Risperdal ja väsymys

fatigueghfhjjjjh

Hei!

Onko teillä mennyt väsymys ohi Risperdalin käyttöä jatkaessa? Ja kuinka kauan siihen on mennyt?

(Mietin kannattaako aloittaa kyseinen lääke, kun kesätöissä saa nukuttua jotain 6-8 h yössä...)

11

2625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.L/Sinde vm-82/M.A.

      Ymmärrätkö mihin käytetään kehonrakennusta Risperdalin kohdalta? Onko kehonrakennus aina "opi oikeutta-pakkohoitopäätöksesi"? Tipahdan jopa rotuerottelusta tämän suisaidaali-homman kanssa, joka ei itsessään ole yksityisyyttä. Kaikki vain passata ja tehdä valmiiksi, ilman palkkaa orja-, pakkotyö-, seksuaali- ja seksityöpisteenä.

      Viimeksi on ollut käytössä jo laiton "virite", jota kehonrakennus ei ole.

    • Elä Täysillä

      Tässä omia kokemuksiani: Väsymys ei mene ohi missään vaiheessa. Ensimmäiset vuodet tuntuu kuin ois tosiaan lääkkeissä ja väsyttää todella paljon. Parin vuoden käytön jälkeen ei jaksa kävellä kuin muutama sata metriä tosi hitaasti. Ja siis minä olen paljon liikuntaa harrastanut henkilö.

      Siis hoidon alettua elämäni loppui ja tyttöystävät ja muut kaverit katos kuvasta (eikä muutenkaan enää mennyt hyvin). Otti hieman päähän kun hoitaja sitten sanoo, että ota itsees niskasta kiinni -miten muka ku ei enää jaksa eikä pysty mihinkään. Oikeessahan se tietysti oli ja teen kuten neuvotaan voimavarojeni mukaan.

      Muita oireita: Noin puoli vuotta lääkettä käytettyäni tuli rajut yskän ja yökötyksen oireet. Sitten tosi paha hajuyliherkkyys, hirveä kutina, todella suuri ja nopea painonnousu, naaman ilmeitä ei pystynyt kontrolloimaan (siis huulien asento), käsistä meni voimat, sukupuolihalut meni pariksi vuodeksi kokonaan ilmeisesti väsymyksen takia.. Näytin pöhöttyneeltä pilvessä olevalta narkkarilta. Lisäksi hullua kyllä myös nuottikorva meni täysin hetkeksi ja ennen hyvältä kuulostanut musiikki oli epävireistä vinguttelua.

      Ja sitten vaihdettiin pilleristä injektioon minun pyynnöstä. Ja oloon tuli suuri parannus. Ei todellakaan väsytä enää niin paljon. Mutta silti esim. liikunnasta ei tule enää sitä hyvän olon tunnetta ja välilä tuntuu jalat raskailta tai huterilta. Ja tämä siis säännöllisen 2500km/v vauhdikkaan pyöräily kilometrin jälkeen.

      Lisäksi on rintakipuja ja on vielä jotain muutakin tosi vakavaa fyysistä vikaa ilmaantunut näiden alle kymmenen vuoden käytön aikana.

      En ole elossa - Olen Zombie ja ei, ei naurata enää tosissaan mikään asia.

    • Sinde vm-82

      Päässä oleva pillu ja genitaalilukko. Voi miksi et tutustu psykatrisen sanaston sijaan jo muihin kulttuureihin. Haluat olla sitkeä terroristi Sam, Sam vm-82. Ihan sama asia kuin seksiaddiktio. Sitä voi hoitaa Jumalalla, mutta se onkin näkymätön, etkä pysty kohtaamaan varallisesti/varautuneesti, vaan avarasti, joka on hieman häiriintynyttä eikä edes ilmaista.

      Lakothan ovat ilmaisia ammattiliitoilta. Kuinka avaamme silmiä esimerkiksi töissä ilman lestadiolaista äänirautaa. Sen sijaan ylipainon osalta on jo ehdotettuna fittness-malli.

      Nyt sä otat vain, joka kerta sen toisen.

      "Under the pressure, every step I take is a misstake for you"
      Linkin Park:Numb
      Mutta musta tuntuu, että tämä on koko psykologinen malli. Mä todistin sen jo oikeaksi.
      "More like me and less like you. I have become so numb."

      "Sä olet kyllä tehnyt tämän väärin S.N.ää"
      "Voiko sitä sitten taas poistaa?" Ne on nekin laitettu sinne asiallisesti hänelle. Sen sijaan aakkosia ei ole muistettu tehdä Krishnamurtin edellyttämällä tavalla. Mä taas en pysty sietämään mitään virike- tai viritekieltoja, joita ei tule intiimihygienian takia käyttää uhkailuun.

      • RyhmäKokkolaSinde82

        En saa mielestäni syödä asianajajaani lääkkeinä.
        Miltään osin en saa käyttäytyä tällä tavoin, etten ota itseisarvollisesti huomioon aitoa ja oikeaa giljotiinia. Miksi tämä olisi lääke tai psykoosi, laillinen mielestäsi?


