Myyn lehtikalani koska partamonni teki poikasia. kun monnit kasvaa isommiksi katson selviääkö ne hengissä siihen asti kun lähtevät uimaan simpukasta myyn ison lehtikala urokseni. Neuvottelen hinnasta sitten myöhemmin. Suuri ruokahalu. Etsin sille hyvänkodin ja luovutan tai myyn pikku hintaan. akvaariossa ei saa olla toista uros lehtikalaa vaan ei yhtään tai vain yksi naaras. Myyn Kuopiossa. Jätä ilmoitus Kuopion kirppari.fi osoitteeseen otetaan vastaan ja laitan sitten sähköpostia. Olisi mukavaa jos lehtikalani Fenix saisi hyvän kodin.
Lehti kala uros (iso,iso, iso)
Myyn lehtikalan
2
365
Vastaukset
- kajava
Jos lehtikalasi on kaupan vielä, ottaisitko yhteyttä. Minulla on kututuulella iso koiras ja en ole saanut sille isoa kaveria. Pienemmpt se on telonut.
[email protected] Sorry, tarkoitus oli sanoa naaras. Ja koirasta haen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829