Keskuslukitus alkanut temppuilemaan.Kun avaa kaukosäätimellä lukon alkaa se mennä itsekseen päälle ja pois.Tekee tätä monta kertaa perätysten.Joskus ajon aikanakin saatta lukko mennä itsekseen päälle. Patterin vaihtokaan ei auttanut kuin yhden vrk;n.Onko muilla ollut vastaavia ongelmia ja vaatiikohan korjaamolla käymistä.Veikkaan ettei aivan halpaa lystiä.
Mazda 6 vm. 2006 keskuslukko
13
5545
Vastaukset
- varmaan kallis
Itsellä 6 2007 -keskuslukitus alko temppuilla.Ovia ei saa lukkoon ja takaluukku ei aukeA, Mikä vika?Miten vois itse korjata?
- Huoltomiehen mies
Siinä on kekuslukkovika, my name is keskuslukko, olen hajalla, korjatkaa minut.
Merkkiliike kiitos sanoi hän!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ei saa korjata itse mennee takuut, ja et oosssooo,,,,- ----
Mikä takuu?2007 auto?
- 6 2007
selvittiin sulakkeen vaihdolla-onneksi.
- asdffsdsdfsdf
Mulla ilmesty vastaava vika. Onko löytynyt mitään vikaa? Joku oli kirjottanu, että selvis sulakkeen vaihdolla. Liittyykö se sulakkeen vaihto tähän vikaan ja jos liittyy, niin mikä sulake?
- hekp.help
Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?
- 7.7
hekp.help kirjoitti:
Minulla jäi avaimet autoon ja ovet meni itsestään lukkoon.Otin peräkontista tavaraa ja sitten ovet oli lukossa.Mikä vika?Ei muuta kun soitin vaimolle ja toi vara-avaimet.Missä sulake?
missä?
- Anonyymi
7.7 kirjoitti:
missä?
Mulla takin takin taskussa aina vara avain ja säädin, moottorin käydessä ei tee sitä. On kuitenkin maailman luotettavin auto, kuhan huollat
- Mazda6_2005
No nyt tuli mullekin, joko joku tietää mahdollisen syyn ja kuinka korjaantuisi?
- Anonyymi
Kaukosäätimen painonsppi kortista tai patteri ei saa kosketusta. Itsellä oli molemmat. Korjasin suurennuslasin avulla tinaamalla napin takaisin .
- Anonyymi
Nostetaan ylös.
Nyt on sama vika täälläkin.
Ecu-resetointi ei apua. - Anonyymi
Mulla mazda 6 2004 vm, erittäin hyvä auto, Keskuslukitus vähän temppuilee välillä. Siinä viive aika, ku säätimellä avaat, avaa takan ovi, ei reagoi, muut ovet lukkoon menee. Vaikka takan ovi auki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .674057Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503055Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631322990Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3882074Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101186Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111173- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291004- 59986
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että110954