Minä vähän joka esiintyy Pirrenä.
Minä se olin
11
94
Vastaukset
- lejanna
Tervepä teille, tervepä meille, te sivupersoonien seurakunta.
.Tarttis sanno terveissi ollil kans,toi vekkuli kopiois juttus sen pakinast.
Ei sil mittä oma sanottava ollu.
Rupesin tosa miettimä et mite se tonkka resonoi ku töräyttä sinne .
Meil olki kesäkaure avajaise ko saatti sanna koottu,lämmitetti makkara kosanil köpinokas- lejanna
koti-kiusattu kirjoitti:
Tarttis sanno terveissi ollil kans,toi vekkuli kopiois juttus sen pakinast.
Meil olki kesäkaure avajaise ko saatti sanna koottu,lämmitetti makkara kosanil köpinokasHyvähän se teillä siellä tropiikin lämmössä, toista täällä hankien keskellä :))
Ei ole enää tonkkaa istuttavaksi, pitäneee tyytyä maitopänikkään?
Ettei ihan mene lyttyyn jos siihen oikein koko painolla pyllistää.
Ei mun varpusen paino enää mitään lyttää, ei tokikaan.
Taidan alkaa nauttimaan Saksan kaupasta ostettua kiinalaiskeittoa.
Enpä ole tälle päivälle vielä muuta kuin vettä nauttinjtkaan.
Jännää nyt täällä, kun ei tiedä mitä tulee kirjoitettua. :))
. - Lavatonkka
koti-kiusattu kirjoitti:
Tarttis sanno terveissi ollil kans,toi vekkuli kopiois juttus sen pakinast.
Meil olki kesäkaure avajaise ko saatti sanna koottu,lämmitetti makkara kosanil köpinokasEn kyllä ole kokkeillu, mutta luulisin että kumeasti mörähtää ja peppu tärähtää ilman livahtaessa vinkuen rakosista tai raosta. :)
...tuo sanna...onko se sauna? Lavatonkka kirjoitti:
En kyllä ole kokkeillu, mutta luulisin että kumeasti mörähtää ja peppu tärähtää ilman livahtaessa vinkuen rakosista tai raosta. :)
...tuo sanna...onko se sauna?Kootti sanna pois karult, eli koottiin hiekotus santaa pois.
Kiusaan tota vale k/k pikkasen.
- Lavatonkka
Kiusaa pois! ;)
Kyllä sitä joskus tuntee ittesä tyhmäksi! ;)) Sanna, santa, sannat! Tietysti!
Meillä ne koottiin jo viikko sitten. Eikä se ollu santaa vaan soraa. N. 4mm halkaisijaltaan.Hiekotus sepeli se meilkin on sanotaa vaan sannaksi.
tai hiekaks.
Ei ollut tarkoitus elvistellä toi oma puheenparsi vaan tulee niin herkästi esille.- Lavatonkka
koti-kiusattu kirjoitti:
Hiekotus sepeli se meilkin on sanotaa vaan sannaksi.
tai hiekaks.
Ei ollut tarkoitus elvistellä toi oma puheenparsi vaan tulee niin herkästi esille.Jotain rouhettua kiveä kummiskin...tässä muuten linkki sivulle jossa noita kivituotteita on pitkä litania. :) http://www.koneyrittajat.fi/Raiku/tn-m3-tn.html
Saa mulle elvistellä, se on opettavaista. Ilisipa mullakin joku murre millä tehdä vaikutus. :)
- enkeliduo
Oikial kookoolle päivänpaistet pääsiäisen !
- enkeliduo
haloo valenimmari !
Saaks hyvätki kiksit tommosest touhust ?
Om meit moneks....Mitä kummaa on meneillään??
Oon nykyään tääl tosi vähän, mutta kun luin äkkiä muutaman viestin, niin joku ilmeisesti häiriköi muiden nimmareilla??
Kukaan ei oo niin pönttö, et kuvittelis k/k:n olevan tässä tuo aloittaja.
Eikä tuol Tiinan ketjussa vika tasan oo oikea lejanna.
Hullut päivät meneillään??
:DD
Hyvää pääsiäistä palsta!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905157
- 534046
- 252169
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271837Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161785- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹271227Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980