En tarkoita et ihan dementiaa olisi, muttakun en tiennyt mikä olisi parempi paikka laittaa.
Mutta, olen siis 13-vuotias tyttö, ja mulla on jokseenkin ahdistavaa huonomuistisuutta. Esim. Kun keskustelen ystäväni kanssa, niin kun olen puhunut ystäväni kanssa, ja hän vastaa viestillä, olen jo usein unohtanut mistä ollaan edes keskusteltu. Joskus kun menen esim keittiöön, saatan hetken ajatella jotain muuta, tai vain olla ajattelematta, ja kappas olen unohtanut mitä minun piti tehdä. Mulla on myös alkanut tuntua et enkunsanaston helppoja ja arkisia sanoja on vaikeampi muistaa, vaikkei ole ennen ollut yhtään oikein ongelmaa kun englanti intohimoni on. Nukun keskimäärin 6 tuntia yössä, mikä on kyllä vähä määrä, vaikkei se ennen ole häirinnyt oikein. On todellakin ahdistavaa, sillä pelkään että lopulta alkaisin jopa unohdella läheisteni nimeä, tai jotain sellaista. Mitä teen?
Huonomuistisuus
Ohnotwoman.
1
224
Vastaukset
- omaishoitajana olen
keksippä joku hyvä harrastus itsellesi,liikuntaa ym ja harrasta jotain joka päivä ,nuorten juttuja,ja unohda tuommoset,teet itsellesi hallaa pyörittelemällä tuollaisia päässäs,ulos kavereiden kans jne...ei oo hyväksi väkisin hankkia ongelmia itselleen tuossa iässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902055- 841845
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1441364
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251014- 1011003