Apuva tolvanalle

tolovanaxd

Miten saan kirjau'uttua ulos hotmailista ku aina ku painan kirjau'u ulos, niin kuitenkii lukee sitten olet jo sisäänkirjautunut (jatka)????????????????? helppiä nopeaan!!!!!!!

11

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vitunperkele 6666666

tyhjää välimuisti ja evästeet

• tyhmä

miten saan kännykästä kuvat titokeneelle

• err4rr

bluetootilla, heljoiten usb johdolla, tai onko sinulla irtonainen kortti,
        olisit kertonut kännyn merkin ja mallin.

• Pikku keijo

Miten saan tietokoneen usbluukun ruuvikierremutterin auki? Kuusio kulma on liian kulmikas, eikäs sovi kierreruuviin, vaikka kuinka yrittäisi... Mummoni kumihanskoilla olen myös yrittänyt hinkata niitä ruuveja kuusiokulman muotoiseksi, käyttäen samalla vahvaa kierre epoxiliimaa apuna... Mitään ei kuitenkaa tapahdu... Kaverini sanovat että kannattaa myös laittaa nuppineula pistorasiaan, ja ennen sitä käydä suihkussa. Miksi onko tästä jotain hyötyä tuon usb luukun avaamisessa? Ps, en oje jonne, vaan ihan oikeasti olen hiukan tyhmä, mutta siitä olen varma että tuo kyseinen usb luukku ei vieläkään ole auki:(

• Pikku keijo

Ja anteeksi kirjoitusvirheeni, en osaa kirjoittaa edes kunnolla, opettaja sanoi minä olen huono kirjotamaan mitään

• pässikäs

Tietääkö kukaan ratkaisua mikä tätä helvet.. Forefoxi 20 vaivaa, kun saa taas plikata monta monta monta monituista kertaa ennen kuin suostuu selain avautumaan...

• Firefoxsin uudelleen asennus voi auttaa asiaan.

• hepuli43

Miten ihmeessä saan Aapelissa pelaamaan Texas Holdenin ei sovi ruudulle ja pelipaikat
      aivan sekaisin. Samoin Bakcammon ei pelaa kuin nappulaa saattamaalla. Ennen pelasi
      pelkällä napsautuksella.

• hpmini

Hp miniläppäri ja xubuntu käyttis,,miten saan soneran mobiililaajakaistan toimimaan!? en löydä selkeitä ohjeita

• Moro hpmini,

Olen käyttänyt vain Windowsia joten minulta irtoaa vain tämä: Kerrohan millainen nettitikku sinulla on niin uskon että enemmin tai myöhemmin tähän ketjuun tulee tietoa siitä miten just se tikku saadaan toimimaan :)

Tero@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio

• Lähetäppä Ubuntu foorumille viestiä: http://forum.ubuntu-fi.org/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe