Kannattaa osta iso Ghia

2.0i 16 V 130 hv

Mieluummin kuin 1.6-pikku-Focus.

Iso-Focus (Ghia) on hiljaisempi kuin pikku-Focus ja lähtee voimalla. Hintaeroa tietysti on, mutta ei paljon. Varustelutaso ei näy hinnassa niin paljon. Iso tekniikka on osoittautunut paljon kestävämmäksi kuin hauras 1.6.

Ainoa miinus on isompi kulutus ja vakuutusmaksu.

9

450

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä sanoisin että

      Kannattaa ostaa iso ST. Lähtee jo oikeasti voimalla ja kuulostaakin makealta. Ulkonäössäkin alkaa olla mukavaa eroa. Hintaeroa tietysti on, mutta niin on hauskuuseroakin. Kohtuukäytetyn vm. 2006 ST:n saa hyvinkin sisäänajetun 2.0 hinnalla.

      Kuluttaa enemmän, mutta saapa vastinetta.

      • isompi on enemmän

        Mihin se tavaratila unohtui ST:stä? Nimittäin pitäisi koiranhäkki saada kyytiin. Kyllä iso-Focus on aina iso-Focus.


    • minä sanoisin että

      Miten normaali Focus eroaa ST:stä tavaratilan osalta? Jos tarkoitetaan farmarikoria, se on jo sitten kooltaankin iso. Mutta alkuperäinen kirjoittaja hehkutti lähinnä 2.0 mottia ja Ghia-varustelua.

      Meille on tavaratila riittänyt vallan mukavasti 5-ovisessa ST:ssä ja riittäänee vielä perheenlisäyksen jälkeenkin.

    • Ghia rulez

      Kiitti vinkistä.
      Mä ostin Granada 2,8 Ghian enkä oo katunut. Loistopeli!!

    • asdfghjökjggjgd

      Focus kun focus. Vai tarkotatko fiestaa pikkufocuksella ja mondeota isolla.
      Tuolla kun jonossa madellaan, niin ei voi ymmärtää, mihin sitä tehoa tarvitaan. Sitä voi käyttää kolme sekunttia päivässä. Haittana isompi kulutus, vakuutusmaksut, moottorin karstoittuminen, kalliimmat osat ja huollot.
      Tietysti, jos itsetunto on kiinni siitä, mitä takaluukussa lukee, niin ok

      • Kolmas Focus

        Kyllä 1,6 Focuksella pärjää ihan hyvin jos ei tarvitse vetää vaikka asuntovaunua
        silloin 2,0 paikallaan ja onhan siinä puhtia ohituksissa ja vähän järeemmät osat.


    • Öky Malli

      Mikäs focus tämä mikä mulla on ,kun on 1,6 Ghia.Onkse iso vai pieni?

      • Ford Wagoner

        Vähän isompi kun 1,4 Focusta on valmistettu paitsi edellämainitulla niin 1,6,1,8
        ja 2,0 koneella ja Ghia mallin erottaa karvahattumallista pari kromilistaa ja jalo-
        puujäljitelmä koetaulussa ja ovien reunoissa ei mikään muu, niin paitsi hinta.


      • jotain eroa on..
        Ford Wagoner kirjoitti:

        Vähän isompi kun 1,4 Focusta on valmistettu paitsi edellämainitulla niin 1,6,1,8
        ja 2,0 koneella ja Ghia mallin erottaa karvahattumallista pari kromilistaa ja jalo-
        puujäljitelmä koetaulussa ja ovien reunoissa ei mikään muu, niin paitsi hinta.

        Niin, ei kannata muistaa, että vanhassakin Ghiassa on
        - plyyshisisustus
        - parempi äänieristys
        - 6 cd:n soitin
        - sähkötoiminen istuin
        - ajotietokone
        - säädettävä ristiseläntuki
        - kyynärnoja
        - kunnon valaistus sisällä
        - sähköikkunat joka ovessa, hallinta myös kuljettajan ovesta


        Uudemmissa myös automaatti-ilmastointi, vakionopeussäädin, lämmitettävä tuulilasi jne.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe