McAfee Security Scan plus havaitsi troijalaisen (joku artemis) , mutta kun ilmeisesti ilmaisversiossa sitä ei pysty poistamaan käytin Spybot Search and Destroy -ohjelmaa, joka löysikin 2 virusta (toinen troijalainen toinen joku muu) pitkän ajan kuluttua. Omasta mielestäni olin poistavinaan ne, mutta kun koneen käynnisti uudelleen löytyy virus yhä McAfeella ja Spybotilla. Mitä tehdä? Kiitos jo etukäteen.
Ihmeellisintä etten tiedä missä ihmeessä olen viruksen voinut saada. Eikä ainakaan koneelle ole tapahtunut mitään ihmeellistä (mitä nyt youtube on alkanut hidastumaan).
Apua aloittelijalle
6
195
Vastaukset
- Nimimerkki on Pakoll
Ne on evästeitä. Eli niitä tulee aina kun menet esim suomi 24 sivuille..
Youtube hidastuu koska sulla on google chrome.. Se on paras mutta välillä hidastelee youtubessa. - tunari koneella
Ikävä kyllä mulla on Firefox (toiseksi uusin), mutta onko siis McAfeen löytämä virus siis "eväste", jolle ei täydy tehdä mitään.
- tunari edelleen
Lisäksi Spybot Search and Destroy -ohjelma löytää sen nimisen viruksen kuin Win32.Bredolab.B, joka arvatakseni on troijalainen.
- MalwareC
Ajoin Spybotin, joka löysi kaksi malwarea. Toisen se poisti, mutta toinen jäi: Barowwsoe2Save, tyyppiä MalwareC, jota ei löydy netistä ja jota CCleaner ei poista. F-Securen online scanner ei löytänyt sitä eikä Microsoftin tietoturvaohjelma. Mitä tuo mahtaa tehdä ja miten sen saisi pois?
Vanha ketju mutta Spybot voi antaa vääriä haittaohjelmahälytyksiä. Muutama tapaus on tullut vastaan.
- kyllä kansa tietää
Niin siinä käy kun käyttää Linuxin sijasta Windows-käyttöjärjestelmää:
"sitä saa mitä tilaa..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä431805Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641637Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701378Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2071238- 1281145
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321137- 781086
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141057Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057