Puukittiä ei löydy ainakaan parhaasta maalikaupasta RTV:stä. Olivat ällistyneitä ja tarjosivat jotain tasoitemassoja, joilla olisin paikannut vanhojen ikkunanpokien oksankolot.
No katselin kotiin tultuani netistä tuolla hakusanalla ja löytyyhän sitä vielä. Täytyy seuraavaksi etsiä kauppa, josta sitä saa.
Puukitti
5
3265
Vastaukset
- la
Kokeile hientapölyä ja lakkaa sekoitat keskenään ?
- Anonyymi
Muistan 80-luvulta ala-asteen puukäsitöissä täyteltiin rakoja puupölyn ja liiman sekoituksella. Liima taisi olla jotain Eri-Keeperiä tms. valkoista liimaa josta tuli puupölyyn sekoitettuna puumaista massaa joka kuivuttuaan oli hiottavissa ja näytti ihan puulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistan 80-luvulta ala-asteen puukäsitöissä täyteltiin rakoja puupölyn ja liiman sekoituksella. Liima taisi olla jotain Eri-Keeperiä tms. valkoista liimaa josta tuli puupölyyn sekoitettuna puumaista massaa joka kuivuttuaan oli hiottavissa ja näytti ihan puulta.
Kovimmat Ritari Ässä -fanit tekivät 80-luvun puukäsitöissä puuKitin :D
- Anonyymi
Onhan puukittiä k-raudassa, Tokmannilla ym.
- Anonyymi
www sivujen colornova.fi=Liberon Puukitti ja maston.fi kautta löytyy ainakin puukittiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398