En tarkoita et ihan dementiaa olisi, muttakun en tiennyt mikä olisi parempi paikka laittaa.
Mutta, olen siis 13-vuotias tyttö, ja mulla on jokseenkin ahdistavaa huonomuistisuutta. Esim. Kun keskustelen ystäväni kanssa, niin kun olen puhunut ystäväni kanssa, ja hän vastaa viestillä, olen jo usein unohtanut mistä ollaan edes keskusteltu. Joskus kun menen esim keittiöön, saatan hetken ajatella jotain muuta, tai vain olla ajattelematta, ja kappas olen unohtanut mitä minun piti tehdä. Mulla on myös alkanut tuntua et enkunsanaston helppoja ja arkisia sanoja on vaikeampi muistaa, vaikkei ole ennen ollut yhtään oikein ongelmaa kun englanti intohimoni on. Nukun keskimäärin 6 tuntia yössä, mikä on kyllä vähä määrä, vaikkei se ennen ole häirinnyt oikein. On todellakin ahdistavaa, sillä pelkään että lopulta alkaisin jopa unohdella läheisteni nimeä, tai jotain sellaista. Mitä teen?
Huonomuistisuus
Ohnotwoman.
1
236
Vastaukset
- omaishoitajana olen
keksippä joku hyvä harrastus itsellesi,liikuntaa ym ja harrasta jotain joka päivä ,nuorten juttuja,ja unohda tuommoset,teet itsellesi hallaa pyörittelemällä tuollaisia päässäs,ulos kavereiden kans jne...ei oo hyväksi väkisin hankkia ongelmia itselleen tuossa iässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453430
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082386
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401819