Opinnäytetyön palkkio

Minä

Millaisia summia olette saaneet työpaikalta, johon olette lopputyön tehneet? Merkitkää mikä koulutusala sinulla oli.

12

5176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin

      Ei erillista palkkaa, mutta sain käyttää työaikaa gradun duunaamiseen.
      FM-tietojenkäsittely.

    • fysisti

      950 ?/kk. Työpaikka on yliopiston fysiikan laitos. Ja ala on kokeellinen materiaalifysiikka/nanofysiikka.

      • Kohta DI

        Itse saan 2000€/kk, lisäksi lounasetu lounasseteleillä ja täysi matkapuhelinetu, eli reilu 2100 kokonaisuudessaan. Aikaa työhön on puoli vuotta. Hiukan enemmän saisivat maksaa


      • Jeps
        Kohta DI kirjoitti:

        Itse saan 2000€/kk, lisäksi lounasetu lounasseteleillä ja täysi matkapuhelinetu, eli reilu 2100 kokonaisuudessaan. Aikaa työhön on puoli vuotta. Hiukan enemmän saisivat maksaa

        Mä tein mun lopputyötä 3 vuotta ja sain 300000 euron kk palkkaa. Lisäksi etuina oli thai hieroja, puhelin, auto ja yksityisjetti.


    • IT-opiskelija

      IT-ala se on eikä mitään ole saanut firmasta! Kesätöitäkään ei ole vaikka luvattiin!

    • insinööri

      sain valtiolta 950 euroa kuussa. Bioala!
      Liian vähän, mutta parempi kuin kavereilla jotka eivät saaneet palkkaa ollenkaa!

    • Työaikaa käytettäväksi

      Olin juuri aloittanut uudessa työpaikassa, jossa minun piti olla vain hetken aikaa pientä selvitystyötä tekemässä. Pesti muuttui kuitenkin graduksi ja sain täyden työajan lähes vuoden ajalle 1700€/kk valmistumattomana.

      Nyt jatkan samassa tutkimustyössä edelleen saman työnantajan palveluksessa kasvatustieteellisellä alalla.

    • sähköteekkari

      TEK:n diplomityöpalkkasuositus vuodelle 2004 on 2210 euroa/kk. Joopa joo. 1670 euroa/kk maksavat yliopiston laitoksella sähkötekniikan alan tutkimushommasta.

    • Jude

      Tein gradun geologian alalta, palkkaa sain 1800 e/kk, aikaa puoli vuotta.

    • tietäjä

      Tiedän työpaikan, jossa on nuori DI, joka tekee graduaan kauppatieteistä (siis tuleva KTM) yritykselle. Palkka on 2800 e/kk känny lounarit ym. pienet edut. Neuvotteli täydet lomat ja on kyhännyt graduaan jo 9kk. Ja palkka juoksee... IT-alan iso kans.väl. firma.

    • ykskahjo

      Uppia
      Vaude. Onko sitä palkkaa saanut kysymällä? Itsellä ei ole siihen riittänyt rohkeus, mutta tiedän ihmisiä, joille yliopisto on maksanut samalta alalta.

      En tosiaan varmaan saa töitä koskaan, kun edes pysty tuollaisia kysymään, mutta silti. Jotenkin vaikeaa siirtyä opiskelijastatukselta ikityöttömäksi.

    • Ei palkkaa

      Tein gradun omalle työpaikalleni. Koko homma omalla ajalla. Sain valmistuttuani 500 € stipendin. En pyytänyt saada käyttää työaikaa, mutta eipä asiaa kukaan tullut myöskään ehdottamaan. Ilmeisesti aihe ei kiinnostanut työnantajaa. Onneksi ei kuitenkaan kieltänyt tekemästä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe