McAfee Security Scan plus havaitsi troijalaisen (joku artemis) , mutta kun ilmeisesti ilmaisversiossa sitä ei pysty poistamaan käytin Spybot Search and Destroy -ohjelmaa, joka löysikin 2 virusta (toinen troijalainen toinen joku muu) pitkän ajan kuluttua. Omasta mielestäni olin poistavinaan ne, mutta kun koneen käynnisti uudelleen löytyy virus yhä McAfeella ja Spybotilla. Mitä tehdä? Kiitos jo etukäteen.
Ihmeellisintä etten tiedä missä ihmeessä olen viruksen voinut saada. Eikä ainakaan koneelle ole tapahtunut mitään ihmeellistä (mitä nyt youtube on alkanut hidastumaan).
Apua aloittelijalle
6
293
Vastaukset
- Nimimerkki on Pakoll
Ne on evästeitä. Eli niitä tulee aina kun menet esim suomi 24 sivuille..
Youtube hidastuu koska sulla on google chrome.. Se on paras mutta välillä hidastelee youtubessa. - tunari koneella
Ikävä kyllä mulla on Firefox (toiseksi uusin), mutta onko siis McAfeen löytämä virus siis "eväste", jolle ei täydy tehdä mitään.
- tunari edelleen
Lisäksi Spybot Search and Destroy -ohjelma löytää sen nimisen viruksen kuin Win32.Bredolab.B, joka arvatakseni on troijalainen.
- MalwareC
Ajoin Spybotin, joka löysi kaksi malwarea. Toisen se poisti, mutta toinen jäi: Barowwsoe2Save, tyyppiä MalwareC, jota ei löydy netistä ja jota CCleaner ei poista. F-Securen online scanner ei löytänyt sitä eikä Microsoftin tietoturvaohjelma. Mitä tuo mahtaa tehdä ja miten sen saisi pois?
Vanha ketju mutta Spybot voi antaa vääriä haittaohjelmahälytyksiä. Muutama tapaus on tullut vastaan.
- kyllä kansa tietää
Niin siinä käy kun käyttää Linuxin sijasta Windows-käyttöjärjestelmää:
"sitä saa mitä tilaa..."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1296238Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745712241Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk381495Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1121308Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna881165Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481035- 661028
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll64990Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.27958- 64946