Ruma perintöauto

Hirvitys perheessä

Perimme reilu kuukausi sitten vuosimallia 2009 olevan RENAULT MEGANE 1.6 Coupe merkkisen henkilöauton. Auto on hyvin vähän ajettu ja siisti kuin sika pienenä mutta ongelma on se, että tämä perintökalu on niin käsittämättömän ruma! Olen aina vältellyt ranskalaisia autoja lähinnä tekniikka ja ruostumisongelmien takia joten en ole seurannut ranskalaisten autojen kehittymistä viime vuosina, siksi en tiennyt että vielä nykyaikana joku tekee näin rumia autoja! Siis ihan oikeasti, kuka puusilmä tällaisia muotoilee???

Kakkosautolle olisi käyttöä perheessämme mutta tämä rellu se ei missään tapauksessa voi olla. Joo, myyntiinhän tuo pitää pistää mutta kaikkea sitä elämässä sattuunkin...

12

1277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J.Grönblom

No eipäs tuo Megane Coupe 1,6 09 nyt aivan tolkuttoman ruma ole pikemminkin
      moni muu automerkki on pikkuhiljaa ottanut osviittaa tuosta korimallista jopa
      uudessa /tulevassa A Mersussa on samoja korinlinjoja paitsi keulassa. Jos
      haluat nähdä rumanmallisen Meganen niin katso vm:2004-06 jossa se takalasi
      oli jotenkin omituisesti pokattu ja koko perä perseestä. Tuollainen 09 Megane
      noteerataan vielä noin 18 tonnin arvoiseksi ainakin myydessä, vaihdossa ei saa
      lähellekkään sitä kun se on Rellu, joko ajaa puhki tai vaihtaa halvempaan.

• Cucco

Eihän sitä sisällä istuen niin huomaa. Voi jättää ulkopuolisille ulkonäön arvostelun. Vuosien mittaan aluksi 'rumaankin' pirssiin tottuu.

• taitaa.

ainoa hyvä asia ranskalaisissa autoissa olla se, että ne ei ruostu helposti.

• pfffffffffffffffffff

tollanen auto on sieltä kauneimmasta päästä, puolet hianompi kun joku mersu

• piinattu rellu

Oothan sä tottunu muijaaski ei sekään kummone oo

• Pippana

Eikös se niin mene että ku on riittävän ruma nii on ihan komee! Eikä se ruostukkaan ku muistaa pestä ja kiillottaa...

• Positiivinen ongema sinulla. Lahjoita hyväntekeväisyyteen, tiedän kyllä kohtyeita jonne kelpaa sydämestä tulevan kiitoksen kera.

• katsojan silmissä

Onkohan aloittaja katsonut koskaan peiliin :)

• perijätärkö

Onhan tuossa saanut "taakkaa" kannettavakseen......Hirmuinen kosto.

• hege100

Vitun vajakki

• turpa kii

NO VOI HELLAN LETTAS JOS RUMISTA PUHUTAAN NIIN SINUNA OLISIN IHAN HILJAA TUOMMONEN MEGANEHAN ON HIENO KU MIKÄ!

TOISIN KUIN

TOYOTA VARIS NISSAN MICRA JA MUUT ÄKLÖT JOTKA ON SIIS OIKEASTI RUMIA NIIN SAA-TANAN RUMIA ETTÄ IHMISET OKSENTAA KUIN OHI AJAA.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      15
      2950
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2547
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1413
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1221
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      873
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      796
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      606
    Aihe