Meidän vintiltä kuuluu usein ihme ääntä,voisiko kyseessä olla vinttikoira?
Kummitusapu
8
133
Vastaukset
- kummitusekpertti
Haukahtelua, vikinää? Vai enemmän semmoista ketjujen kalistelua?
- eiexpertti
kuullostaa kyllä enemmän vikinältä/narilta.
- kummitusekspertti
eiexpertti kirjoitti:
kuullostaa kyllä enemmän vikinältä/narilta.
Ok, vikinä kylllä viittaisi vinttikoiraan. Teeppäs makkaratesti! Eli ripottele makkaranpalasia ympäri vinttiä ja tarkista seuraavana päivänä, onko ne kadonneet.
- ho-hou
Ootko tarkistanu, ettei teillä ole vintti pimeenä?
- valotonon
Vintillä on kyllä tosi heikosti valoa mikä vaikeuttaa asian tutkimista :(
- Ellsy
Voi herranjestas! Vinttikoira on koiraryhmä,johon kuuluu muun muassa,afgaaninvinttikoira,azawakh,englanninvinttikoira,espanjanvinttikoira,irlanninsusikoira,italianvinttikoira,puolanvinttikoira,saluki,skotlanninhirvikoira
sloughi,unkarinvinttikoira,venäjänvinttikoira,whippet
eikä se ole mikään vintillä asuva koira! Eikö järki vähän jo koputtele, kun voit miettiä, että miten ihmeessä se koira olisi sinne päässyt.- hm
et kai tosissasi ottanut aloittajaa? tai sitten olit vaan mukana leikissä ja minä otin sinut tosissani :l
- Järkihoi?
Halusin vain testata koiran omistajien äo määrän,ei kyllä hyvältä näytä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023