Jotkut hyväkuntoisetkin ruoka-aineet voivat aiheuttaa jääkaappiin ikävän lemahduksen ovea avatessa.
Kaikki eivät tiedä helppoa keinoa pulman ratkaisemiseksi. viili tai jogurttipurkkiin hiukan etikkaa. Se imaisee ylimääräiset hajut.
Jääkaapin paha lemahdus
4
211
Vastaukset
- puhtaus ei haise.
Pese kaapin tiivisteet toden näköisesti niissä on mätänevää elintarviketta.
- snuuf
Mm. merikaloissa on vahva ominaistuoksunsa tai hajunsa.Sellaisesta tuossa on kysymys. En ole kuullu tiivisteiden mätänevistä elintarvikkeista.
- ongelman poistoa
Jäähdytyselementin alla olevan kourun reikä voi tukkeutua ruuanmurusista, kosteus muruset=mätänevää ainesta. Puhdista reikä topsilla tai muulla sopivan kokoisella välineellä, saat kosteuden valumaan sinne minne pitääkin ja epämääräiset hajut pois. Tiivisteet ovat kyllä toinen mihin ruoka jää haisemaan. Ennen etikan laittoa kannattaa kaikki kolot ym pestä, se poistaa ongelman eikä pelkkää hajua
- kylkalle
Muovikelmu ei aina riitä jos kysymys on esim. paremmista juustoista.
Laita alumiinifolio muovin päälle tai käytä Tupperwaretyylistä purkkia.
Huom.Ensin pese koko jääkaappi sisältä.Kaikki irtoavat osat on helpoin tiskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1544328- 122956
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372105Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly251852Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?431777Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6391708- 1331629
- 1011582
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101381- 401375