Olin kutsunnoissa ja minua syynättiin alasti ja kenraalit käski kääntyä ympäri ja kyykistyä tutkiakseen OONKO MÄ homo JA JÄNNITTI NIIN ETTEN pystyny enää pidättelemään ja prööt! kakat lensi suoraan kenraalien päälle, kyllä hävetti!
Kakka kutsunnot!
20
1372
Vastaukset
- kutsunnoissajokäynyt
oma vikas kun menit siellä riisuuntumaan ja pyllisteleen niille, oisit ottanu muista kutsunnoissa olleista mallia ja pitänyt vaatteet päällä, mikset muuten käyny kakalla ennen sitä? ainakaan mua ei tutkittu kutsunnoissa ja vaatteetki sain pitää päällä
- fuc..
jep, lisää timon juttuja,,,
- huhhuuuh
huh huh kaikki hullut täällä kirjoitteleeki,jos mua ois käsketty kutsunnoissa riisuun ja pyllisteleen ni ois alkanu skappareilla läski tummumaan
- apinaa koijaataan
Ilmeisesti testasivat vaan kuinka äärettömän tyhmä olet ja sen verran voin sanoa että kenraaleita ei kutsunnoissa nää :D majurit taitaa olla melkeenpä isoimpia pamppuja olla mitä siellä pyörii...
- setaveteraani
Voihan ne tarkastaa pyllyn vaikka sen varalta ettei sieltä löydy huumeita tai hormooneita joita pistetään peräsuoleen?
- ddddddddgggggggggggg
Ei kutsunnoissa, palvelukseen astuessa ehkä.
- sairasta touhua
ddddddddgggggggggggg kirjoitti:
Ei kutsunnoissa, palvelukseen astuessa ehkä.
Meillä tarkistettiin lomille lähtiessä ja sieltä palattaessa peräreikä, myös kuumemittari sinne työnnettiin usein. Varusmiehen tärkein avu intissä on persreikä, sillä edetään, sitä tutkitaan ja nuuhkitaan, joskus myös kutsunnoissa.
- Minä vaan
Päivän naurut :DDDDDDDD
- Jokusuklaareino
Nee-keri joutuu aina repimään persettään. Vaikka olet tummaihoinen, ei sinun tarvitse käyttäytyä kuin neggeri.
Kieltäydy armeijasta ja anna valkoisen roskasakin käydä se. Se on niille spermanaamoille oikein.- whiteplower
Valkoiset muuten näyttävät siltä kuin ne olisi kastettu spermaan. Itsekin häpeän spermaista olemusta.
- punavihreasivari
Ei Suomeen armeijaa tarvita, jäädään mielummin sodan aikana muiden jalkojen alle! olemme muutenkin venalaisten orjia.
- Anonyymi
Uskoo ken tahtoo..
- Anonyymi
mahtavaa kuultavaa, minulla on ensivuonna kutsunnat, tuskin maltan odottaa että pääsen riisumaan alasti ja kyykkimään herrojen edessä, toivottavasti pyllyreikäni tutkitaan kunnolla ja syvältä, no pitää muistaa käydä kakalla ja pestä paikat
- Anonyymi
Niinpä,kenraalit varmaan alokkaita syynää
- Anonyymi
Nykyään testataan eri tavalla, hepin päähän ja varem ympärille laitetaan valheenpaljastuslaitteen herkät anturit ja testattavalle näytetään videota, ensin heteropokee ja sitten gaypokee. Katsotaan milloin viisari heilahtaa.
- Anonyymi
lääkäri siellä syynää, yleensä mieslääkäri
- Anonyymi
Sepä onkin sitten mulle paha. Heti varmaan alkaa jöpöttämään. Haittaako se. Voiko ne estää inttiin pääsyn jos mies lääkärin edessä pistin hyppää pystyyn?
- Anonyymi
kyllä minä ainaki armeijaan pääsin, minulla alkoi seisomaan kun mieslääkäri työnsi sormen pyllyreikään ja tunnusteli, ei lääkäri kommentoinut sitä mitenkään
- Anonyymi
mitä lääkäri siihen sanoo jos pyllyreikä on likainen? käyttäähän se kuitenki kumihanskaa?
- Anonyymi
ja vielä että voiko siellä kutsunnoissa olla naislääkäri?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409