparilta, en huonekaluja enkä vaatteita, en edes käy kirpparilla, siellä heti haiseekin vanhalta.
- tällä tavalla
Laita suihkepulloon lämmintä vettä, 3-4 tl soodaa ja 3 tl astianpesuainetta. Suihkuta sohva joka paikasta, anna vaikuttaa pari tuntia ja sit imuroi se. Pesuaine 'kuljettaa' soodan pintaa syvemmälle. Tällä keinolla lähti kissan pissan haju pois ku sille tuli vahinko. Toivottavasti tästä on apua. Ja sit vielä niinpä nimimerkille, itte haiset.Joten kokeile sinäkin tätä. Sun mielipidettä ei asiaan kysytty nirppanoukka ,joka ei edes sivua koko asiaa.
- ei lähde
Mulla oli aikanaan sohva joka oli ollut tupakoijan kodissa. Päällisten pesu ei auttanut mitään vaan haju tunki heti läpi. Sohva oli puurunkoinen irtotyynyillä joten superloonit olisi tietysti voinut vaihtaa. Ei ollut kuitenkaan niin hyvä sohva että olisi toimenpide kannattanut. Mäkeen vaan sohva kuten muutkin ovat jo ehdottaneet!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783190
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313301752- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101569Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51310Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264