Hei Anat, minulla ei toimi Höyhenen kevyt ja mietin toimiiko muilla?
Höyhenen kevyt ei toimi?
33
1475
Vastaukset
- Höyhenpossu
siis uusi höyhenen kevyt, ei vanha
- adfggh
Ei toimi mullakaan :P Mutta ei toimi nälköjään muutkaan palstani.netin foorumit, joten eiköhän liene kyse jostain huoltokatkon tapaisesta
- Rametan
Mulla ei toimi myöskään, saako muut sellasta viestiä että se ois bannattu? Nyyh. Ja hei, jos on joku uusi joka toimii, niin voisko linkkiä laittaa..? n___n Olisin kiitollinen.
- Linkki uuteen :))
Linkki uuteen!
http://hoyhenenkevyt.palstani.net/ - syön(kö)
onko se vanha ylipäättään olemassa enään?
- mitääh
Miksei mun noi tunnukset toimi mitä käytin ennenki? :O
- smoothyskin
miksi uusi höyhen ei toimi
- Smoothskiny
ASDD
- eiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Heiii toi sininen höyhen ei toimi????????? D:
- asfsafdsa
Sininen höyhen ei toimi taas! D:
- so much dddd
Mullakaa ei toimi mikään D:
- hjklhjk0987
eikä mullakaan toimi :(
- fdsfdfs
MULLA EI TOIMI D::::::: itku tulee jos on bannittu pois ):
- ???
mitä vittua !! mä luulin etse on joku huoltokatko tms mut VITTU MÄ LISTIN JOS SE ON BANNATTU SEN KUKA BANNAS. menkää vittuun......
- nyyhhh
ei toimi vieläkään....
- itkutuleekohta
ei toimi ei D:::::::::::: en oo päässy about viikkoon.....
.________. - itkekää rauhassa
Jos se sivusto ei olevinaan ole yhtään haitallinen niin miksi sitä sitten bannattais?
- huoh.
Sinänsä se on haitallinen, mutta enemmän siitä on hyötyä meille höyhenläisille kuin haittaa. En usko että höyhen sairastuttaa ketään, eiköhän me kaikki olla jo sairastuneita. Eihän siniseen höyheneen edes pääs muuta kuin rekisteröitymällä tarkastus. Oletko kuullut ikinä käsitteestä vertaistuki? Mä en tiedä miten pärjään ilman höyhentä. Ainoa paikka purkaa ajatukseni ja olla samanlaisesaa seurassa. Olisin varmaan jo narun jatkona ilman sitä.
- /:
Apua! Musta on kauheeta jos taas on yksi saitti bannattu. Kadotan KAIKKI mun päiväkirjamerkinnät!): Ne ovat olleet mun tapa käsitellä ongelmiani ja myöhemmin niitä pohdintoja lukiessani oon ymmärtänyt tärkeitä asioita itsestäni. Tää on niin PERSEESTÄ.
- :(
:/ ei toimi täälläkään, viimeks toiminu lauantaina. Paniikki iskee kohta :/
- /:
HUUUUUUUH, nyt toimii taas!!!
- katkoksiaa
TOIMII TAAS!
täs on menny pari tuntia höyhenöiden - tyhmä(kö)
Miten tää paikka toimii? :D Tyhmä kysymys, mutta kun en ymmärrä. Rekisteröidyin äsken (olen yli 16v) mutta en löydä niitä itse foorumikeskusteluita mistään D: Oonko jotenkin vajaa..
- emmasofia1
Taas ei tomi, ainakaan mulla.. Toimiiks teillä? :0
- apuahöyhen
Ei oo toiminut taas pariin päivään!! D::: Missä vika?
- sortsa
En tiedä missä vika, muttei toimi minullakaan. Epätetoisuus on pahinta...
- ninni213
Ei ole täälläkään toiminut pariin päivään. Toivon mukaan jonkinlainen katkos vain ja palautuu toimimaan piakkoin. Olen kanssa ollut ihan paniikissa, kun ei ole toiminut.
- apuahöyhenpainovoima
Huh, "hyvä" etten ole yksin!
Äääh jo ties kuinka mones päivä... :( toivon vain ettei ole kaatunut/tapahtunut muuta vakavaa vaan on ihan vain jokin bugi :SSS En kestä jos kaikki___häviäisi! D: - apua6
miks mulla ei toimi? )));;;; yhyy kuolen, toimiiks teillä?
- snif
Sivustolla on virus
- apua6
ootko varma?
- apuaa2
apua6: tästä aiheesta löytyy keskustelu hieman alempaa ja moni on sitä mieltä, että siellä on virus.
- Joipsis
En pääse rekkautumaan höyheneen, ei hyväksy edes vanhaa käyttistä, miss' vika???
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.3302768Veriteko Kajaanissa.
Nuorta naista epäillään puukotuksesta. Väkivaltaisuus lisääntyy, eihän ole kauan kun kyse oli samanlaisesta teosta.292069Anna vihje jonka vain te tiedätte
Tällä näkyy olevan monia etsijöitä ja kaipaajia. Otetaan ketju jossa voi antaa vihjeen. Kirjoittakaa jotain mitä muut e1431829Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano601491Millaisiin naisiin miehet OIKEASTI hullaantuvat
Kerrotaanpa nyt muutamia tosiasioita, joita miehet eivät yleensä halua myöntää ja joihin naiset usein haluavat olla usko1701075- 681009
Mitä sanoisit jos uskaltaisin
Avautua IRL ihan oikeasti? Mietin keinoja siihen koska en vain enää jaksa että meidän välit jatkuu näin. Tiedän ettet ha69949- 69939
- 55850
Farmi Suomi: Ari Koivunen tekee "ongelmallisen" päätöksen eläimille - Lloyd Libiso kieltää jyrkästi!
Oho, heti “kriisiä” pukkaa Farmilla! Uusi kausi starttaa tv:ssä torstaina. Jaksaako Farmi Suomi kiinnostaa? Lue lisää,14849