Keskuslukitus alkanut temppuilemaan.Kun avaa kaukosäätimellä lukon alkaa se mennä itsekseen päälle ja pois.Tekee tätä monta kertaa perätysten.Joskus ajon aikanakin saatta lukko mennä itsekseen päälle. Patterin vaihtokaan ei auttanut kuin yhden vrk;n.Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja vaatiikohan korjaamolla käymistä.Veikkaan ettei aivan halpaa lystiä.
Mazda 6 vm. 2006 keskuslukko
13
5692
Vastaukset
- varmaan kallis
Itsellä 6 2007 -keskuslukitus alko temppuilla.Ovia ei saa lukkoon ja takaluukku ei aukeA, Mikä vika?Miten vois itse korjata?
- Huoltomiehen mies
Siinä on kekuslukkovika, my name is keskuslukko, olen hajalla, korjatkaa minut.
Merkkiliike kiitos sanoi hän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei saa korjata itse mennee takuut, ja et oosssooo,,,,- ----
Mikä takuu?2007 auto?
- 6 2007
selvittiin sulakkeen vaihdolla-onneksi.
- asdffsdsdfsdf
Mulla ilmesty vastaava vika. Onko löytynyt mitään vikaa? Joku oli kirjottanu, että selvis sulakkeen vaihdolla. Liittyykö se sulakkeen vaihto tähän vikaan ja jos liittyy, niin mikä sulake?
- hekp.help
Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?
- 7.7
hekp.help kirjoitti:
Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?
missä?
- Anonyymi
7.7 kirjoitti:
missä?
Mulla takin takin taskussa aina vara avain ja säädin, moottorin käydessä ei tee sitä. On kuitenkin maailman luotettavin auto, kuhan huollat
- Mazda6_2005
No nyt tuli mullekin, joko joku tietää mahdollisen syyn ja kuinka korjaantuisi?
- Anonyymi
Kaukosäätimen painonsppi kortista tai patteri ei saa kosketusta. Itsellä oli molemmat. Korjasin suurennuslasin avulla tinaamalla napin takaisin .
- Anonyymi
Nostetaan ylös.
Nyt on sama vika täälläkin.
Ecu-resetointi ei apua. - Anonyymi
Mulla mazda 6 2004 vm, erittäin hyvä auto, Keskuslukitus vähän temppuilee välillä. Siinä viive aika, ku säätimellä avaat, avaa takan ovi, ei reagoi, muut ovet lukkoon menee. Vaikka takan ovi auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin579157Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123619Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r292877Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht832241Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142060Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3641847Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411482FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01231Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101105Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu691089