Mazda 6 vm. 2006 keskuslukko

Eurot kiertoon

Keskuslukitus alkanut temppuilemaan.Kun avaa kaukosäätimellä lukon alkaa se mennä itsekseen päälle ja pois.Tekee tätä monta kertaa perätysten.Joskus ajon aikanakin saatta lukko mennä itsekseen päälle. Patterin vaihtokaan ei auttanut kuin yhden vrk;n.Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja vaatiikohan korjaamolla käymistä.Veikkaan ettei aivan halpaa lystiä.

13

6521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmaan kallis

Itsellä 6 2007 -keskuslukitus alko temppuilla.Ovia ei saa lukkoon ja takaluukku ei aukeA, Mikä vika?Miten vois itse korjata?

• Huoltomiehen mies

Siinä on kekuslukkovika, my name is keskuslukko, olen hajalla, korjatkaa minut.
      Merkkiliike kiitos sanoi hän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Ei saa korjata itse mennee takuut, ja et oosssooo,,,,

• ----

Mikä takuu?2007 auto?

• 6 2007

selvittiin sulakkeen vaihdolla-onneksi.

• asdffsdsdfsdf

Mulla ilmesty vastaava vika. Onko löytynyt mitään vikaa? Joku oli kirjottanu, että selvis sulakkeen vaihdolla. Liittyykö se sulakkeen vaihto tähän vikaan ja jos liittyy, niin mikä sulake?

• hekp.help

Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?

• 7.7
        hekp.help kirjoitti:

Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?

missä?

• Anonyymi
        7.7 kirjoitti:

missä?

Mulla takin takin taskussa aina vara avain ja säädin, moottorin käydessä ei tee sitä. On kuitenkin maailman luotettavin auto, kuhan huollat

• Mazda6_2005

No nyt tuli mullekin, joko joku tietää mahdollisen syyn ja kuinka korjaantuisi?

• Anonyymi

Kaukosäätimen painonsppi kortista tai patteri ei saa kosketusta. Itsellä oli molemmat. Korjasin suurennuslasin avulla tinaamalla napin takaisin .

• Anonyymi

Nostetaan ylös.

Nyt on sama vika täälläkin.

Ecu-resetointi ei apua.

• Anonyymi

Mulla mazda 6 2004 vm, erittäin hyvä auto, Keskuslukitus vähän temppuilee välillä. Siinä viive aika, ku säätimellä avaat, avaa takan ovi, ei reagoi, muut ovet lukkoon menee. Vaikka takan ovi auki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      71
      3879
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      101
      3495
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      78
      3328
    4. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      36
      2638
    5. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      118
      1553
    6. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      36
      1506
    7. Meitä ei tule

Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌
      Ikävä
      22
      1114
    8. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      42
      1100
    9. Sulla on avaimet ja keinot

Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi
      Ikävä
      18
      1076
    10. Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja

miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku
      Ikävä
      118
      1016
    Aihe