Sopivasti kaloja?

tetra123

Hei,

mulla on 200-litranen akva ja sieltä löytyy:

1 avainkirjoahven pariskunta
10 kardinaalitetraa
10 puna-aavetetraa
4 levänuoliaista

mahtuisiko noita tetroja vielä muutama lisää, vai onko tämä määrä jo nyt täysimääräinen?

3

61

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tetra123

Vastailkee :)

• fish KING

KUHAN KERETÄÄN 8)

Miltä se akvaario omiin silmiin näyttää, mulla on itellä n. sadan pikkutetran parvi 250l akvassa eikä se parvi vielä näytä oikein miltään ;/ mutta enemmänkin siis mahtuisi, suodattimen täytyy vain pitää veden laatu hyvänä.
      Hieman ylimitoitettu ulkosuodatin helpottaa asiaa jo kummasti, mulla on tuossa omassa tetra altaassa EHEIMin PRO II 2028 joka pitää nitraatin alhaalla pitkiäkin aikoja.

Mites asian laita sun akvassas... verrainnolisesti

• tetra123

Olin jo varma, ettei kukaan vastaa joten en ole käynyt täällä muutamaan päivään.. Mutta siis..

Aika tyhjältä se minusta näyttää, mutta en tiedä mitä mieltä kalat ovat :)
      Itsellä on tetran ulkoinen suodatin ja ihan hyvä pitäisi olla ja sopii isommallekin akvalle.
      Olisi näyttävämmän näköinen jos parvi olisi isompi ja toisi kivasti väriäkin.. Ehkäpä sinne muutaman voisi lisää ostaa sitten (:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      217
      2889
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2831
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1816
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      73
      1428
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      896
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      843
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    Aihe