Tietääkö kukaan paljonko tollaset (isot) renkaat jossa on vanteet matkahuollon kautta tulisi maksamaan?
Renkaat matkahuollossa
24
30496
Vastaukset
- apukouluunko kuulun
Kyllä tässä taas nähdään suomalaisen koulutuksen taso.Kysymyksessähän kysytään paljonko renkaat matkahuollossa maksaa . Myykö matkahuolto nykyään renkaitakin?? Kannattaisi ajatella mitä kirjoittaa,eikä vaan kirjoitella.
- ....,,,,
Apukouluun kuulut, jos et ymmärrä sanontojen "matkahuollon kautta" ja "matkahuollossa" eroavuutta.
- yritä edes
....,,,, kirjoitti:
Apukouluun kuulut, jos et ymmärrä sanontojen "matkahuollon kautta" ja "matkahuollossa" eroavuutta.
nyt poika saa ihan itse mietiä mitä kirjoittaa ja mitä se tarkoittaa.
- Anonyymi
yritä edes kirjoitti:
nyt poika saa ihan itse mietiä mitä kirjoittaa ja mitä se tarkoittaa.
Vittu mitä skitsoja osastopotilaita vapaana kulkea saa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vittu mitä skitsoja osastopotilaita vapaana kulkea saa
Ja tyhmiä jotka kaivavat ikivanhoja ketjuja esiin näyttääkseen tai yrittääkseen olla fiksu.
- Anonyymi
....,,,, kirjoitti:
Apukouluun kuulut, jos et ymmärrä sanontojen "matkahuollon kautta" ja "matkahuollossa" eroavuutta.
Varmaan joku yksinäinen näsäviisas
reppana.hommaa elämä pilkunn..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan joku yksinäinen näsäviisas
reppana.hommaa elämä pilkunn.....Et sitten viisas poika katsonut yhtään minkä ikäiseen ketjuun kirjoitit vuodatuksesi?
2012
- Joskus tilannut
Veikkaan 80-100 euroa, on muuten älyttömän kallista
- Sixteen
Tänään lähetin 4 rengasta aluvanteineen matkahuollossa Joensuusta Espooseen, koko 205/60/16. Rahti n. 50e rengaspussit ja virkailija kirjoitti lähetteet. Hinta yht. 55,09e
- ei tiatta viala
Rahdin hinnan saa Matkahuollon nettipalvelusta, muta en ole ikinä nähnyt heidän rangas/vannepakettien malleja ja hintoja. Saakohan rahdin ilmaiseksi jos ostaa renkaat heiltä??
- brainstorm
Täällähän on apukoulun priimuksia oikein vilisemällä.
- myyvätkö renkaita
Noita Matkahuoltoja on monta suomessa, riippuu minkä kautta.
- anon343
225/50-17 nastarenkaat, ei vanteita. 2 kpl maksoi 29 eur
- Anonyymi
Nykyään (kevät 2021) 64,90 euroa tiskillä maksettuna, 59,90 euroa Matkahuollon verkkosivujen kautta maksettuna. Tämä hinta sisältää viidennenkin paketin pyöränpultteja varten (Rengassetti-palvelu). Hinta ei sisällä rengaspusseja.
- Anonyymi
Mua varmaan kustiin linssiin just. 2kpl 225/40/18 rengasta kävin hakemassa ja rahti oli 64.90e
Pelkät kumet siis, ei muuta. Suomen sisäisesti. 😁 on pojat kallista jos 2 rengasta heitetään auton kyytiin ja jossain vaiheessa nostetaan kyydistä pois. 🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua varmaan kustiin linssiin just. 2kpl 225/40/18 rengasta kävin hakemassa ja rahti oli 64.90e
Pelkät kumet siis, ei muuta. Suomen sisäisesti. 😁 on pojat kallista jos 2 rengasta heitetään auton kyytiin ja jossain vaiheessa nostetaan kyydistä pois. 🤣Edullisin ratkaisu kahdelle renkaalle olisi ollut kaksi XL Leveä -pakettia yhteishintaan 49,80 euroa Matkahuollon verkkosivuilta ostettuna. Rengassetti-palvelu on kiinteähintainen vaikka lähettäisi vain yhden renkaan, se kannattaa ottaa vasta jos renkaita on kolme tai neljä.
- Anonyymi
renkaat ja vanteet veikkolasta haminaan 100e paino oli noin 75kg
- Anonyymi
4 rengasta vanteineen 64,90 ei mitään halpaa siis
- Anonyymi
Demarit on demareita, muiden rahat=heidän rahat ja kiertelee ja kusettaa minkä ehtii. Sanoisin, että Marin on paskin pääministeri, muttei se pidä paikkaansa(Katainen, Jäätteenmäki, sekä Lipponen joka hoiti meidät hienosti eu:hun ja euroon).
Suomi on menossa kohti vihreää kommunismia joten kannattaa miettiä ketä äänestää eikä itkeä sitten kun ei saa enää itse edes ajatella, puhuminenhan on jo kielletty jos on eri mieltä. Demokratiaa juu. - Anonyymi
4 rengasta vanteineen pitäisi kuskata. Onko matkahuolto paras vaihtoehto? Paljonko suunnilleen tulee maksamaan? Onko matkan pituudella merkitystä hinnoittelussa?
- Anonyymi
https://images.app.goo.gl/PmBYirJ717164woC8
Rengassetti toimipaikassa tehden 64,90. Netistä etukäteen tehtynä 59,90 eur.
Ja matkahuollossahan voi laittaa, että vastaanottaja maksaa rahdin. Ihan kätevää jossain tapauksissa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://images.app.goo.gl/PmBYirJ717164woC8
Rengassetti toimipaikassa tehden 64,90. Netistä etukäteen tehtynä 59,90 eur.
Ja matkahuollossahan voi laittaa, että vastaanottaja maksaa rahdin. Ihan kätevää jossain tapauksissa.Ei toimi enää, matkahuolto lopettanut bussiennakkolähetykset. Postin perseestä repästyn epäluotettavan ala-arvoisen toiminnan vuoksi matkahuollosta tullut pikkupakettien kuriirifirma.
- Anonyymi
Omituinen kysymys?
Miksi et kysy itse Matkahuollosta.
Ei näitä asioita tämän palstan Jampat tiedä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664