APUA, OLEN HULLU ?

halki-poikki-pinoon!

Olen alkanut kuulla jotain outoja ääniä yksinään ollessani. Ihan kuin kuulisin jonkun paholaisen äänen, ja "se" puhuu minulle äreästi, ja on niin viekas ja ilkeämielinen. Ääni käskee vahingoittamaan (murhaamaan) kaikki lähiseudun ihmiset täällä maaseudulla. He vainoavat minua, koska olen erakko. Liiteristä olen hakenut vesurin ja kirveen, joita "piru" kehottaa käyttämään. Mitä ihmettä oikein teen? Haluaisin välttää verenvuodatuksen, mutta kai joudun tekemään sen, niin kun "ääni" sanoo. Se piru hallitsee mieltäni, ja olen alistunut sen demonin valtaan. Minua pelottaa, en halua kadotukseen, enkä hullujen huoneelle hoitoon. Auttakaa hyvät ihmiset! Onko tämä maailmanloppuni? Olenko skitso? Mitä siis teen...

36

3753

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lääkäriin...

      No kyllä tuossa vaiheessa (mikäli juttu pitää paikkansa) kannattaa hakeutua aika nopeasti lähimpään päivystykseen. Sieltä ohjaavat toivottavasti oikealle hoitopuolelle.

      Liekö kyseessä puhjennut skitsofrenia tai jonkinlainen psykoosi, niin ei kannata jäädä aikailemaan. Jätät ne teräaseet sinne liiteriin, soitat hätänumeroon ja selostat tilanteen. Luulisi tulevan auttajia paikalle aika äkkiä jos sivullisetkin ovat vaarassa.

    • Z

      Taitaa olla trollaaja

    • sdfsd

      Jos tuo olisikin trolli, niin ei vaikuta siltikään kovinkaan terveeltä. Hoitoa suosittelen siitä huolimatta.

      • Olensairas

        Sperma lentää.


    • talk to me

      Itse melkein vastaavassa tilanteessa jossa ääni käskee. En tiedä onko paholainen sama joka minullekin juttelee mutta se kehottaa panemaan kaikkia kauniita naisia. Olen hakenut ärrältä kondomeja ja liukuvoidetta.

      Ääni päässäni sanoo että:" .ttu mikä perse. Panisin........"

      • aeyh5ye

        Hahaha!


    • Uskoa

      Kysymys on vain traumasta eli pelosta, jonka olet saanut nuorena. Herkkä kun olet. Muista profeetan (Kuninkaan) sanat:

      "Älköön mielenne olko murheellinen, älköön peljätkö".

      • JerryLeeLewis

        Tarkoitat tietenkin tätä meidän kaikkien omaa, ylintä Herraa, itse Jumalaa, joka syntyi vuonna 1935 Ferryday Lousianassa. Tehkäämme kuten Herra lauluissaan kehottaa ja kumartakaamme Hänelle samalla pyyteettömästi!


    • Se ei ole mikään uusi asia että joku yrittää aivopestä ihmisiä tekemään periaatteita vastaan. Kuinkahan kauan skitsofrenia vs mind control keksustelu pysyy ratkaisettomana. Tavallaan pirulliset hahmot päässä voisi korvaantua enkelin äänillä. Miksi meidän päässämme ei puhu jumalat ja enkelit vaan hullut? Jotenkin tuntuu että ne on ihmisiä jotka tätä toimintaa organisoi, KOSKA --> Ei Saatania Ilman Jumalia - ellei sitten saatana ole tappanut Jumalan. Positiivinen tautihan ei ole mielisairauksissa ainakaan skitsofrenia. Positiivinen tauti on Universaalinen oikeaoppisuus.

    • vaikeaongelma

      joo ei mitää mulla on anaali tappi juuttunu minun anukseen ja se on ollut siellä jo 2 päivää joku auttaa että miten saan sen pois en pysty käymään edes kakalla.....

    • psykoottinen-

      On kaksi vaihtoehtoa. Joko olet riivattu tai olet skitsofreenikko.

