tämä on pitkä kertomus mutta kai joku osaa minua neuvoa.
tapasin joulukuussa 25v vuotiaan naisen ja ihastui siihen,no yritin kaikkeni saada sen naisen mutta hän ei näyttänyt oikein lämpenevän minuun myös naisella on 5v lapsi. No sitten mie ajattelin koska häntä ei kiinosta että minä lopetan tapailun tähän, no välillä ollaan facebookissa jotain kirjoteltu.
No tänä viikonloppuna sitte tavattiin nainen halusi tulla minu kanssa ja kamujeni kanssa ajelemaan. Ajeltiin siinä ja tyttö meni ulos ja näytti tule tänne suuteli minua tosin oli ihan vähän kännissä, no ilta sit meni niin että menin hänen luo yöksi ja me suudeltii, ja kaikkee, mutta ei harrastettu seksiä, ja nainen myös söi kaulani eilen myös hengailtiin yhdessä sen ja sen kamujen kanssa .Yöllä sitte kyllä meni siihen että pantiin. aamulla hänellä oli kaamea rapula niin ajattelin mennä kotiin. No kysyin sitte mesengerissä mitä hän haluaa niin sano että tykkää minusta mutta ei halua vielä mitään seurustelua, että haluaa katsella vielä ystävinä tulisko meistä mitään. mitä teen olen palavasti rakastunut häneen, ja en osaa muuta kuin ajatella hänt,ä ja olisin valmis jo suhteeseen ja emme ole teinejä itse olen kohta 27v ja nainen 26v. nainen myös sanoi loppuun että ei jaksa jutella tästä nyt. Pitäisikö nainen taas jättää että en pidä yhteyttä vai mitä ????
mikä naista vaivaa
1
460
Vastaukset
- Tell Me How You Feel
Sinuna odottaisin kärsivällisenä hänen seuraavaa siirtoaan. Älä vielä luovuta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti6610786Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2312292Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori681838Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks141625- 991528
Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1811426- 541156
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_2201123- 311045
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric285981