Löytyykö täältä ketään kellä ois ollu tai on kyseinen paise.Itselläni paise on ollu 4v.Kyselisin et voiko tämä muuttua pahemmaksi jos ei mene lekurille.Lääkärille en mielellään mene kun kammoksun koko paikkaa varsinkin jos leikkaukseen joutuis.Itselläni on kaksi reikää mistä tulee märkää ja verta.Toinen menee välillä umpeen mut aukee uudestaan.Nyt on viimeisen vuoden aikana tullu kun pattia painaa niin pieniä paloja reiästä ulos.Näytin mutsille niitä niin hänkin totes et näyttää ihan lihalta.Kuulostaako tämä jo pahalta.Pari päivää sit alko alaselkään koskea vaikka en mitään tehnytkään.Voisiko johtua paiseesta.Onko semmosia nettisivuja mihin voi jättää kysymyksen ja lääkäri vastaa sit siihen jos joku tietää niin oisin kiitollinen.KIIIIIREEEEE!
Pakaravaon paise
5
1304
Vastaukset
- kiusallinen vaiva
Leikkaus on kai ainoa hoito, käy terveyskeskuslääkärillä ensin kyselemässä asiasta.
Kyseessä voi olla sinus pilonidalis tai absessus perianalis, minulla on tuo jälkimmäinen. - khiouhujmk,
mene nyt herranjestas lääkärille ja kiireesti!
- 1111111
Menepä tosiaan lääkärin vastaanotolle, lääkäri varmasti haluaisi nähdä sinut ihan livenä! Kertomasi perusteella mahdollisesti sopisi olemaan sinus pilonidalis.
- lääkäriin,..,.,.,.,
Lääkäriin. Siellä voi olla sellainen fisteli isompi onkalo. Mitä pidemmäksi asiaa lykkäät, sen pahemmaksi se voi mennä.
- Elämän laatu
Olin 21-vuotias ensisynnyttäjä ja olin sairaalassa. Minulla oli kovaa kipua koko lantiossa, mutta eniten alaselässä ja joka vaikeutti kävelyä. Mainitsin siitä lääkärille, joka teki gynekologisen tutkimuksen ja sanoi, että "Täällä ole mitään!" Yritin kääntyä ja näyttää kipukohtaa selän puolella, jolloin hoitaja, joka seurasi vieressä, kivahti, että "Sormet pois!"
Välilihan leikkaushaavan ompeleminen tuotti aivan hirveää kipua, koska puudutusaine ei tehonnut yhtän.
Kuumeesta johtuen jouduin olemaan sairaalassa pitempään kuin muuten olisin joutunut olemaan.
Kun sitten pääsin vauvan kanssa kotiin, pyysin miestäni katsomaan, näkyykö selässä mitään erikoista. Mieheni puristi pienestä aivan selkärangan vierestä olleesta reiästä noin desin verran paksua mätää.
Perskankut roikkuvat ja minua vaivaa ulosteen pidätysvaikeus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",175032Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/912276- 1351958
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee471836Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1171600"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551236Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu110865Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää48811Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.297799Kaupungin yt
Honkolan tai hietaman koulu suljetaan. Säästölistalle on nostettu muun muassa Honkolan tai Hietaman koulun toiminnan l24634