-99 Astrassa näkyi renkaanvaihdon yhteydessä olevan vielä reilusti jarrupaloja jäljellä. Entä paljonko on hyvä määrä jarrulevyjen paksuudessa?
Mittasin ja tuloksena 23,5 mm vasen ja 24,5 oikea? Ei kulumisuria.
Mistä millimetrimäärästä levyt ovat liian kuluneet?
Etujarrulevyjen paksuus
5
314
Vastaukset
- Eimmmmm
Sitten kun on pahoja uria ni sit vaihtoon.
- 13+1=15
Inssi sano mulle että 21 mm on alaraja mutta päästi silti läpi mun 20,6 milliset levyt. Eli ei sulla pitäis olla mitään huolta sen puoleen . Kyllähän niistä mun levyistä jo näkee mittaamattakin että vaihto on edessä. Eipä onneksi ole hirmu kalliit.
- kakstoista
Ainakin huoltomanuaalissa sanotaan, että kun levyt ovat ohentuneet tuohon 21 mm (tai 22 mm, mallista riippuen) minimipaksuuteen, levyillä voidaan vielä ajaa yhdet jarrupalat loppuun. Eli käytännössä aina paloja vaihdettaessa mitaataan levyjen paksuus ja vaihdetaan tarvittaessa myös ne. Omassa 335tkm ajetussa astrassa on vielä alkuperäiset levyt eikä inssi niistä katsastuksessa mitään sanonut.
- opel 2002
liikenneturvallisuuden vaarantamista tommonen jos menee katsatuksesta läpi.
- ei oo
kakstoista kirjoitti:
Ainakin huoltomanuaalissa sanotaan, että kun levyt ovat ohentuneet tuohon 21 mm (tai 22 mm, mallista riippuen) minimipaksuuteen, levyillä voidaan vielä ajaa yhdet jarrupalat loppuun. Eli käytännössä aina paloja vaihdettaessa mitaataan levyjen paksuus ja vaihdetaan tarvittaessa myös ne. Omassa 335tkm ajetussa astrassa on vielä alkuperäiset levyt eikä inssi niistä katsastuksessa mitään sanonut.
huomannu kattoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837