Moi!
Pitäisi saada kolme nuorta LA 16.7. Splitistä Hvariin (Townin satamaan).
Surffailin hieman aikatauluja yms mutta tiedot aika hajanaisia jne.
Anyway, lähtöjä on aika paljon sesonkiaikaan, ja lauttojakin monenmoisia.
Onko kellään kokemusta pitääkö lauttapaikkoja varata etukäteen (ja onko ylipäätään mahdollista?) - eli onko high season aikaan hirvee ryysis lautoille?
Hinta lienee parin kympin luokkaa...
Ai niin - pääseekö Splitin lentokentältä suoraan/kätevästi bussilla Splitin lauttaterminaaliin?
Kiitos
-E
Splitistä Hvariin
4
1125
Vastaukset
Itse aion käyttää Jadrolinijan yhteyksiä, kun ensi kuussa suuntaan Splitistä Hvarille. Haluamallesi päivälle näyttäisi olevan katamaraani klo 11.30.
http://www.jadrolinija.hr/default.aspx?dpid=1305
Ostan lipun vasta paikan päällä, mutta ehkä high seasonin aikaan kannattaa varata liput etukäteen, jos mahdollista. Bussi lentokentältä keskustaan pysähtyy lähelle laituria, josta Jadolinijan lautat lähtevät.- DalmatiaFun
Jep jep. Ainakaan tänään ei vielä saanut varattua paikkoja näille SPLIT-saari -reiteille - ainoastaan pidemmille rannikon suuntaisille reiteille.
Pitää tarkkailla tilannetta- lähtöjähän on useita päivässä.
-E - veikkaaja voittaa
DalmatiaFun kirjoitti:
Jep jep. Ainakaan tänään ei vielä saanut varattua paikkoja näille SPLIT-saari -reiteille - ainoastaan pidemmille rannikon suuntaisille reiteille.
Pitää tarkkailla tilannetta- lähtöjähän on useita päivässä.
-EOon ymmärtänyt että niitä ei voi varata. Tai siis tietyn matkan lippu kelpaa milloin vain sillä matkalla. Auton kanssa parempi kai tunkea oikeasti ajoissa paikalle.
nimim. kuukauden päästä menossa
- pekarska
Tarkoitat Hvar Townilla kai saaren Hvar-nimistä pääkaupunkia. Tältä sivulta löytyvät lautta-aikataulut otsikon "Split District" alta:
http://www.jadrolinija.hr/default.aspx?dpid=1522
Splitistä Hvarin kaupunkiin näyttäisi kesäkautena liikennöivän kolme katamaraania päivässä. Jos on tungosta, voi pyrkiä Splitistä autolautalla Stari Gradiin, josta tulee parikymmentä kilometriä Hvarin kaupunkiin. Aikatauluissa mainittu Jelsa on myös Hvarin saarella, mutta sieltä on yli 30:n kilometrin matka Hvarin kaupunkiin.
Paikallisbusseja pitäisi olla näiden kaupunkien välillä. Linja-autoliput ovat halpoja, mutta taksihinnat lähellä Suomen tasoa. Splitissä lentokenttäbussit tulevat tosiaan lähelle lauttarantaa. Jadrolinijan lipunmyyntikioski on itse asiassa bussien saapumislaiturilla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186