Mitä luulette, kiihottaako enää kovinkaan paljon? Hoitakaa naiset se kuseminen huomaamattomasti hyvissä ajoin pois alta ennen kuin rupeette miestä lämmittelemään. Ennakoida saa muaallakin kuin liikenteessä. Noh, joitakin varmasti kiihottaakin, mutta ei minua. Ei ajatus siitä että vittu on takaisin tullessaan entistä kusisempi, eikä myöskään se, että yhtäkkiä pistetään homma pauselle, kuunnellaan lorinaa hetken aikaa, ja sitten pitäisi muka jatkaa samassa mielentilassa. Ensi kerralla vastaan: "Ok, mä käyn röökillä sillä välin.".
Odota, käyn pissalla..
22
1838
Vastaukset
- Älä oo tiukkapipo
Onhan se luonnollinen tarve käydä kusella. Jos nainen tekee aloiteen niin joo helpointa onkäydä ensin WC:ssä ja sitten vasta aloite. Mutta jos homma menee niin päin että mies alkaa lämmittelemään, niin pakko kai siinä on päästä kusihätä hoitamaan alta poies ennen ku hommiin ryhtyy? Muuten ei tipu mitään ainakaan täältä, on se niin ikävää touhuilla rakko täynnä. Ja siinä WC:ssä voi samalla hoitaa tavaran pesun, eli kyllä sen jälkeen on puhtaampaa tarjolla.
Enpä itse ole koskaan katsonut pahalla, jos armas puolisoni vinkkaa tarpeestaan kävästä WC:n puolella, parempi kun hoitaa sen heti alta pois. Ei se rakkaus ja intohimo siinä välissä mihinkään katoa?! Sitten saattaa kadota jos alkaa tommosista kitisemään turhaan. - greblopped
Aika yököttävää,pissalla käy ja ehkä kakallakin...yaiks!!
- ikkuii
Käy räjäyttämässä semmoset ripulipaskat pönttöön, että varmasti kuuluu makkariin asti. Ja eikun takas hommiin :U
- Pohjanpoika...
Joo niinhän ne pohjanmaan pojat hoitaa esileikit...
"Räplää ihtes märäks sillä aekaa ku mie käyn paskalla"
- pepannuolijaM
kakan jälk olis syytä pestä pyllyreikä hyvin saippualla,lv saippua on hyvä,huuhtele ja kuivaa hyvin,tämän jälk voit mennä sänkyy ja aloittaa vaikka suuseksin,mies kyllä nuolee puhtaan pyllyn
Haista sinä ihan orginaali Paska, sinä Perseen-nuolija!!
Miksi sulle ei riitä ihan normaali vagina seksi?? Miksi sun täytyy nuolla Persereikä??
Mie olen hyvin Seksuaalinen mies ja mulla on oikein paljon mielikuvitusta mutta en Koskaan halua kiinnostua paskan tuottamasta Perse reiästä!!
Kaikki te perse, eli Paskasuolesta kiinnostuneet, nauttikkaa täysillä vaikka Paska ei lopu koskaan!!
- freshfishisbest
Ja vaikkei peppua nuoltaiskaan vaan ihan perinteiseen tylsään tyyliin pimppiä, niin käyttäkääpä tytöt sitä bideesuihkua tai jotain muuta konstia...ovat niin lähekkäin ne teidän reikänne down there, että pelkkä pyyhintä ei vielä riitä...siis jos sitä nuolentaa luvassa :)
Virtsa taasen on hyvinkin steriiliä (toisin kuin uloste), joten kyllä ne muutamat tipat pystyy imasemaan, onhan siellä kaikenlaisia muitakin pimppieritteitä, jotka on ihan ok, jopa herkullisia ;) - Pre or After
Joo, mut iän myötä saattaa alkaa tulemaan lirauksia aktin seurauksena, joten eiköhän ole mukavempi antaa käydä mieluimmin wcssä...
Ai niin nykyopin mukaan se onkin naisten ejakulointia, mutta ei vanhan liiton puolella. - samat sanat tyhmä
Joo samaa voi sanoa teille miehillekki. Hoitakaa se kuseminen ennen alottamista.
- vettä vettä...
Parempi käydä pisulla jos siltä tuntuu. Pesastakin voi (ja pitääkin) samalla reissulla. Mikä siinä on hankalaa sinulle? Tai sitten sinulle on sattunut niin suttusia sutturoita, etteivät ymmärrä käyttää alapesusuihkua ennen seksiä... Toivottavasti myös Sinä käyt pesulla ennen seksiä. Itse en koskisi pesemättömään munaan, en ainakaan suullani. Enkä tarjoa pesemätöntä.
- Aloittaja-urpolle
Tälle aloittajalle, joka ei kyllä naisen anatomiasta tietä sananmukaisesti pisarankaan vertaa: se pissahätä ei välttämättä OLE vielä silloin ennen sekstaamaan alkamista, vaan se syntyy luonnollisten fysiologisten reaktioiden kautta SEN AIKANA, kun esileikkejä harrastetaan.
Enemmän kuin keskeytynyttä seksiä, säälin seksikumppaneitasi siitä, että ovat ylipäätään päätyneet punkkaan kanssasi. Tosin jos tulevat "kusisin" värkein takaisin petiin niin olet varmasti saanut juuri sen tasoista seuraa kuin olet ansainnutkin.
Sinun kaltaisiltasi pitäisi kieltää seksin harrastaminen lailla. - cirdenella
Kannattais sitte satsata vähä laadukkaampiin naisiin?... Jos mies tekee aloitteen seksiin,"pissalla käynti" ainakin minulla on tilaisuus tehdä pikainen alapesu jolloin sitten "värkit" ei haise. Tuskin kukaan nyt kesken seksin lähtee vessakäynnille,ellei sitten halua tilanteesta pois?! Muussa tilanteessa tuskin häiritsee. Jos tekee mieli,jaksaa kyllä odotella pari minuuttia.
- puhas
No, minä pesaisen aina kullini pään kusella käytyäni, kun ei koskaan tiedä milloin alkaa jompaakumpaa himottaan. Kieltämättä tauko lämmitellessä saattaa olla miehelle vähän intoa laskevaa, mutta viriili mies toipuu nopeasti.
Minusta on vain kiihottavaa kuulla vessasta pissan lirinää ja joskus katsoakin naista pissaamassa pöntöllä. Läheltä kuunneltuna kuuluu ne kaikki kivat suhinat kun pissa virtaa riemurasiasta.
- quelle
Ei jumalauta... ei naisella seksi oikein suju, jos on rakko täysi, sen verran lähellä rakkoa se muna sohii. Vai onko sinusta sitten kiva ku hoijat hommas naisen purressa huulta, että loppuispa tää jo niin pääsee vessaan? Tai no lie turha kysyä, taitaa olla ketjun alottaja niitä miehiä jolle on ihan yks ja sama, kuhan itse saa!
- Avara luonto
Joo pahinta on se että naiset käy kusella. Voisko niiltä muurata umpeen sen pissireijän, että sulla ei seisokki kärsis...vai hommaisitko vaan niitä pukin pikkuapureita.
Tiesitkö muuten, että naiset myös piereskelee. - ................
vai pahinta että naiset käy kusella??? pitäskö sitte saman tie kusta päälle ku melaa työnnätte pilluun?? senpä takia naiset käyvätki kusella ennen yhdyntää ettei tuu mitää tämmösiä ikäviä juttuja...
aivoja teillä päässä... - :D
Käyn aina ennen seksiä pissalla, ja pesen alapään koska mun mies haluaa antaa suuseksiä. Joskus on tullut aktin aikana pissahätä, ja se on tehnyt orgasmin tulemisen helvetin hankalaksi. Pari kertaa olen joutunut sanomaan että keskeytetään, sitten mennään suihkun puolelle ja tehdään homma loppuun. Aika yksinkertaista.
- ItsensäAinaPesevä
Voin kyllä niille miehillekin sanoa että käykää kusella ennen seksiä ja peskää se muna! Itse en huolisi kusista munaa pilluuni, saati suuhuni! Hyi helvetti!
- Ihan normaalia....
Joo, kyllä se pisulla käyminen on ehdottomasti sallittua, ihan yleisenkin nautinnon takia. Kuitenkin naisen kannattaisi olla rohkeampi ja mennä hoitamaan asia heti, kun se alkaa ilmetä, eikä odottaa vasta ihan viime hetkille.
Loppujen lopuksi on mielestäni paljon parempi, että nainen kipaisee vessassa ennen yhdyntää, kuin että ryntää sinne välittömästi aktin jälkeen. Sellaisesta hiukka jää huono fiilis.
....Toki ymmärrettävää, että haluaa kenties hieman käydä pyyhkäisemässä itseään seksin eritteistä, mutta sen voi tehdä sittenkin kun molemmat on hiukka enempi rauhottunu ;) - pah11
Kiihottaa! kaikki hyvin! hajaantukaa!
- Kauheeta hirveetä
Ehkä se olis teidän paras jättää seksi kokonaan, kun siinä ollaan tekemisissä niiden pissavärkkien kanssa.
- lolololololololololo
*reps*.. näin juuri.. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul3241913Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v131649It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9906Roope Salminen sai lapseensa liittyen poikkeuksellisen myönnytyksen Myyrä-kuvauksissa: "Iso..."
Roope Salmisella on 4-vuotias lapsi yhdessä Helmi-Leena Nummelan kanssa. Pariskunta on eronnut ja tätä nykyä Salminen se3903En voi oikein lähestyä sinua nainen
koska jännität minua ja leikit tietämätöntä... Et myöskään lähesty minua. Mitä siis teemme???44810Sydän on niin rikki
Tämän meidän tilanteen vuoksi… Oli niin paha olla eilen illalla, että itku meinasi tulla. Nyt se sitten tulikin. Umpiso47747PYHÄJÄRVELLE ILMESTYNYT NUOREHKO MUSTALAINEN,
Joka käyttäytyy hyvin röyhkeästi, ilmestyy jonkun tyypin kanssa pihapiiriin, autoa kaasutetaan ja käytetään yli desibeli25741Kohuopettaja työntää videolla asioita peräaukkoonsa nuorten edessä, mutta Jeesus-musiikki on liikaa
IL - Sanna Ukkolan kolumni "Opettaja masturboi videolla oppilaiden edessä, oppikirja kertoo, että mieskin voi synnyttää151718- 54700
- 45698