Kakka kutsunnot!

Monammed

Olin kutsunnoissa ja minua syynättiin alasti ja kenraalit käski kääntyä ympäri ja kyykistyä tutkiakseen OONKO MÄ homo JA JÄNNITTI NIIN ETTEN pystyny enää pidättelemään ja prööt! kakat lensi suoraan kenraalien päälle, kyllä hävetti!

20

1327

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kutsunnoissajokäynyt

      oma vikas kun menit siellä riisuuntumaan ja pyllisteleen niille, oisit ottanu muista kutsunnoissa olleista mallia ja pitänyt vaatteet päällä, mikset muuten käyny kakalla ennen sitä? ainakaan mua ei tutkittu kutsunnoissa ja vaatteetki sain pitää päällä

    • fuc..

      jep, lisää timon juttuja,,,

    • huhhuuuh

      huh huh kaikki hullut täällä kirjoitteleeki,jos mua ois käsketty kutsunnoissa riisuun ja pyllisteleen ni ois alkanu skappareilla läski tummumaan

    • apinaa koijaataan

      Ilmeisesti testasivat vaan kuinka äärettömän tyhmä olet ja sen verran voin sanoa että kenraaleita ei kutsunnoissa nää :D majurit taitaa olla melkeenpä isoimpia pamppuja olla mitä siellä pyörii...

    • setaveteraani

      Voihan ne tarkastaa pyllyn vaikka sen varalta ettei sieltä löydy huumeita tai hormooneita joita pistetään peräsuoleen?

      • ddddddddgggggggggggg

        Ei kutsunnoissa, palvelukseen astuessa ehkä.


      • sairasta touhua
        ddddddddgggggggggggg kirjoitti:

        Ei kutsunnoissa, palvelukseen astuessa ehkä.

        Meillä tarkistettiin lomille lähtiessä ja sieltä palattaessa peräreikä, myös kuumemittari sinne työnnettiin usein. Varusmiehen tärkein avu intissä on persreikä, sillä edetään, sitä tutkitaan ja nuuhkitaan, joskus myös kutsunnoissa.


    • Minä vaan

      Päivän naurut :DDDDDDDD

    • Jokusuklaareino

      Nee-keri joutuu aina repimään persettään. Vaikka olet tummaihoinen, ei sinun tarvitse käyttäytyä kuin neggeri.

      Kieltäydy armeijasta ja anna valkoisen roskasakin käydä se. Se on niille spermanaamoille oikein.

      • whiteplower

        Valkoiset muuten näyttävät siltä kuin ne olisi kastettu spermaan. Itsekin häpeän spermaista olemusta.


    • punavihreasivari

      Ei Suomeen armeijaa tarvita, jäädään mielummin sodan aikana muiden jalkojen alle! olemme muutenkin venalaisten orjia.

    • Anonyymi

      Uskoo ken tahtoo..

    • Anonyymi

      mahtavaa kuultavaa, minulla on ensivuonna kutsunnat, tuskin maltan odottaa että pääsen riisumaan alasti ja kyykkimään herrojen edessä, toivottavasti pyllyreikäni tutkitaan kunnolla ja syvältä, no pitää muistaa käydä kakalla ja pestä paikat

    • Anonyymi

      Niinpä,kenraalit varmaan alokkaita syynää

    • Anonyymi

      Nykyään testataan eri tavalla, hepin päähän ja varem ympärille laitetaan valheenpaljastuslaitteen herkät anturit ja testattavalle näytetään videota, ensin heteropokee ja sitten gaypokee. Katsotaan milloin viisari heilahtaa.

    • Anonyymi

      lääkäri siellä syynää, yleensä mieslääkäri

      • Anonyymi

        Sepä onkin sitten mulle paha. Heti varmaan alkaa jöpöttämään. Haittaako se. Voiko ne estää inttiin pääsyn jos mies lääkärin edessä pistin hyppää pystyyn?


    • Anonyymi

      kyllä minä ainaki armeijaan pääsin, minulla alkoi seisomaan kun mieslääkäri työnsi sormen pyllyreikään ja tunnusteli, ei lääkäri kommentoinut sitä mitenkään

    • Anonyymi

      mitä lääkäri siihen sanoo jos pyllyreikä on likainen? käyttäähän se kuitenki kumihanskaa?

    • Anonyymi

      ja vielä että voiko siellä kutsunnoissa olla naislääkäri?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1866
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1517
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe