Halpa hotelli Tallinnasta pariksi-kolmeksi viikoksi

Lam-pi-nen

Olen menossa Tallinnaan hammasremonttiin joskus kesäkuussa ja pitäisi löytää joku halpa hotelli tuoksi reilun kahden viikon ajaksi.
Esimerkiksi noin 40€/yö -maksavat hotlat tekevät jo 700-800€ tuolta ajalta ja, kun syöttää hampaisiinsa tonnitolkulla, alkaa tuollainen yöpymiskustannus painaa jo aikalailla.

Hotellissa olisi hyvä olla toimiva ja nopeahko wifi huoneessa, jotta siellä viihtyy.

15

581

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • edukas_hotelli
    • Mallitralli

Onko pakko asua kalliisti hotellissa?
      Voit vuokrata yksiön tai kaksion halvalla.
      Niin minäkin tein, ennenkuin muutin kokonaan tänne!

• Mikkogoes to tln
    • Lam-pi-nen

Kiitos vastauksistanne, tuo asunnon vuokraus ei tullut mieleenkään, mutta se taitaa olla juurikin se oikea tapa toimia!
      Vielä, kun löytäisi jonkin jostain siedettävältä paikalta, joka ei olisi turhan kaukana Klinik 32:sta.

• dipl.kaufmann

Kyllä Tallinnassa saa vuokrattua hotellistakin huoneen kuukaudeksi n. 300 eurolla (esim Dzingel, sisältää aamupalan). Mutta toisaalta: eihän sinulla näytä olevan pikkurahan puutetta, koska valitsit hammasremonttiisi varmaan Tallinnan kalleimman hammasklinikan:)

• Siiripiiri
        dipl.kaufmann kirjoitti:

Kyllä Tallinnassa saa vuokrattua hotellistakin huoneen kuukaudeksi n. 300 eurolla (esim Dzingel, sisältää aamupalan). Mutta toisaalta: eihän sinulla näytä olevan pikkurahan puutetta, koska valitsit hammasremonttiisi varmaan Tallinnan kalleimman hammasklinikan:)

kirjoitti:
        dipl.kaufmann23.4.2011 19:25 0 Avaa
        Sulje Kyllä Tallinnassa saa vuokrattua hotellistakin huoneen kuukaudeksi n. 300 eurolla (esim Dzingel, sisältää aamupalan). Mutta toisaalta: eihän sinulla näytä olevan pikkurahan puutetta, koska valitsit hammasremonttiisi varmaan Tallinnan kalleimman hammasklinikan:)

Minä katselin tuon hammasklinikan sivuja
        ja mietin että varmaan on kallis paikka.
        Mutta osaatko sanoa toisen klinikan mikä
        olisi halvempi.Mulla on kohta hammashoidon aika:)

Kiitos etukäteen neuvoista!

• dipl.kaufmann
        Siiripiiri kirjoitti:

kirjoitti:
        dipl.kaufmann23.4.2011 19:25 0 Avaa
        Sulje Kyllä Tallinnassa saa vuokrattua hotellistakin huoneen kuukaudeksi n. 300 eurolla (esim Dzingel, sisältää aamupalan). Mutta toisaalta: eihän sinulla näytä olevan pikkurahan puutetta, koska valitsit hammasremonttiisi varmaan Tallinnan kalleimman hammasklinikan:)

Minä katselin tuon hammasklinikan sivuja
        ja mietin että varmaan on kallis paikka.
        Mutta osaatko sanoa toisen klinikan mikä
        olisi halvempi.Mulla on kohta hammashoidon aika:)

Kiitos etukäteen neuvoista!

Kiitos mielenkiinnosta.

Sen jälkeen, kun lopetin Kliinik 32:ssa käymisen, olen käyttänyt Ortodontiakseskuksen palveluja. www.ortodontia.ee. Nykyinen on edullisempi, mutta en osaa sanoa tarkalleen, kuinka paljon.

Alunperin aloin käymään Kliinik 32:ssa, koska silloinen hammaslääkärini siirtyi sinne.

• Matkaaja61 se sama
        dipl.kaufmann kirjoitti:

Kiitos mielenkiinnosta.

Sen jälkeen, kun lopetin Kliinik 32:ssa käymisen, olen käyttänyt Ortodontiakseskuksen palveluja. www.ortodontia.ee. Nykyinen on edullisempi, mutta en osaa sanoa tarkalleen, kuinka paljon.

Alunperin aloin käymään Kliinik 32:ssa, koska silloinen hammaslääkärini siirtyi sinne.

Kiitos Kaufmann,

Laitoin osoitteen suosikkeihin, harmi kun sivuilla ei ole hintoja.
        No menen tilaamaan ajan ja siinä sen sitten saa tietää.

• Siiri taas

Lampinen!

Minä tein niin ennenkuin sain nettiyhteyden asuntooni (Starman)
      Menin läppärini kanssa Norde Centeriin, eli siihen ostariin mikä on D-terminaalista tultaessa > Tallinkin satamasta.
      Kun tulet sisään, vasemmalle puolelle jää ruokapaikka, sinne saa laittaa oman läppärin, koskettimia on muutama kappale, ruokakin on todella hyvää ja siinä samalla saa vähän seuraakin!

Minäkin voin tulla sua moikkaamaan:) ja jutella vähän suomenkielellä!
      Toinen mainio paikka oman läppärin käytölle löytyy:
      Mene siitä samasta Norde Centeristä ulos päädystä, missä on Hesburger, mene vasemmalle, kadun yli ja siihen taloon missä on vihreitä ruutuja, kahvila mikä sijaitsee siinä on se läppärinkäyttöpaikka.Siellä käy suomalaisia jotka asuvat samassa talossa.

No joo, tämä oli vain yksi ehdotus, jos et löydä asuntoa missä nettiyhteys, vaikka luulen että sellainen on helppo löytää.

Onnea matkaan!

• WiFi leviala Tallinn
    • Lam-pi-nen

Luulen, että käyn pistokeikkoina nuo 2-3 erilliskäyntiä Suomesta käsin.
      Se on simppeliä sekin eikä siinä ole mitään minulle karvasta.

Posliikruunuja tehdään kaksi viikkoa sen toisen käyntikerran jälkeen, joten siitä tulee tämä parin-kolmen viikon ajanjakso.
      Sen ajan olen siis ainakin Suomessa ja nautin kesästä ilman kaupungin melskettä.

Lämmin kiitos vastauksistanne ja monipuolisista vinkeistä.

• +6

Mitä ihmeen linkkipaskaa työnnetään tälle palstalle vastauksiksi. Vironkielistä linkkiä Suomalaisille kysyjille. Typerän näköistä touhua, ei ole ihme, jos mitään keskustelua ei synny.
        No, siinäpä mäsväätte linkkeinenne.

• maassa maan taval

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3002
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      71
      2881
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1842
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1699
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    6. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      26
      1632
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1620
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1307
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1283
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1279
    Aihe