      Jos olet riivattu, rukoile, Jeesus voi päästää sinut irti pahoista hengistä. Myös aidot Jeesuksen opetuslapset. Heitä on hyvin vähän. Oletko ollut tekemisissä henki maailman asioiden kanssa kuten noituus, sa tanismi tai epäjumalanpalvonta uskonnot? Jos olet, riski tähän vaihtoehtoon on huomatta. Silloin sinun tulee tehdä parannus myös edellä mainituista synneistäsi.

      Jos olet sairas. Käsitätkö miten mielettömän ehdotuksen juuri itse olet kirjoittanut? Sanot: "kai joudun tekemään sen". Jos olisi oikeasti niin, olisit jo tappanut! Käsitä tämä, että sinä hillitset itsesi, jos niin päätät! Kukaan ei voi pakottaa sinua mihinkään, edes äänesi, sinä voit hillitä itsesi! Olet siis turvassa, ympäristö on turvassa! Ihmettelen sitä, miksi et edes sano, että se on väärin? Tiedät sen kyllä! Tämä on suurempi ongelma. Sinun moraalisi! Mikäli et tee tästä ajatuksestasi parannusta, on mahdollista, että joku päivä, ääniä tai ilman, paineen alla sinä voit tehdä jotakin kamalaa ja joutua sen tähden ensin vankilaan ja tulevina päivinä Jumalan eteen tekemisistäsi. Tee siis parannus, tunnusta syntisi Jumalalle, sinulla ei ole oikeutta tappaa ketään, eikä sinua kukaan voi pakottaa siihen. Sinä sen teet, jos teet ja joudut siitä vastuuseen! Älä tapa lukee raamatussa, se on Jumalan Sana. Se on annettu kaikille ihmisille siis myös mielenterveyspotilaille. Vaikka ihmisiä pystyisitkin hämäämään, en voinut sille mitään -jutuillasi, Jumalaa et pysty hämäämään, hän on sinut Luonut ja tietää minkälainen olet, paremmin kuin sinä itse!

      Kolmanneksi itsekin ääniä kuulleena ihmisenä sanon sinulle, että äänet ovat vain ääniä! Sinä voit itse valita miten suhtaudut niihin. Voit uskoa mitä ne sanovat. Voit ei uskoa mitä ne sanovat. Voit tehdä mitä ne sanovat. Voit jättää tekemättä mitä ne sanovat. Voit suhtautua niihin paniikilla tai välinpitämättömyydellä. Sinä itse valitset sen. Kun tajuat olevasi sairas, on sinun hyvin helppo jättää ne omaan arvoonsa. Nyt kun tästä sinulle kerron, sinä tiedät sen. Se, että olet osannut kirjoittaa tännekin todistaa, että sinä itsekin tajuat asian. Valitse siis välinpitämättömyys. Älä anna niiden sotkea elämääsi. Sille et luultavasti tässä tilanteessa voi mitään, että kuulet niitä mutta voit valita miten suhtaudut niihin ja toimitko heidän ehdotustensa mukaisesti. Äläkä tule mulle syöttämään palturia kuinka et voi niille mitään, koska siinä tapauksessa minä en olisi edes tässä. Olen elänyt niin monta vuotta äänien kanssa, että tiedän mistä puhun. Älä usko psykiatreja, jotka valehtelevat, että ihmisellä ei ole impulssikontrollia, se ei pidä paikkaansa. He tekevät sinusta vaarallisen psykopaatin näillä väitteillään. Joten voit huokaista helpotuksesta, sinä olet turvassa, sinun ympäristösi on turvassa ja sen suhteen kaikki hyvin!

      Miksi tämä edellä mainittu voi tuntua niin kummalliselta jostakin ihmisestä? Miksi ei ääniä voisi jättää tottelematta? Eikö toisen ihmisen puhuma ääni, ole ääni sekin? Jos siis ihminen pystyy vastustamaan toisen ihmisen sanomisia, miksi ei pelkkää oman kallon sisäistä ääntäkin? Tässä ei ole mitään eroa! Toinen ihminen voi painostaa sinua tekemään jotain, samalla tavalla äänikin mutta ihminen itse päättää antaako painostukselle periksi vai eikö anna! Älä siis anna. Käytä tahtoasi! Tätä kutsutaan itsehillinnäksi.

      Jos siis äänesi ei ole riivausta, niin se luultavasti johtuu patoutuneista tunteistasi, tässä tapauksessa vihasta. Olet vihainen jollekin. Se viha pitäisi purkaa rakentavalla, ei toisia tuhoavalla tavalla. Käy läpi vaillejäämisesi ja surusi. Itke, tunne tunteet ja päästä irti. Anna ihmisille anteeksi, älä jää asian vangiksi, se vie sinut katkeruuteen ja pahimmillaan pahoihin tekoihin ja vankilaan. Rukoile Jumalan varjelusta itsellesi ja toisille. Rukoile Jumalaa näyttämään miten sinun pitäisi purkaa patoutuneet tunteesi. Hyviä keinoja voi olla nyrkkeilysäkkiin hakkaaminen, kirjoittaminen, liikunta, etsi oma tapasi mutta ihmisten tappaminen unohda, se on väärä tapa! Tiedät sen itsekin!

      Tiedän, että sitä vihaa voi olla paljon ja tuntuu siltä, että tunteet ovat ylitsevuotavia, niin on ollut minullakin. Pelkäsin itseäni toden teolla. Rukoilin silloin Jumalaa, että mitä teen näiden kaikkien tunteiden kanssa, kun pelkään, että joku vastaantuleva henkilö saa täysin vahingossa raivoni syliinsä, astia on niin täynnä, että se tulvii yli jo yhdestä väärästä sanasta, en kestä sitä? En halua tehdä kenellekään pahaa. Sain selkeän ohjeen: kirjoita se ylös ja anna se sitten minulle. Niinpä sitten tein. Kirjoitin tunteitani ensin paperille myöhemmin vain tietokoneen ruudulle enkä edes tallentanut. Jokaisen kirjeen jälkeen minkä osoitin kyseisille henkilöille annoin lopuksi anteeksi päättämällä niin ja lopuksi rukoilin sen kirjeen Jumalan käteen. Kenellekään en lähettänyt näitä kirjeitä muuta kuin Taivaan Isälle. Se helpotti! Viha tuli ulos, eikä sitä enään ole. Tässä meni mulla noin puoli vuotta. Jumala varjeli!

    • psykoottinen-

      Sen vielä lisäisin tuohon, että se, että elät eristyksissä muista ihmisistä pahentaa sinun vainoamiskokemuksiasi. Sinun pitäisi taluttaa itsesi muiden ihmisten pariin ja yrittää rakentaa hyviä ihmissuhteita toisiin ihmisiin. Luultavasti olet eristäytynyt huonojen kokemuksiesi takia alunperin mutta se vain pahentaa tilannettasi. Terveyttä tuo rakkaudelliset ihmissuhteet. Yksikin ihminen jonka kanssa voit olla oma aito itsesi ja sinua rakastetaan auttaa tässä. Silloin nämä vainokuvitelmat laantuvat. Se tasapainottaa tilannetta. Jos olet yksin ja huonot kokemukset taustalla, ne lopulta saavat sinut uskomaan sitä kaikista ihmisistä. Siispä parasta vainoamiskokemuksien estoa on muut ihmiset, hyvät ihmissuhteet! Yritä hakeutua ihmisten pariin ja löytää niitä. Keinot on nykyään monet. Älä eristäydy muista ihmisistä.

      Niin ja tajua tämä, sinusta voi tuntua, että sinua vainotaan. Ehkä sinua onkin menneisyydessä kohdeltu hyvinkin pahoin. Sieltä se tunne voi juontaa juurensa mutta eivät kaikki ole sinua vastaan mitä suurimmalla todennäköisyydellä. Tämä kuuluu myös sairauden kuvaan. Siis kyseenalaista omat harhaiset ajatuksesi. Älä anna niille valtaa! Tajua tämä osaksi sairautta, äläkä usko siihen! Älä anna tämän todellisuutta vääristävän ajatuksen vaikuttaa suhtautumiseesi muihin ihmisiin ja käytökseesi sitä kautta! Nyt kun ymmärrät asian, sinä pystyt siihen!

      • OLEvarovainen

        PSYK.Hyvin kirjoitettu.Lisään yhden tärkeyden.Vältä järjestäytyneitä
        uskonnollisia porukoita,he osoittavat yleensä valheellista rakkautta
        saadakseen sinut pyydyksiinsä.Varsinkin karta sellaisia jotka huutavat
        "Hallelujiansa"ja mongertavat käsittämättömiä lauseita,muka puhuen
        "KIELILLÄ",he ovat pahimpia harhauttajia,mitä maa päällään kantaa.


    • Tyynentytti

      Luin aivan vasta samasta ongelmasta. Ihminen pääsi äänistä eroon rukoilemalla.
      Rukoile siis hartaasti ja sydämestäsi uskoen avun tulevan.
      Jos se ei sinulle auttaisikaan niin toinen vaihtoehto on, että keräät kaiken tahdonlujuutesi ja sanot äänille, että menevät sinne mistä ovat tulleet, ja että et usko heitä. Pane vastaan kaikella voimallasi. Älä anna missään tapauksessa periksi.

      • MuistaISÄNnimi

        Kunhan et unohda mainita Jumalan NIMEÄ,ja päätä rukouksesi Jeesuksen nimeen.Ne ovat kaksi eri persoonaa,ISÄ ja POIKA.
        Isä on antanut pojalleen lupauksen hallita maata tulevaisuudessa.


    • Tyyninentytti

      Luin erään kirjan saatananpalvojista, jotka joutuivat pahojen voimien valtaan.
      Sitähän ei kukaan voi tietää, onko pahojahenkiä olemassa vai saatiinko ne aikaan saatananpalvontamenoissa suggestiivisesti. Tyttö kertoi kuinka kauheita kiusaamiskokemuksia hänellä oli. Käskettiin tekemään jos mitä.
      Lopuksi hän raahautui papin luo joka ymmärsi näitä asioita.
      Yhdessä he huusivat ja rukoilivat ja pyysivät pelastusta, ja se tuli. rauha palasi.
      Hae apua, älä pitkitä tätä. Ei ole syytä hävetä näitä kokemuksia.

      • hengetönPAPPI

        BS.Ei yksikään PAPPI ole sanut mitään PYHÄÄ HENKEÄ taivaallisesta
        hallituksesta.Heidät pannaan saarnatuoliin seminaarin käytyään,
        kirkollisneuvoston valtuuttamana,jolla ei ole mitään yhtäläisyyttä
        totuuden kanssa.Kansoja viedään narusta teurastamolle.


    • PylShel

      Pyllistä, Shellistä!!!

    • ToivonLööppejä

      Toivon koko ajan että joku baari täynnä miehiä lukkiutuisi kiinni ja siellä syntyisi tulipalo ja kaikki miehet kituisivat ihan vitun kauan elävältä hengiltä ehkä osa voisi jäädä kitumaan pidemmäksi aikaa ihan helvetillisissä kivuissa.

      • samaanpolttimoon

        Juu,ja baari täynnä huoria,samaan polttimoon.


      • RukoilenOnnettomuuksia

        Naiset on kivoja, mutta miehet on paskaa.


    • Elina-85

      Kyllä se tunne menee ohi ja tilalle tulee Jumalan rauha.

    • Bbjack

      Voi myös olla että olet oikeassa ja se on vain järjen ääni joka puhuu. Ehkä ihmiset vihaavat sinua jostain syystä. Et kuitenkaan kerkiä tai pysty koko kylääsi tappamaan vaikka haluaisitkin joten annapps olla,

      • Hyvienpuolella

        Miksi ruokit hänen harhojaan. Oletko mielisairas.


    • haeapualääkäriltä

      Voi hyvin ! Et sä ole hullu, ehkä väärät lääkkeet?
      Ystävä hyvä, auta itseäsi menemällä lääkärille !

      • helluskitsot

        Mitenkä joku toinen "tietämätön" voi auttaa toista harhaantunutta ?
        Hullu saattaa olla entinen taikka nykyinen "helluntalainen".Heidän kekkereissään niitä riittää joka lähtöön.Niissä kalinoissa tehdään lisää
        "skitsoja".


    • vastaushulluuteen

      Olet siis "pirun riivaama" hulttio,koska et usko Jumalaan.Tosi-uskovia
      ei saatana kykene harhauttamaan.Vaikeutena on se ettei maapallolta
      löydy puhdasta järjestöä,verratessa alku-Kristittyjen seurakuntiin,joissa
      valvojina olivat pyhän hengen saaneet apostolit kaitsijoina.Nykyään ovat
      kirkkokuntien PAPISTOT vastuussa heistä,ilman mitään hiventäkään
      "pyhästä hengestä".Leipäpapit ovat pelkkiä kansojen harhauttajia.
      Maapallon kansoja kohtaa täydellinen tuho,koska he ovat hyljänneet
      kaikkivaltiaan JAHVEN määräykset.

    • vastakysymys

      No, jos sulle reaalielämässä soittaisi henkilö X ja sanoisi että murhaatko nuo naapurit ynnä muuta, mitä sanoisit ja tekisit? Että "kyllä, herra? Sen jälkeen sinä, huom. SINÄ, kärsisit seuraamukset ja käskyttäjä naureskelisisi että, siinähän teki, typerys.

    • RauhaSinulle

      Jumala auttaa sinua. Ei hätää.

    • Homelessforgood

      Kaveri kerran näytti 90-luvun alussa mitenkä tietokoneella saa aikaan hassulta kuulostavaa ääntä. Myöhemmin tästä oli psykoosiin sairastuessa apua. Yksityisellä asuessa näitä juttuja ainakin mulla. Keholliset aistimukset, kivut, ym. pahempia kuin äänet kestää..

    • AivanSekaisin

      Kuinka saa kidutettua ihmistä mahdollisimman kivuliaasti?

    • Hulluhoitoon

      Oletko aku hirviniemi / touko aalto?
      Päässänne vippaa ja hulluus loistaa.

    • nyfferö

      Nykyään jos hoidossa olet ollut niin terapeutit käyvät pistämässä sinun kotiisi kamerat ja jotkut ultraääni- tai vastaavat laitteet piiloon rakenteisiin, joilla voi tuottaa ääntä halutusta kohdasta ja tuntemusta. Siitä sitten päättelevät, että kuuletko ääniä tai muuta sellaista ja miten reagoit. Myös tietokone ja puhelimet ovat seurannassa. Sinulla ei tietenkään ole mitään sanomista tähän. Kannattaa kahdesti miettiä, että menetkö puhumaan psykiatrille äänistäsi.

      • Nöffängee

        Ehkä harhaisen omassa päässä, mutta todellisuudessa ei. Jos siellä oikeasti olisi jotain kameroita tai ultraäänilaitteita, niin kyllään sinä ne löytäisit. Eihän ne näkymättömiä voi olla.

        Todellisuudessa tuollaiset harhat kuuluvat paranoidin skitsofrenian oireisiin, mutta tietysti ne sairastuneesta itsestään tuntuvat todellisilta, kun oma pää ne harhat tuottaa. Vähän sama kuin olisi vaikka tietämättään syönyt LSD:tä ym ja luulisi että ne harhaäänet ja -näyt ovat totta.


    • Iltistykkäis

      Pitäisikö työntää ihmisiä junan alle?

    • Anonyymi

      Hei olen 15 vuotias pika enkä voi ajatella juuri mätään muuta kuin ihmisten tappamista(huvin vuoksi). Onko se normaalia että olen myös iloinen siitä asiasta?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe