Kesä lähenee ja se päivä jolloin tulee kuluneeksi 2 vuotta kuninkaan poismenosta. Oletteko ajatelleet ilmaista suruanne ja kunnioitustanne konkreettisesti?
Itse nappasin idea eräältä fanilta: Pukeudun valkoiseen t-paitaan, johon teksti mustalla : Michael Jackson, the King, R.I.P. ...
Sitten on tämäkin :
http://mjacksonfinland.blogspot.com/2011/01/one-rose-for-michael-jackson-2011_28.html
Mutta miten teidän suunnitelmanne?
MJ Memorial Day 25.06.2011
14
184
Vastaukset
- carinajackson
Joo ja jos haluat musitella Michaelia tai vaihtaa ajatuksia kanssani, laita viestiä joko profiiliini, tai meili carinajackson( a t )suomi24.fi
:)- carinajackson
musitella=muistella...
Palataan asiaan, :)?
- MJ<3
itse aijon ainakin tehdä tuon paidan! :) ja hattu päähän valkoset sukat, loafer kengät jalkaan, mustat housut.... kuunnella kokopäivän Michaelia, kattoo sen DVD:eitä, piirtää Michaelista kuvia, tehdä muistokirjoituksen polttaa kynttilää...
- carinajackson
Sama täällä. Posti toi viikko sitten Michael Jackson VISION 3 levyn dvd-paketin ja riemu oli katossa. 4,5 tuntia pelkkää ekstaasia. Suosittelen kaikille!
- MJ<3
joo ittelläni tuo dvd myös, sain sen jouluna lahjaksi ;) se on niin ihana!
- believer2011
Aion varmaan tanssia xboxilla Michael Jackson the experienceä ja kuunnella levyjä, mikä ei sinällään eroa normipäivästä. Itse en usko, että Michael on kuollut joten en sinänsä sure hänen kuolemaansa vaan poistumista julkisuudesta. Eniten tietysti odotan mahdollista come backiä!
Yhdet terveiset minulta on tosin menossa tuona päivänä Forest Lawniin, annetaan Michaelin huomata etteivät fanit ole unohtaneet häntä! - Best of Joy
MUISTKAA tämä päivä. Kaikille kalenteriin!
- MJ<3
tottakai!!! tuo päivä muistiin! "believer2011" itselläni toisaalta tuo sama homma että en usko et Michael olis kuollu... ja näytetään koko MAAILMALLE että me emme unohda Michael Jacksonia koskaan!!!!!!!
Mä mielummin muistelen syntymää ku kuolemaa. : (
- RIP4EVER
Menen käymää Forest Lawnissa.
- 5alive
En tiedä vielä, tekisi mieli käydä stadikalla, missä näin hänet livenä!
Minäkään en usko tähän valekuolemaan, niin moni asia puhuu sen puolesta että se oli tosiaan huijaus. Hauska nähdä mitä 5 alive twettaa/ facebookkaa tuona päivänä -sitä odotan oikeastaan eniten! - carinajackson
Dodo 5 alive :)
No minä poistun nyt joksikin aikaa kuvioista mutta aivan takuuvarmasti palaan viettämään muistojuhlaa kesäkuussa...
Pitäkää toivo korkealla. MJJ lives 4ever. - 5 Alive Dodo
5 Alive Dodo's tosiaan!
Aion juhlia, tanssia, nauttia MJ.n lahjasta! Ihailen ja kuuntelen musiikkia, mietin MJ:n sanomaa ja seuraan vihjeitä -juuri kuten Michael toivoi meidän tekevän.
Olen myös ajatellut, että voisivatko suomalaiset fanit tehdä jotain luonnon eteen täällä -istuttaa puita, suojella metsiä, luontoa? Minusta meidän pitäisi osoittaa konkreettisesti että olemme kuulleet MJ:n sanoman, tehdä projekti jolla auttaa luontoa ja nimetä tekemisemme Michaelin mukaan!- cat.j
Ehdottomasti kannatettava ajatus, mutta miten toteuttaa!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882