Minulla on vanha Handanin tallentava antennidigiboxi (tallentaa vain yhtä kanavaa kerrallaan, kohta varmaan jo 10-v.)
Ongelmana on se, että kun tallennuslistasta poistaa ohjelman niin lähes tulkoon joka toinen kerta laite menee jumiin ja jää tilaan "Tallentaa tietoa" ja jää siihen vaikka maailman tappiin. Laite on pakko sammuttaa, koska ei ota vastaan mitään muita komentoja. Ohjelma poistuu luettelosta, samoin kuin sen alla listassa olevat ohjelmat (ne kyllä palaavat parin päivän viiveellä takaisin luetteloon mutta poistettu ohjelma tietenkään ei)
Poistettu ohjelma siis häviää listasta mutta ei ilmeisesti kuitenkaan kovalevyltä, koska HDD on täynnä ilmoituksen mukaan. Nämä "poistetut jumittavat ohjelmat "ovat jo kaapanneet levytilasta puolet. Minulla on boxissa ohjelmia, joita haluaisin säilyttää. Olen miettinyt ohjelmien siirtoa tietokoneen kautta dvd-levylle mutta enpä ole saanut aikaiseksi.
Osaako kukaan auttaa tässä ongelmassa? Uuden hankinta on kyllä harkinnassa, kun taloyhtiö siirtyy kaapeliin joskus tulevaisuudessa. Siihen asti yritän selvitä tämän kanssa
Digiboxin jumitus
Digiluu Digilei
1
230
Vastaukset
- sori vaan
Ollut sulla 10 vuotta? Eli ostit sen vuonna 2001? En oikein usko. Jos silloin edes ollut digibokseja niin tuskin olivat tallentavia ainakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus64215Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1162575Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J681078Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2081021- 39962
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38911- 47884
- 36856
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke121837Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.35802