Kansanedustaja Maria Tolppanen (ps) vaatii, että toimeentulotukea ei saisi maksaa esim. lapsiperheelle, ilman että vanhemmat velvoitetaan tekemään työtä toimeentulotukea vastaan. Työvelvoite tulee suorittaa esimerkiksi jossain vanhusten hoitolaitoksessa.
Vaasalainen kansanedustaja Maria Tolppanen esitti vaatimuksensa YLEn Ykkösaamun haastattelussa 19.4.
Maria Tolppanen vaatii työvelvoitetta tukien saajjille
4
123
Vastaukset
- Työ kunniaan.
Ihan kohtuullinen vaatimus.
- 4+19
No jaa, jos tehdään työtä, niin siitä luulisi saavan sitten palkkaa.
- palkaton työ
Talous nousuun kun kaikki ilmaseen työhön..Säästöä tulee kun ei tarvi palkata enää ketään ja vielä paremmin säästettäisiin kun purettaisiin kuntien työsuhteet ja kaikki hoitamaan vanhuksia ilman.
- gjjgåofg
Hyvä vaatimus, erittäin hyvä. Oppisi tämä loisväestökin työnteon aakkosia ;)
hyvä on poistaa oletus, että joku elättää. Jonkun työnteon kustannuksella nämä pentuperheiden lihavat äidit loisii kuitenkin, eikä aikomustakaan töihin.
Kotiäidit vanhainkotiin hoitamaan vanhuksia pummimansa rahan eteen. Sehän on suuripalkka kun valtio elättää nämä ketaleet ja äidin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1061082- 571071
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161026Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46949