Apua aloittelijalle

tunari koneella

McAfee Security Scan plus havaitsi troijalaisen (joku artemis) , mutta kun ilmeisesti ilmaisversiossa sitä ei pysty poistamaan käytin Spybot Search and Destroy -ohjelmaa, joka löysikin 2 virusta (toinen troijalainen toinen joku muu) pitkän ajan kuluttua. Omasta mielestäni olin poistavinaan ne, mutta kun koneen käynnisti uudelleen löytyy virus yhä McAfeella ja Spybotilla. Mitä tehdä? Kiitos jo etukäteen.

Ihmeellisintä etten tiedä missä ihmeessä olen viruksen voinut saada. Eikä ainakaan koneelle ole tapahtunut mitään ihmeellistä (mitä nyt youtube on alkanut hidastumaan).

6

334

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimerkki on Pakoll

Ne on evästeitä. Eli niitä tulee aina kun menet esim suomi 24 sivuille..

Youtube hidastuu koska sulla on google chrome.. Se on paras mutta välillä hidastelee youtubessa.

• tunari koneella

Ikävä kyllä mulla on Firefox (toiseksi uusin), mutta onko siis McAfeen löytämä virus siis "eväste", jolle ei täydy tehdä mitään.

• tunari edelleen

Lisäksi Spybot Search and Destroy -ohjelma löytää sen nimisen viruksen kuin Win32.Bredolab.B, joka arvatakseni on troijalainen.

• MalwareC

Ajoin Spybotin, joka löysi kaksi malwarea. Toisen se poisti, mutta toinen jäi: Barowwsoe2Save, tyyppiä MalwareC, jota ei löydy netistä ja jota CCleaner ei poista. F-Securen online scanner ei löytänyt sitä eikä Microsoftin tietoturvaohjelma. Mitä tuo mahtaa tehdä ja miten sen saisi pois?

• Vanha ketju mutta Spybot voi antaa vääriä haittaohjelmahälytyksiä. Muutama tapaus on tullut vastaan.

• kyllä kansa tietää

Niin siinä käy kun käyttää Linuxin sijasta Windows-käyttöjärjestelmää:

"sitä saa mitä tilaa..."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      137
      1391
    2. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      74
      1347
    3. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1214
    4. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      53
      993
    5. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      923
    6. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      221
      888
    7. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      820
    8. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      36
      810
    9. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      152
      781
    10. Mä unohdan kyllä

Sut ajallaan. Mitä enemmän aikaa kuluu niin olet muisto. Toki tämä yhteys hankaloittaa mut et sä jaksa kovin pitkään vai
      Ikävä
      25
      737
    Aihe