En tarkoita et ihan dementiaa olisi, muttakun en tiennyt mikä olisi parempi paikka laittaa.
Mutta, olen siis 13-vuotias tyttö, ja mulla on jokseenkin ahdistavaa huonomuistisuutta. Esim. Kun keskustelen ystäväni kanssa, niin kun olen puhunut ystäväni kanssa, ja hän vastaa viestillä, olen jo usein unohtanut mistä ollaan edes keskusteltu. Joskus kun menen esim keittiöön, saatan hetken ajatella jotain muuta, tai vain olla ajattelematta, ja kappas olen unohtanut mitä minun piti tehdä. Mulla on myös alkanut tuntua et enkunsanaston helppoja ja arkisia sanoja on vaikeampi muistaa, vaikkei ole ennen ollut yhtään oikein ongelmaa kun englanti intohimoni on. Nukun keskimäärin 6 tuntia yössä, mikä on kyllä vähä määrä, vaikkei se ennen ole häirinnyt oikein. On todellakin ahdistavaa, sillä pelkään että lopulta alkaisin jopa unohdella läheisteni nimeä, tai jotain sellaista. Mitä teen?
Huonomuistisuus
Ohnotwoman.
1
244
Vastaukset
- omaishoitajana olen
keksippä joku hyvä harrastus itsellesi,liikuntaa ym ja harrasta jotain joka päivä ,nuorten juttuja,ja unohda tuommoset,teet itsellesi hallaa pyörittelemällä tuollaisia päässäs,ulos kavereiden kans jne...ei oo hyväksi väkisin hankkia ongelmia itselleen tuossa iässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k17710713Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t947545Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t317389Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle
Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht37376Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa895769Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus525228Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset314976Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk124801Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k52160Ei muuta kun kylärinkiä ajamaan!!!
Huomenta! Tuossa ku kylän pinnassa asunu koko iän, nii viime vuosina nii harmittanu ku viikonloppusin niin hiljasta, sil371610