Äänestin Perussuomalaisia

Ylpeä suomalainen

Olen helvetin ylpeä persuista! Rkp, paskoruotsi ja hurrit vittuun! Menemme kohti yksikielistä Suomea yhä varmemmin askelin!

15

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 228w

      Nu börjar vardagen för persut,ska bli intressant att se om det finns något verkligt,bakom alla stora löften.

    • Niinpä niinpä...

      Kyl nyt on Suomenhurrit kusessa, kun heitä vastaan on selvästi hyökätty. Tai niin he sen ainakin kokevat, lehtikirjoitusten mukaan. Ja kaikkihan on nyt TIETYSTI Timo Soinin ja Persujen syytä.

      Ihan kuin muista puolueista ei löytyisi pakkoruotsin vastustajia jne.

      Toimittajat voisi kanssa opetella käyttäytymään. Olemme saaneet uuden hienon puolueen hallitukseen ja vastaanotto on, että " ne on pässejä kaikki, eikä ymmärrä politiikasta mitään jne " vaan kun ohitse menee esim. se tosiasia, että vihreät saivat tummaihoisen homon puolueeseensa joka ei tasan aja kuin omia itsekkäitä etujaan olla homo yms. Mitä tämä kaveri sitten politiikasta ymmärtää, Soini on sentään Maisteris ihminen, kuten moni muukin Persuista on hyvin koulutettu!

      • Det kan jag hålla med om att Soini själv är OK ,men tyvärr finns det så många i hans grupp som inte är ett dugg realistiska.De tror att bara skolsvenskan kommer bort så lever alla lyckliga och glada.


      • skadeinsekter
        perushurri kirjoitti:

        Det kan jag hålla med om att Soini själv är OK ,men tyvärr finns det så många i hans grupp som inte är ett dugg realistiska.De tror att bara skolsvenskan kommer bort så lever alla lyckliga och glada.

        Jag skulle åtminstone inte vara hemskt stolt om jag hade röstat på Sannfinländarna.Nu har ju alla möjliga skadeinsekter krypit fram.Soini får nog använda många flaskor Raid för att hålla Sannfinländarna fosterländska.


      • 556688
        skadeinsekter kirjoitti:

        Jag skulle åtminstone inte vara hemskt stolt om jag hade röstat på Sannfinländarna.Nu har ju alla möjliga skadeinsekter krypit fram.Soini får nog använda många flaskor Raid för att hålla Sannfinländarna fosterländska.

        Få nu se vad som händer om persut kommer med i regeringen.De måste ju få de andra med sig också om de vill ha bort skolsvenskan.


      • inga persu
        556688 kirjoitti:

        Få nu se vad som händer om persut kommer med i regeringen.De måste ju få de andra med sig också om de vill ha bort skolsvenskan.

        Hur blev det nu med pakkoruotsi och Finland enspråkigt ?Det blir nog svårare om persut ska sitta i oppositionen.


      • Harhainen eläkeläine
        inga persu kirjoitti:

        Hur blev det nu med pakkoruotsi och Finland enspråkigt ?Det blir nog svårare om persut ska sitta i oppositionen.

        Håller med.. när skolsvenska är borta är alla lyckliga. Efter det lever vi i en gemensam land. Men det finns en sak till... nämligen tvångengelska. Det ska ha också bort. Så kan vi fixa ännu lyckligare Finland.


      • 66669
        skadeinsekter kirjoitti:

        Jag skulle åtminstone inte vara hemskt stolt om jag hade röstat på Sannfinländarna.Nu har ju alla möjliga skadeinsekter krypit fram.Soini får nog använda många flaskor Raid för att hålla Sannfinländarna fosterländska.

        Kan man faktiskt vara en stolt sannfinländare när det i riksdagsgruppen finns sådana som Hakkarainen?


      • fegis
        66669 kirjoitti:

        Kan man faktiskt vara en stolt sannfinländare när det i riksdagsgruppen finns sådana som Hakkarainen?

        Idag visade Soini igen att han inte vågar ta ansvar,det är så enkelt att lyfta lön och kritisera andra utan att själv göra någonting.


      • grön och skön
        fegis kirjoitti:

        Idag visade Soini igen att han inte vågar ta ansvar,det är så enkelt att lyfta lön och kritisera andra utan att själv göra någonting.

        I dagens läge skulle jag nog inte skryta med att jag har röstat på sannfinländarna.Varje dag får vi läsa om någon ny skandal.Pirkko Ruohonen-Lerner hör ändå till de bättre,men vi stackars Borgåbor får dras med henne,hon är emot allting.


    • svedupetteri

      Jag har länge undrat varför Sannfinnländarnas färger är blått och gult,borde det inte vara blått och vitt ?

      • nattugglan

        Man börjar faktiskt tycka litet synd om Pirkko Ruohonen -Lerner.Hela tiden måste hon förklara och översläta sina partikamraters grodor och skandaler som duggar tätt.Jag är glad att jag inte röstade på sannfinnländarna.


    • iidu

      onpas lapsellista tulla jonnekkin suomi24 haukkumaan suomenruotsalaisia :"DD eikös pokka riitä tulla sanomaan päin naamaa ?

      Menemme kohti yksikielistä Suomea yhä varmemmin askelin!

      • MAGAPLASK

        Det går inte så bra för Sannfinländarna just nu.Det blev ingen president av SOINI.


      • tomma löften ?
        MAGAPLASK kirjoitti:

        Det går inte så bra för Sannfinländarna just nu.Det blev ingen president av SOINI.

        HSgallupp : stödet har sjunkit till 16,5 % för sannfinländarna.Vad var det som gick snett ?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      893
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe