tämä on pitkä kertomus mutta kai joku osaa minua neuvoa.
tapasin joulukuussa 25v vuotiaan naisen ja ihastui siihen,no yritin kaikkeni saada sen naisen mutta hän ei näyttänyt oikein lämpenevän minuun myös naisella on 5v lapsi. No sitten mie ajattelin koska häntä ei kiinosta että minä lopetan tapailun tähän, no välillä ollaan facebookissa jotain kirjoteltu.
No tänä viikonloppuna sitte tavattiin nainen halusi tulla minu kanssa ja kamujeni kanssa ajelemaan. Ajeltiin siinä ja tyttö meni ulos ja näytti tule tänne suuteli minua tosin oli ihan vähän kännissä, no ilta sit meni niin että menin hänen luo yöksi ja me suudeltii, ja kaikkee, mutta ei harrastettu seksiä, ja nainen myös söi kaulani eilen myös hengailtiin yhdessä sen ja sen kamujen kanssa .Yöllä sitte kyllä meni siihen että pantiin. aamulla hänellä oli kaamea rapula niin ajattelin mennä kotiin. No kysyin sitte mesengerissä mitä hän haluaa niin sano että tykkää minusta mutta ei halua vielä mitään seurustelua, että haluaa katsella vielä ystävinä tulisko meistä mitään. mitä teen olen palavasti rakastunut häneen, ja en osaa muuta kuin ajatella hänt,ä ja olisin valmis jo suhteeseen ja emme ole teinejä itse olen kohta 27v ja nainen 26v. nainen myös sanoi loppuun että ei jaksa jutella tästä nyt. Pitäisikö nainen taas jättää että en pidä yhteyttä vai mitä ????
mikä naista vaivaa
1
534
Vastaukset
- Tell Me How You Feel
Sinuna odottaisin kärsivällisenä hänen seuraavaa siirtoaan. Älä vielä luovuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle253130Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122279Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712153Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051929Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761623Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥411431Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta171354Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001285- 1141130
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151096