haukkumasanoja miehelle

mitä sinusta...

olet lyhyt köyhä läski lihakseton sika ylpeä pienimunainen

37

8166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taidat olla

      julma ihminen :(

    • sdfasdfsadf

      jep, mutta en mä nyt niin köyhä ole, mielestäni.

    • ncnejncej

      Et sitten saanut varattua miestä itsellesi vai?;) Vituttaako???
      Sun kaltaisesi naiset kelpaa vain rööreiksi johon tyhjennetään paineet ja siinä se sitten olikin...

      • röörit kunnos tsek!

        mieshän se aviorikoksen tekee mitä sitten mua kenenkään avioliitot kiinnostakaan
        pidä ukkos tyytyväisenä jos sila on tapana karkailla miehillä on monasti halu kokeilla muittenki röörejä vaikkei siitä parisuhdetta tulisikaan


    • _nainen

      minun kultani on vastakohta aloituksessa mainittuihin haukkumisiin:)

    • rauukkauteni

      pitää muuten paikkansa, mutta minussa ei valitettavasti ole pisaraakaan läskiä...

      • Pyhäpäivääsulle

        Kaikki kuluneet vuodet ... samaa aiheetonta epäilyä ... surullista.


    • :))

      Ainakin olette olleet lähikontaktissa koska olet päässyt mittailemaan hänen muniaan :) Mittasitko silmämääräisesti vai mittanauhalla ? :))

      Älkää hyvät vastaajat ottako kaikkea täällä niin vakavasti ja ryppyotsaisesti,
      nämä palstat on juuri sitä varten että meistä jokainen saa päästellä höyryjä ihan vapaasti.Näin se on paljon vaarattomampaa, kirjoittaa bittiavaruuteen kuin esim. käsirysyllä pienimunaisen kanssa :))

      Ja koska tätä ei ollut kohdennettu kenellekään niin ei tästä tarvitse kenenkään
      vetää hernettä nenään eikä kiukustua. Meistä lukijoistahan ei kukaan tiedä
      vaikka olisi kuinka aiheellinen pakina. :))

      Munarikasta pääsiäistä kaikille :))

      • Plussat tästä !

        Loistava kommentti, osu kohilleen kaikin puolin. Jokaista viestiä ei tarvitse omia itselleen eikä ajatella siitä " omasta ihmisestään " että hän olisi aina kaikkien
        vittuluviestien takana. Jos niin ajattelee, se kertoo asioista aika paljon.
        Ainakin minä tulin niin aloituksesta kuin tästä kommentista hyvälle tuulelle !
        ( Tosin olen munaton, en tiedä sitten vaikuttaako se asiaan mutta hymy nousi
        kasvoille joka tapauksessa. )


      • Hymy irtosi

        täälläkin !


      • muna määrää!!! :))))
        Plussat tästä ! kirjoitti:

        Loistava kommentti, osu kohilleen kaikin puolin. Jokaista viestiä ei tarvitse omia itselleen eikä ajatella siitä " omasta ihmisestään " että hän olisi aina kaikkien
        vittuluviestien takana. Jos niin ajattelee, se kertoo asioista aika paljon.
        Ainakin minä tulin niin aloituksesta kuin tästä kommentista hyvälle tuulelle !
        ( Tosin olen munaton, en tiedä sitten vaikuttaako se asiaan mutta hymy nousi
        kasvoille joka tapauksessa. )

        munaton mies joko antaa kaiken heti kerralla tai sitten kuvittelee liikoja
        tasapainoinen ison munan omaava osaa kohdata ihmisiä olen huomannut


    • monasti kokenut

      Tästä päästiinkin aiheeseen, miksi naisilta tulee ryöppynään tuollaisia haukkumasanoja oikeassa elämässäkin, naiset luovat päässään omat kuvionsa ja kun mies ei lähde siihen mukaan, tulee haukkumasanoja solkenaan.
      Ettekö te naiset ymmärrä, teidän oma arvonne siinä vain romahtaa ja on entistä helpompi ottaa teihin etäisyyttä, sekä tappaa vähänkin positiiviset tunteet.

    • ...

      Olet muuten hidas, mutta maailman nopein vuoteessa.

    • pusipusipupujussi

      Ihana! :)

    • Ryhtiliikkeessä

      Miksi vaivauduit?

    • Ryhtiliike

      Miksi vaivauduit?

    • Ryhtiliike

      Miksi vaivauduit?

    • Ryhtiliike

      Miksi vaivauduit?

    • kommenttinavaan

      Onneksi kaikki naiset ei ole tuollaisia mollaajia!!!

      • hohhoijaasentään

        miksi ihmeessä kaivaa esiin NELJÄN VUODEN takainen viesti?


    • säälipisteitä

      Kuinka pieni ja suppea on ihmisen maailma, jos on tarve keksiä ja käyttää ko. sanoja ja kommentteja toisesta ihmisestä?
      Miten paljon pitää itseään halveksua ja mitätöidä, jotta tulee tuollaisille ilmaisuille käyttöä?
      Se, jolla siihen on tarve, on todella säälittävä. Tuohon sisältyy pelko ja usko oman itsen huonommuudesta. Muuten ei normaalilla aikuisella ihmisellä tule mieleenkään sanoa noin. Tarve korottaa sitä omaa surkeaa itseään mollaamalla toista.
      Ja se joka sanoo ja ajattelee omasta itsestään näin, on ainoastaan potkun persiille tarpeessa! Itsesääli on tehokkain toisten karkottaja!

    • ihanosukohdallekaikki

      Ei kait se haukkumista ole jos nuo paikkansa pitävät.

      • Voineekuitenkinkysyä

        Miksi niitä seikkoja pitää nettipalstalla julistaa, piti paikkansa tai ei?


    • Kummallisiatarpeita

      Kirjoittaa palstalle aloittajalla mutta yhtä kummallisia tarpeita monella vastaajista nähdä oma ihminen aloituksen takana.

      • ehkäjuuritämä

        jälkimmäinen vaihtoehto on se kummallisin, miksi niin moni mies ottaa itselleen, mitä se kertoo suhteesta siihen omaan ihmiseen, tuntemiseen, luottamiseen, arvostukseen. niistä mitään ei taida olla olemassakaan.


    • Thug_life

      Kuule mielummin läski ku ruma ;)

    • Mr_metrikiituri

      Mielummin läski ku ruma

    • NaurattiLähinnä

      Hassu aloitus.

    • Kuulijou

      Täällä vaan tuntus järki ja tunne olevan hyvässä balanssissa.

    • Anonyymi

      Kiitos niin sinäkin ole hyvä toivon että kun menet nukkumaan molemmst puolet tyynyistä on kuumia

    • Anonyymi

      Olet läski pelle muttet hauska

    • Anonyymi

      kikkeli

    • Anonyymi

      pitääähän niihinkin alkaa vastailemaan koulu päivän tovessa, esimerkiksi sanontoja miehille voisi olla, ditch, rumapippeli, liian holtiton, haisevarotta, suurikokoinenpenis ja mikä muukaan kuin nasia huoritteleva lyhyt pippelipäinen apina.

    • Anonyymi

      Äläs nyt höpäjä, kyllä pieni on aina söpöä 🥰

    • Anonyymi

      Puhuitteko kenties minusta t. Ätmi 😄

    • Anonyymi

      Tai miten ois saatanan oikea ru*kkukäsi?

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. SOSIALI DEMOKRATIA

      AATE , JOKA ETENEE.
      22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe