Mazda 6 vm. 2006 keskuslukko

Eurot kiertoon

Keskuslukitus alkanut temppuilemaan.Kun avaa kaukosäätimellä lukon alkaa se mennä itsekseen päälle ja pois.Tekee tätä monta kertaa perätysten.Joskus ajon aikanakin saatta lukko mennä itsekseen päälle. Patterin vaihtokaan ei auttanut kuin yhden vrk;n.Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja vaatiikohan korjaamolla käymistä.Veikkaan ettei aivan halpaa lystiä.

13

5545

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan kallis

Itsellä 6 2007 -keskuslukitus alko temppuilla.Ovia ei saa lukkoon ja takaluukku ei aukeA, Mikä vika?Miten vois itse korjata?

• Huoltomiehen mies

Siinä on kekuslukkovika, my name is keskuslukko, olen hajalla, korjatkaa minut.
      Merkkiliike kiitos sanoi hän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ei saa korjata itse mennee takuut, ja et oosssooo,,,,

• ----

Mikä takuu?2007 auto?

• 6 2007

selvittiin sulakkeen vaihdolla-onneksi.

• asdffsdsdfsdf

Mulla ilmesty vastaava vika. Onko löytynyt mitään vikaa? Joku oli kirjottanu, että selvis sulakkeen vaihdolla. Liittyykö se sulakkeen vaihto tähän vikaan ja jos liittyy, niin mikä sulake?

• hekp.help

Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?

• 7.7
        hekp.help kirjoitti:

Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?

missä?

• Anonyymi
        7.7 kirjoitti:

missä?

Mulla takin takin taskussa aina vara avain ja säädin, moottorin käydessä ei tee sitä. On kuitenkin maailman luotettavin auto, kuhan huollat

• Mazda6_2005

No nyt tuli mullekin, joko joku tietää mahdollisen syyn ja kuinka korjaantuisi?

• Anonyymi

Kaukosäätimen painonsppi kortista tai patteri ei saa kosketusta. Itsellä oli molemmat. Korjasin suurennuslasin avulla tinaamalla napin takaisin .

• Anonyymi

Nostetaan ylös.

Nyt on sama vika täälläkin.

Ecu-resetointi ei apua.

• Anonyymi

Mulla mazda 6 2004 vm, erittäin hyvä auto, Keskuslukitus vähän temppuilee välillä. Siinä viive aika, ku säätimellä avaat, avaa takan ovi, ei reagoi, muut ovet lukkoon menee. Vaikka takan ovi auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      67
      4057
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3055
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      2990
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      388
      2074
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      210
      1186
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1173
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      73
      1162
    8. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1004
    9. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      59
      986
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      110
      954
    Aihe