      • Suppea:Sinde vm-82
        RyhmäKokkolaSinde82 kirjoitti:

        En saa mielestäni syödä asianajajaani lääkkeinä.
        Miltään osin en saa käyttäytyä tällä tavoin, etten ota itseisarvollisesti huomioon aitoa ja oikeaa giljotiinia. Miksi tämä olisi lääke tai psykoosi, laillinen mielestäsi?

        Psykiatria ei ole tarpeeksi persereiällinen. Oletko asiallinen?

        Hyrrälläkö vetelet taas aikasi puutteessa, kun et osaa suppeaa ja hyrrää aakkosjärjestelmän poistoiksi positiivisesta ympäristöstä?


      • RyhmäKokkolaSinde82
        Suppea:Sinde vm-82 kirjoitti:

        Psykiatria ei ole tarpeeksi persereiällinen. Oletko asiallinen?

        Hyrrälläkö vetelet taas aikasi puutteessa, kun et osaa suppeaa ja hyrrää aakkosjärjestelmän poistoiksi positiivisesta ympäristöstä?

        Saako edes yliopistoon mennä persereiän poiston takia?

        Hypoteesi:Asianajaja on spanieli
        Vastaus:Asianajaja on ....
        "Minulla ei ole giljotiini päällä siellä. Sitä ei voi korvata psykologialla tai psykiatrialla. "


      • Ihmiskunta Sinde82
        RyhmäKokkolaSinde82 kirjoitti:

        Saako edes yliopistoon mennä persereiän poiston takia?

        Hypoteesi:Asianajaja on spanieli
        Vastaus:Asianajaja on ....
        "Minulla ei ole giljotiini päällä siellä. Sitä ei voi korvata psykologialla tai psykiatrialla. "

        Äidinkielen ja kirjallisuudenharrastaminen on mielestäsi, eivät osaa tehdä tätä suppea ja vastaus- sarjaa.
        "Äidinkieli ja kirjallisuus eivät osaa tehdä sarjaa: suppea ja vastaus.

        Doremifasollasido: Voitko mennä heti perään hoitoon?
        Lohtajalta on purkautunut vahingossa kaikki paperit.


    • .............

      Mulla on ollut risperdal aika kauan, eikä se auta kun yhden päivän. Samat syyttävät äänet kuuluu asunnossa (hajota ja hallitse periaattella). Nykyään ei edes frendit vastaa enää puhelimeen tai soita. Nyt kesänmyötä ne on lisääntynyt huomattavasti.Yksinoleminen on se pahin, kun kukaan ei vastaa.

      Joku mimmi olisi kyllä helvetin hyvä seura.

    • se tupakoiva skitso

      Voi s-----tanan sinde! Aina pilaamassa kaikki ketjut!

      Minulla on mennyt risperdal neljä vuotta injektiona. Painoa on tullut 17 kiloa. Nukun aina 12 tuntia vuorokaudessa, väsyttää ja aamutokkura on aivan kamala. Kestää pari tuntia ennen kuin kahvilla pääsen jotenkin käyntiin. Ja kahvia saa kiskoa pannullisen.

      Liikunnasta nautin edelleen. En missään tapauksessa aloittaisi risperdalia. Olen pyytänyt lääkäriä, että painon nousun tähden lääke vaihdettaisiin abilifyihin. Se on kuulemma ainoa antipsykootti, joka ei lihota. Lääkäri lässytti puhelimessa, että otamme todella tosissaan huolesi painostasi, vaan siinäpä kaikki. Ei muutoksia tiedossa. Lihominen jatkuu, vaikka dieettini on kiloklubissa laskettuna 1200 kilokaloria per vuorokausi.

      En suosittelisi kenellekään risperdalia. Jos joku päivä pääsen vain näistä injektioista eroon, se olisi suuri ilon päivä.

      • Tupakoivalle

        Jos mahdollista kokeile pienentää lääkeannosta (ellei sulla sitten jo mene pienin määrä)

        Kaikissa lääkkeissä on sivuvaikutuksia. Joistakin saattaa tulla pahempia pysyviä sivuvaikutuksia kuin Risperdalista.


    • Anonyymi

      minulle vaakutetaan ja sanotaan että lääke auttaa minun hoitooni jne ja myös keskittyy muka paremmin vaikka paskat ei auta enkä pysty keskittyä koska kauhea väsy skä että ihan kauheen darra voi verrata krampulaa tai humala tilaa. nukun myös aika paljon nykyisin ennen olin järkevä ja viisas myös hyvä vitsailin aina heitin vitsejä aika usein miten nykyisin minulla ei ole yhtään huumorin tajua tai en kauheasti pelaa tai katso youtubea enkä oikein musiikkia kuuntele ja minua vituttaa tämä vitun lääke enkä halua enään jatkaa tätä lääkettä tämä on jatkunut noin viisi vuotta, yksi kerta kun kuulin että voi paino nousta tai turpoo paikat niin ei oo enään kivaa kun ei ole tullut monen vuoteen sitä yleensä tuli...kun minä ja ohjaaja mennää lääkäriin niin selittää sitä kun tätä asioita niin ei oo oikein kivaa heti vaikuttaa tämä lääkitys koitan sopia lääkärin kansa että minä ja hän juttelee minun kansa lääkkeiden lopettamista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe