Rakkaustarina Thaimaasta.

Rakkaustarina Thai

Olipa kerran opas ja poika. He tapasivat jossain thai-baarissa ja puhuivat läpi yön kaikesta, elämästä ja musiikista. Välillä bedsporttia tehden.

Opas ajatteli, että tässä tämä nyt on. Hän on tavannut unelmiensa Frangin, he menisivät naimisiin, saisivat kaksi lasta, hankkisivat omakotitalon ja koiran ja muuttaisivat Franglandiaan. Opas päätti ottaa riskin ja jättää nykyiset poikaystävänsä.

Farang taas oli tuijottanut erästä opasta koko illan oppaan olan yli.

Opas ja farang eivät siis hankkineet omakotitaloa tai lapsia, mutta pojalla ja tytön leidarikaverilla oli kiihkeä suhde, joka kesti kaksi viikkoa, yhden päivän ja neljä tuntia. Opas laski.

Lopulta oppaan entisestä leidariystävästä tuli myös pojan entinen ystävä, sillä farang-poika huomasi, kuten opas oli huomannut aiemmin, ettei hän tiennyt mitään kaikesta. Esim. oikeista oppaista, ilman nuijaa.

Opas ja poika pysyivät ystävinä puhumalla iltakaudet siitä, millainen paska heidän entinen leidariystävänsä oli.

Ja joskus, melko usein, opas haaveili.

Välillä poika toivoi olevansa opas tai leidari itsekin, jotta he voisivat olla vain ystäviä, ilman että oppaalla olisi mitään häiritseviä tunteita.

Sitten Farang tapasi Pojan ja oli yhtäkkiä täysin tyytyväinen sukupuoleensa.

Opas sai kerran harrastaa seksiä Farangin kanssa, kun poika ja Poika halusivat lapsen. Se ei ollut ollenkaan sellaista kuin opas oli kuvitellut. Lapsi nOlipa kerran opas ja poika. He tapasivat jossain baarissa ja puhuivat läpi yön kaikesta, elämästä ja musiikista. Välillä bedsporttia tehden.

Opas ajatteli, että tässä tämä nyt on. Hän on tavannut unelmiensa Frangin, he menisivät naimisiin, saisivat kaksi lasta, hankkisivat omakotitalon ja koiran. Opas päätti ottaa riskin ja jättää nykyiset poikaystävänsä.

Farang taas oli tuijottanut erästä opasta koko illan oppaan olan yli.

Opas ja farang eivät siis hankkineet omakotitaloa tai lapsia, mutta pojalla ja tytön leidarikaverilla oli kiihkeä suhde, joka kesti kaksi viikkoa, yhden päivän ja neljä tuntia. Opas laski.

Lopulta oppaan entisestä leidariystävästä tuli myös pojan entinen ystävä, sillä farang-poika huomasi, kuten opas oli huomannut aiemmin, ettei hän tiennyt mitään kaikesta. Esim. oikeista oppaista, ilman nuijaa.

Opas ja poika pysyivät ystävinä puhumalla iltakaudet siitä, millainen paska heidän entinen leidariystävänsä oli.

Ja joskus, usein, opas haaveili.

Välillä poika toivoi olevansa opas tai leidari itsekin, jotta he voisivat olla vain ystäviä, ilman että tytöllä olisi mitään häiritseviä tunteita.

Sitten poika tapasi Pojan ja oli yhtäkkiä täysin tyytyväinen sukupuoleensa.

Opas sai kerran harrastaa seksiä pojan kanssa, kun poika ja Poika halusivat lapsen. Se ei ollut ollenkaan sellaista kuin opas oli kuvitellut. Lopulta opas päätti elää omaa elämäänsä ja kyllä, tapasi elämänsä ATM:n. Suomalaisen. Hänen nimensä oli Untamo.

Aivan kaikkien tarinoiden lopussa tyttö ja poika eivät saa toisiaan.

Tässä tarinassa Untamo saa oppaansa.

22

4330

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaustarina TH-II

      Katkos sekoitti ensimmäisen tarinan. Sorry!

      Olipa kerran opas ja poika. He tapasivat jossain thai-baarissa ja puhuivat läpi yön kaikesta, elämästä ja musiikista. Välillä bedsporttia tehden.

      Opas ajatteli, että tässä tämä nyt on. Hän on tavannut unelmiensa Frangin, he menisivät naimisiin, saisivat kaksi lasta, hankkisivat omakotitalon ja koiran ja muuttaisivat Franglandiaan. Opas päätti ottaa riskin ja jättää nykyiset poikaystävänsä.

      Farang taas oli tuijottanut erästä leidaria koko illan oppaan olan yli.

      Opas ja farang eivät siis hankkineet omakotitaloa tai lapsia, mutta farangilla ja oppaan leidarikaverilla oli kiihkeä suhde, joka kesti kaksi viikkoa, yhden päivän ja neljä tuntia. Opas laski.

      Lopulta oppaan entisestä leidariystävästä tuli myös pojan entinen ystävä, sillä farang-poika huomasi, kuten opas oli huomannut aiemmin, ettei hän tiennyt mitään kaikesta. Esim. oikeista oppaista, ilman nuijaa.

      Opas ja Farang pysyivät ystävinä puhumalla iltakaudet siitä, millainen paska heidän entinen leidariystävänsä oli.

      Ja joskus, melko usein, opas haaveili.

      Välillä Farang toivoi olevansa opas tai leidari itsekin, jotta he voisivat olla vain ystäviä, ilman että oppaalla olisi mitään häiritseviä tunteita.

      Sitten Farang tapasi liukkaan-Pojan ja oli yhtäkkiä täysin tyytyväinen sukupuoleensa.

      Opas sai kerran harrastaa seksiä pojan kanssa, kun poika ja Poika halusivat lapsen. Se ei ollut ollenkaan sellaista kuin opas oli kuvitellut. Lopulta opas päätti elää omaa elämäänsä ja kyllä, tapasi elämänsä ATM:n. Suomalaisen. Hänen nimensä oli Untamo.

      Aivan kaikkien tarinoiden lopussa tyttö ja poika eivät saa toisiaan.

      Tässä tarinassa Untamo saa oppaansa

      • fis4

        mistähän tuhannenyön saduista toiki on vedetty,


      • tyhmäkö lienen

        Olen kyllä ihan pihalla tuosta sadusta ! Voisko joku ystävällisesti selventää tarinaa ? !


      • Hirveä Jorma

        Vittu mitä paskaa.


      • Hevoskuiskaajan tyrä
        Hirveä Jorma kirjoitti:

        Vittu mitä paskaa.

        Paskat millaista vittua.


      • .....

        Farang leidaa opasta ja saa pojan nimeltä Untamo?

        Mitä h********?
        Sitä on taas popsittu jotain sieniä oikein urakalla?


    • hiukan dii-dii

      Kyllä nyt ovat aamulääkket unohtuneet.

    • bangsaen

      Kylla tassa jo jutun siementa oli. Olisi pitanyt kirjoittaa uudelleen muutamaan kertaan ja sitten julkaista. Oikeita elementteja oli jo aika paljon kasassa.

    • Nirppun kaveri

      Untamo olikin jo tarinassa,mutta missä on tohtori Sykerö ?

    • merkki -ö -

      voi ristus mitä sontaaaaaaa. mee hirteen jos noi on sun ajatuksia, kokemuksia.

    • Merkki ABC

      Merkki -ö on voisi itse katsella tukevaa oksaa ja jättää turhat kommenttinsa kirjoittamatta.

    • jonnekin ihan muuall
    • Kenraali Kaluuna

      Rakkaustarina taitaa olla vihreän puolueen rivijäsenen ajatusten kulkua. Sillä tuli takkiin. Kannattaa mennä muutamaksi vuodeksi Thaimaahan opiskelemaan elämää.

    • muumiomummo100

      amalian ongelma = mies jätti thainaisen takia hänet kuin nallin kalliolle, ja miksipä ei olisi jättänyt sellaista vanhaa nuivettunutta jätesäkkiä joka ei muuta tee kuin valittaa?

      Nyt yksin, katkerana, valittaa palstoilla nimenomaan thainaisista jatkuvasti.

      Ymmärrän kyllä että vituttaa, mutta jospa siirtyisit elämässä eteenpäin ja ostaisit matkan gambian tattimatkalle niin saisit sinäkin edes kerran ennenkuin mummoonnut lopullisesti?

    • matkailija666

      kummallista kaksinaismoraalia naisilta ja tekopyhyyttä.
      mollataan miehiä urakalla ja itse mennään joka talvi turkkiin,afrikkaan,balille,juuri samaa tekemään kuin mies thaimaassa,eli hakee nuoren rantapojan,maksaa sille sen viikon loman ajan kaiken,lähettelee vielä rahaa suomesta niille,tiedän muutaman likan jokka lähettää nekkerille joka kk 200-500 euroo,hulluja,miehillä on siellä kierroksessa 5-6 pohjoismaalaista naista samaan aikaan tienaavat kivasti 30V eläkepäiviään varten oman bisneksen ja talon ja autot.nainen maksaa ja uskoo että siellä se uskollisesti odottaa häntä ensilomaan asti,hehe vaikka turkin karvakädellä on 6 muutakin naista samaan aikaan :)
      eipä juuri suomi naisella olisi mitään sanottavaa ja haukuttavaa miehistä,parempi kun olisivatkin hiljaa,samanlaisia hyväksikäyttäjiä naiset ovat,oikeastaan pahempia tuon tekopyhyytensä takia,vielä kun juoksevat joka vuosi ulkomailla niitä 14-19V pikkupoikia panemassa.tai haukkuvat täällä miehiä vaikka itse on ryppyinen nahlaleili katkera kun miehet jättää ja lähtee huomattavasti kauniimpien ja mukavimpien naisten perään ulkomaille :)

    • thail
    • ksjkdjdkdjkdjds

      Miksi tälläisia juttuja ei poisteta palstalta? Mitä järkeä?

    • Siinä taasen

      yksi tyhjänjauhanta, missä ei ole mitään järkeä, on mennyt raukalla pitkä aika keksiä juttua, kenen hyväksi? Oman mielenterveytensäkö? -kö??? Olis ollu paree tehdä jotai hyödyllistä vaikka, mennä vaikka kalaan?

      • missä fakta?

        Ja sitten linkkiä ja niitä TILASTOJA sika-amalia?


    • thtwre

      Mene välillä runkulle!

    • olappanen

      mulle kans noita..onks pinkkiä vai sinisiä lääkkeitä

    • Pattaya girls

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe