Tytöt ja Black ops?!

...

Onkohan kaikki black opsin pelaajat poikia? :D Itse olen täysikänen jo ja olen ihan hurahtanu black opsiin, tuntuu vain että kaikki muut pelaajat ovat poikia? Ainakaan pelailessani eijole tyttöjä juurikaan tullut vastaan:P

33

639

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ZaZ

      pelaatko konsolilla vai pc

    • aikansakutakinfreela

      On joukossa muutama tytsäkin.
      Ennen oli Suomessakin tytsiä enemmänkin mutta jostain syystä tyttöjä on nyt vähemmän mutta esim. Hollannista, Saksasta ja Englannista löytyy enempi naispuolista kauneutta pelaajapiireistä.

      Ite pelasin vuosina 2002-2005 ns. amatööritason huipulla mm. maajoukkueessa (jossa oli yksi tyttökin mukana) ja klaanissa jossa oli yksi tyttö (tämä samanen joka myös oli maajoukkueessa), tunsin myös muitakin Suomalaisia tyttöpeljaaia ja liudan ulkomaiden tyttöpelaajia.

      Mikä siinä sitten lie, että nyt olis vähemmän tyttöpelaajia ainakin sotimispeleissä tai sitten vaan kuvittelen näin, kun itse olen jäämässä taka-alalle pelijutuista kun ei enää jaksa pelailla (olen pelannut vuodesta 2001 - 2011 tammi-helmikuulle) eli kymmenisen vuotta ja elämässä pitää tehdä muutakin kuin pelata, tosin kokonaan en pelaamista varmaankaan jätä :-)

      PS. Ei ne tytöt itseään mainosta yleensä ja osa käyttää ihan miehisiä pelaaja-nickejä joten voihan niitä tyttöä oikeasti ollakin mutta en osaa sanoa varmaan paljonko vai vähän.

    • j.rocket

      Täällä yksi Black Opsia pelaava tyttö. Tosiaan aika harvassa ovat.

      • Pelaatko millä peli alustalla?


      • j.rocket
        gtvsss kirjoitti:

        Pelaatko millä peli alustalla?

        Xbox 360.


      • j.rocket kirjoitti:

        Xbox 360.

        Halutko lisää mut (fottis0nhottis) :DD? kavereist vähä pulaa ko hurahdin ps3:elle ja nytkö alotin uudestaa pelaa boxilla niin...


      • j.rocket
        gtvsss kirjoitti:

        Halutko lisää mut (fottis0nhottis) :DD? kavereist vähä pulaa ko hurahdin ps3:elle ja nytkö alotin uudestaa pelaa boxilla niin...

        Oisin kyl lisännyt, mut ollu vähä taukoo kans ja livee ei täl hetkel oo :D Mut joo voin joskus viel lisätä. Enkä oo kotona ees kolmeen viikkoon.


      • j.rocket kirjoitti:

        Oisin kyl lisännyt, mut ollu vähä taukoo kans ja livee ei täl hetkel oo :D Mut joo voin joskus viel lisätä. Enkä oo kotona ees kolmeen viikkoon.

        joo itekki meen just ulkomaille ja ymm... :D


      • j.rocket
        gtvsss kirjoitti:

        joo itekki meen just ulkomaille ja ymm... :D

        Aa, no mut joo lisään sitten ku oon kotiutunut ja saanu livejutskat kuntoon.


      • j.rocket kirjoitti:

        Aa, no mut joo lisään sitten ku oon kotiutunut ja saanu livejutskat kuntoon.

        juu :)


    • naispelaaja kanssa

      Ittellä on tiedossa tällä hetkellä 4 muuta suomalaista likkaa jokka aktiivisesti minun lisäkseni pleikalla paasaa bopsia. Kuten jo edelläkin mainittiin, ei sitä mainosteta. Äijjien kautte sitä aina tasaisesti kuulee että senkin niminen likka pelaa sitä ja sitä. Itse kulutan jopa enemmän rahaa peleihin kuin isäntä.
      Toki pelejä hommataan yleensä kaksin kappalein kun plekujakin on kaks.
      Nimimerkki entinen boxi pelaaja

      • kiva333

        Kulutan mäkin paljon rahaa peleihin mutta tytöt ei räiskintä eikä stradegia pelejä osaa pelata.Se on varma


    • HACKIT

      http://www.mediafire.com/?8itoaoot6k4j614 Siinä teille PRESTIGE HACK toimii vaan PC:eelle kylläkin :/

      Mutta seuratkaa ohjeita tarkasti niin toimii.

      Ite laitoin itteni 14 prestige 50 level, sillä halusin vetää itteni 15 presigeks :DD

      !MUT HYVIN TOIMII!

      • todellinenpelimiescl

        V...tun PELLE!

        Jos ei pärjää ilman xiittejä/hackeja voi imeä omaa peukaloaan tai vaikkapa jotain muuta.

        Eli säälittävää touhua xiitata ja vielä säälittävämpää on huijata itseään eli varmaan kovasti nautittavaa boostata omia taitojaan hacxuilla sun muilla cheteilla ja varmaan kovasti nauttii siitä, että tietää huijaavansa.


    • kiva333

      Ei ne tytöt osaa pelata black opsia.

      • Roskaposti pete..-.ö

        Olen roskaposti pete!!!!


      • ArashiPa

        aa nii muute vaa oon aika usei se joka joutuu pelastaa kaikki muut zombis


      • Sotatytsy

        Puhu vaan omasta puolestas, neiti.
        Minäpä osaan, ja oon tyttö.


    • naamaraja

      CoD:it on JÄTKILLE eikä millekään saatanan neideille, jotka ei edes tajuu sodasta mitään!

      • ootko vittu iha jälkeejääny pentu.. -.- herää todellisuutee, huoran penikka :)
        Itteni mielestä Gamer-muijat on vitu kisasia ;3


      • ArashiPa

        mäkin sua iha vitusti


    • jamesu

      miten saa näkyviin black ops zombie ennätyksen xbox 360.

    • faosp

      Ahaa, kuuletko? Jonnet ne sielä itkee kun he ovat saaneet kuulla että heidän palvelimilla on naispuolista, hygienista väkeä....

      • reply

        Tarkoitin kylläkin että nää pelit on liian pelottavia naisille, voi nääs jäädä elinikäisiä traumoja tjms. Pelin ikärajana oleva M-kirjain tarkoittaa paitsi maturea että myös men, eli miehiä


      • ArashiPa
        reply kirjoitti:

        Tarkoitin kylläkin että nää pelit on liian pelottavia naisille, voi nääs jäädä elinikäisiä traumoja tjms. Pelin ikärajana oleva M-kirjain tarkoittaa paitsi maturea että myös men, eli miehiä

        Onkos pelottavaa jos jotku tyypit ampuu toisiaa tai et zombit tulee raiskaa sut? Itte pelaan black opsii lähes joka päivä :3


    • Poekak

      "liian pelottavia naisille" kuulostaa sovinistiselta

      Ja ihan btw, Fps pelejä pelaavat tyttöset on kyl kova juttu

    • ^

      Tasavertaisempaa olisi, jos sotapeleissä pelattavat hahmot olisivat vaihteeksi naisia.

      ai niin, silloinhan tytöt ei pelaisi niitä. Unohdin :(

    • TehPerselaama

      Olen virallisesti analysoinut tämän keskustelun ikäluokan 7-12v homojonneiksi

    • nainen.

      Mitä pelejä tyttöje/naisten pitäs pelaa jos räiskintä on miesten juttu? :-)

    • Richtofen <3

      Mäkin pelaan Black Ops 2!!! Ja oon tyttö.

    • kakker

      Black oos on runk kunkkujen peli

    • DimW8

      Mä ite oon kasvanu mun muutaman isoveljen seuras jotka on pelaillu pc paljo ku sinne saa niiin kätevästi pleikka pelejä :D mutniin oon kans tyttö ja kasvanu räiskintäpelejen keskellä lol :D black ops on ihan jees :D mut pysyttelen silti counter striken ja league of legendsin parissa :D tf 2 ja bo 2 ja 3 on myös sellasii pelejä mitä on tullu pelailtua aivan jumalattomasti :D hirveesti ei oo mullekkaa tullu vastaa muita tyttöpelaaajia mut on mul veljet keiden kaa pelata :D

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2813
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2160
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1954
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1806
    6. 157
      1795
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1767
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe