Hämeenlinnan uimahalli

nappi100

Tietääkö kukaan onko Hämeenlinnan uimahallin kuntosalilla jotain ihmistä joka auttaa laitteiden käytön kanssa? Haluaisin alkaa käymään siellä, mutta en koskaan ole käynyt kuntosalilla enkä osaa käyttää niitä laitteita :F

30

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fbgtgh

ei tietääkseni,mut rohkeesti vaan kokeileen :-)

• asdigik

Mikäs sen helpompaa kuin kysyä vaikka sieltä tiskiltä että onko ketään sellaista henkilöä paikassa, henkilökunta varmaan tietänee. Mikäli ei ole, niin kysäiseppä joltain tyypiltä joka on myös reenaamassa ja/tai katso miten muut käyttävät / lähde kokeilemaan itse. Ei ne laitteet niin monimutkaisia ole

• nappi100

Niin, ehkä mä kerään rohkeutta ja meen tuijottaa sinne miten niitä käytetään :D
      Kiitos, ja wish me luck :]

• Anonyymi

Muista laittaa siveysvyö tiukasti lukkoon,kun menet kyseiseen paikkaan.

• Suunnitelmallisuutta

Painojen kanssa punnertaessa, ilman omalle kropalle suunniteltua ohjelmaa, kuntosalilla käynnistä on todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä.

• Anonyymi

Miksi Hämeenlinnan uimahalli on kiinni vaikka ympäristökuntien ovet ovat auki?

• Anonyymi

Totta. Sinun takiasi. Sinä läski likainen pilaat altaan veden ainakin mittareiden mukaan. Jotta kloorauskuluja vältettäisiin toivotaan että korona vie sinut ja kaupunki säästää ripulikuluissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Sinun takiasi. Sinä läski likainen pilaat altaan veden ainakin mittareiden mukaan. Jotta kloorauskuluja vältettäisiin toivotaan että korona vie sinut ja kaupunki säästää ripulikuluissa.

Ok. Näin on minun on todellakin helpointa peseytyä ja liota lilluen altaassa. Muuten se on kivuliasta. Ymmärrän nyt pointin. Anteeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilmaiset uimahallivuorot piti lopettaa kun pikkukakarat teki niin paljon ilkitöitä. Mamun kakaroita kun kieltelin niin kovasti haistattelivat. Varmaan ekana oppivat huora ja vittu sanan. Pitäis kotoutuksessa opettaa käytöstapoja. Luulevat että saavat elää kuin villieläimet. Ihme sakkia

• Anonyymi

Löytyykö muunsukupuolisille omat pukuhuoneet ?

• Anonyymi

Niille rakennetaan oma uimahalli, muuten natsia ja fasismia.

• Anonyymi

Kakarat lensivät nyt tuolta ulos kuukaudeksi, kun kasperit mellastivat liikaa. Hyvä näin!

• Anonyymi

Älkääs nyt, antakaa kulttuurin rikastua.

• Anonyymi

Uimahalliko on nyt rikastettu. Se on hienoa, opetelkaa uimaan huusi filatovkin kun tätä uutta aaltoa pelättiin.

• Anonyymi

Suomijuopot kusee altaaseen mutta hys hys kiusallista.

• Anonyymi

Älkääs nyt, antaa kusen rikastuttaa.

• Anonyymi

Ihmettelen ihmisiä, jotka pokkana uivat toisen perässä muutaman metrin päässä onnellisena rintauintia vettä suuhunsa haukkoen.

Onko mieleen koskaan tullut, mitä siinä edessä itse asiassa tapahtuu sen 0,3mm kangaskerroksen (joka on pelkkä näkösuoja) takana?

Mieti sitä ennen seuraavaa uintikertaa....

• Anonyymi

Rohkeesti vaan, harvoin niitä väärin voi käyttää :)

• Anonyymi

Siinä visvapillut ja kyrvät/kassit lillivät nenäsi edessä, puhumattakaan vettä sisään ja ulos lutkuttavasta persesilmästä.

Siinä kauhotaan räkäkroolia toisen perässä näitä tisleitä kurlaten :)

• Anonyymi

Nyt seisoo.

• Anonyymi

Demarit ovat kammottavia ihmisiä.

• Anonyymi

Pikkukakarat parkuu täällä, kun eivät pääse kuukauteen sisälle.

• Anonyymi

Minäkin parkuisin jollen pääsisi kuukauteen sisälle !

• Anonyymi

Filatov voi mennä sinne kauhomaan suu auki. ei pidä antaa neuvoja muille ihmisille, jos ei niitä itse noudata.

• Anonyymi

Lasse piti jöötä jo 70-luvulla hallissa, monet kerrat tuli lähtö kun homma äityi liian riehakkaaksi !

• Anonyymi

Jonkun pitäisi mennä vetämään mellastajia malliksi perseeseen suihkuhuoneessa.
      Eiköhän rauhoittuisi meno

• Anonyymi

Lasse takaisin !

• Anonyymi

No enpä tiedä, saattavat innostua siitä entisestään.

• Anonyymi

Vasikka

• Anonyymi

Miten joku vasikka muksut kurissa pitää, sehän vaan törmäilee siellä ja paskantelee lattioille !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1526
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1355
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      87
      1016
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      19
      1013
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      946
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      886
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      841
    8. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      99
      815
    9. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    10. 66
      742
    Aihe