Huonomuistisuus

Ohnotwoman.

En tarkoita et ihan dementiaa olisi, muttakun en tiennyt mikä olisi parempi paikka laittaa.

Mutta, olen siis 13-vuotias tyttö, ja mulla on jokseenkin ahdistavaa huonomuistisuutta. Esim. Kun keskustelen ystäväni kanssa, niin kun olen puhunut ystäväni kanssa, ja hän vastaa viestillä, olen jo usein unohtanut mistä ollaan edes keskusteltu. Joskus kun menen esim keittiöön, saatan hetken ajatella jotain muuta, tai vain olla ajattelematta, ja kappas olen unohtanut mitä minun piti tehdä. Mulla on myös alkanut tuntua et enkunsanaston helppoja ja arkisia sanoja on vaikeampi muistaa, vaikkei ole ennen ollut yhtään oikein ongelmaa kun englanti intohimoni on. Nukun keskimäärin 6 tuntia yössä, mikä on kyllä vähä määrä, vaikkei se ennen ole häirinnyt oikein. On todellakin ahdistavaa, sillä pelkään että lopulta alkaisin jopa unohdella läheisteni nimeä, tai jotain sellaista. Mitä teen?

1

224

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaishoitajana olen

keksippä joku hyvä harrastus itsellesi,liikuntaa ym ja harrasta jotain joka päivä ,nuorten juttuja,ja unohda tuommoset,teet itsellesi hallaa pyörittelemällä tuollaisia päässäs,ulos kavereiden kans jne...ei oo hyväksi väkisin hankkia ongelmia itselleen tuossa iässä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      90
      2055
    2. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      84
      1845
    3. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      49
      1470
    4. Nyt tiedän

Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai
      Sysmä
      48
      1425
    5. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      144
      1364
    6. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      48
      1314
    7. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      144
      1244
    8. Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla

Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!
      Puolanka
      26
      1106
    9. Paraneeko ilmapiiri nyt?

Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket
      Hyrynsalmi
      25
      1014
    10. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      101
      1003
    Aihe