gallup:ihanimmat nimet?

utelias........

Tähän keskusteluun olisi siis tarkoituksena kirjoittaa teidän mielestänne ihanimpia/kauneipia nimiä. Ja saa myös perustella :)
Omat suosikkini:
TYTÖT:
-Liia
-Linnea
-Aurora
-Leona
-Ninni
-Lilli
Jne. Tykkään aika paljon kaikista uutuus -nimistä mutta myös vanhoista esim. Aino

POJAT:
-Noel
Joel
-Leo
-Vilho
-Tino
-Joni
-Lenna

14

228

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tosikivoja

      Tytöt
      Elli
      Milana
      Ava
      Emilia
      Aada
      Edla

      Pojat:
      Niko
      Veeti
      Olli
      Toni
      Valtteri

    • mmmmmmm

      Aada
      Alisa/Alissa
      Marissa
      Elsa/Elsi
      Sofia
      Aamu

    • Tää on kiva kysely; näitä on niin mukava lukea :) Tässäpäs omat ihanimmat/ kauneimmat nimeni:

      TYTÖT

      Nella
      Nanna
      Pihla
      Marianna
      Matilda
      Katariina
      Aurora
      Amelia
      Anniina
      Aava
      Emilia
      Maria
      Helmi
      Julia
      Julianna
      Juliaana
      Senni

      POJAT

      Noel
      E(e)mil
      Mikael
      Jooa
      Joel
      Joonatan
      Julius
      Jonni
      Viljami
      Onni
      Sampsa
      Sulo
      Aarre
      Aleksi
      Petja

    • heipss19

      Lemppari:

      Anna
      Emma
      Anniina
      Emilie
      Olivia
      Sara
      Lila
      Mia
      Jade
      Ella

      Otto
      Ville
      Jesse
      Emil
      Alex
      Milo
      Elias
      Antton

    • iloinenvs.surullinen

      Minustakin tälläiset keskustelut on kivaja . Ainakin paljo kivempi kuin esimerkiksi rumimmat nimet kysely , koska se ei aiheuta muuta kuin pahaa mieltä , muuta tälläinen kysely voi ilostuttaa :)

      • iloinenvs.surullinen

        oho tuli vähän kirjoitus virheitä :DD


    • jenna.

      Mun lempparit:)

      Isla
      Stella
      Lilia
      Hilla
      Lumi

      Elmeri
      Oliver
      Aatos
      Tiitus
      Aarni

      yms.. Paljon on ihania nimiä mutta nuo nyt tuli ensimmäisenä mieleen:)

    • Nimitäti

      Riippuu kokonaisuudesta, toisen nimen tulee sointua etunimeen ja sitten vielä sukunimeen ja perheen muihin jäseniin. Tertun lapsena Isabella on aika hauska :)

      Lonkalta voin heittää suosikkeina:

      Helmi
      Elea
      Verna
      Loviisa
      Venla
      Lili
      Taika

      Noel
      Sebastian
      Ossian
      Eeli
      Aarni
      Armas
      Valo

    • siinäpäkivojako?

      Milina
      Minea
      Olivia
      Nenna
      Ninni
      Milli


      Noel
      Aarre
      Lahja
      Eelis
      Elmo

    • Keksin vain tyttöjen nimii :D

      1: Sunna
      Ei voi mitään, että jumaloin tätä nimeä. Mutta se ei sovi kelle tahansa.

      2: Siina
      Kiva, erikoinen nimi. Ei tule kaikkialla vastaan.

      3: Mari
      Tylsä mattimeikäläinen-nimi, mutta harkitsen tätä ja puhun siitä koko ajan.

      4: Silja
      Hieno nimi, voisin ajatella sitäkin. =)

      5: Jasmiina
      Kuuluu Sunnan kanssa niihin yh-lähiönimiin, mutta toiseksi nimeksi sopisi mainiosti!

      6: Pauliina
      Kiva nimi.

      7: Vera
      Vera sopii niin blondeille, kun bruneillekin. Se rimmaa kaikkien muiden hienojen nimien kanssa.

      8: Pinja
      Oli pienenä mun suosikkinimi, nytkin se on ihan kiva.

      9: Anette
      Kiva nimi, mutta en voisi ajatella punapäistä Anettea.

      10: Sonja
      Se sopii kaikenikäisille, ja -tyylisille. Ajaton, nätti nimi.

      11: Leena
      Kuuluu mitä yleisimpiin nimiin, mutta nyt ihastuin kyseiseen nimeen.

      12: Sanna
      Käytännöllinen, mutta liian yleinen. Silti mä tykkään tästä.

      13: Nella
      Nella on nimi, joka on ihan OK. Mutta ite en antaisi.

      14: Aila
      Jotta välttäisin epäonni-ketjua, pistin Ailan mukaan. Aila on hieno nimi.

      15: Ja on niitä muitakin.

    • pe-la

      Pidän ensinäkemältä monista uutuusnimistäkin, mutta uutuudenviehätys menee nopeasti ohi ja palaan yleensä suomalaisiin perusnimiin.
      Hyviä ja/tai kauniita nimiä, joista tykkään ovat mm:

      Anne ja Anna
      Maria
      Helena
      Hannele
      Leena
      Elina
      Emma
      Maija ja Maiju

      Eetla
      Helea
      Manda
      Matilda
      Amanda
      Anniina
      Linnea
      Eveliina
      Elisabet
      Josefin
      Sofia
      Soila
      Sylvia
      Lydia

      Heta
      Venla
      Viena
      Vaula

      Poikien(miesten) nimistä tulee seuraavat mieleen (ei kaikki niin suomalaisia):

      Leo
      Antti
      Juhani
      Jaak(k)o
      Ilkka
      Jussi
      Juho
      Tapio
      Tuomas
      Markus

      Atte
      Elja
      Kasperi
      Konsta
      Jeremias
      Sakarias
      Valtteri
      Wille
      Vesa
      Viktor
      Oska
      Otso
      Samsa

      Alec, Alex, Aleksander
      Jan.......
      Joakim (toisena nimenä ehkä)
      Edvin
      Robert
      Adam ja Allan (toisena nimenä...)
      Rafe (Rafael)
      Raul

    • Auttaja-Armas

      Fanny
      Yrjö

    • CorpseBride81

      - Senja, oli vielä jokunen vuosi sitten hyvin harvinainen . kaunis ja tyttömäinen, muttei yli-imelä. sopii kaikenikäisille

      - Linnea, kaunis herkkä ja runotyttömäinen

      - Pilvi, kaunis luontonimi

      - Usva, samat perustelut kuin yllä

      - Kuutar, uskomattoman kaunis mutta miinuksena tulee kalevala-koru mieleen

      - Minja, olen yhä katkera että kaverin lapsella on tämä nimi.. en kehdannut antaa omalle

      - Lovisa/ Loviisa, kaunis vanha nimi vaikka tarkoittaakin ydinvoimalaa :D

      - Hope, voisin antaa tyttärelle jos asuisin ulkomailla

      - Angela, samat perustelut kuin yllä


      - Marius, harvinainen ja komea pojan nimi

      - Pyry, tämä on aina miellyttänyt silmää ja korvaa

      -Miko, voisin antaa pojalle jos isänsä ei olisi Mikko :D

      - Joakim, olisi upea toiseksi nimeksi

    • kalle petteri

      Irene, rauhaa tarkoittava

      Sofia, viisautta tarkoittava

      Elisabeth, "Jumala on valani"

      Eleonora, "Jumala on valoni"

      Sara/Saara, tarkoittaa prinsessaa, ruhtinatarta, ladya

      Aurora, revontulia tarkoittava

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe