Jotkut hyväkuntoisetkin ruoka-aineet voivat aiheuttaa jääkaappiin ikävän lemahduksen ovea avatessa.
Kaikki eivät tiedä helppoa keinoa pulman ratkaisemiseksi. viili tai jogurttipurkkiin hiukan etikkaa. Se imaisee ylimääräiset hajut.
Jääkaapin paha lemahdus
4
221
Vastaukset
- puhtaus ei haise.
Pese kaapin tiivisteet toden näköisesti niissä on mätänevää elintarviketta.
- snuuf
Mm. merikaloissa on vahva ominaistuoksunsa tai hajunsa.Sellaisesta tuossa on kysymys. En ole kuullu tiivisteiden mätänevistä elintarvikkeista.
- ongelman poistoa
Jäähdytyselementin alla olevan kourun reikä voi tukkeutua ruuanmurusista, kosteus muruset=mätänevää ainesta. Puhdista reikä topsilla tai muulla sopivan kokoisella välineellä, saat kosteuden valumaan sinne minne pitääkin ja epämääräiset hajut pois. Tiivisteet ovat kyllä toinen mihin ruoka jää haisemaan. Ennen etikan laittoa kannattaa kaikki kolot ym pestä, se poistaa ongelman eikä pelkkää hajua
- kylkalle
Muovikelmu ei aina riitä jos kysymys on esim. paremmista juustoista.
Laita alumiinifolio muovin päälle tai käytä Tupperwaretyylistä purkkia.
Huom.Ensin pese koko jääkaappi sisältä.Kaikki irtoavat osat on helpoin tiskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797