Miksi?

miksimiksimiksimiksi

Miksi et hyväksy minua sellaisena kuin olen?
Miksi et rakasta minussa mitään, mitä minussa on?
Miksi haluat muuttaa minut toisenlaiseksi?
Miten voit sanoa rakastavasi, jos en kelpaa itsenäni?
Miksi itket, kun kerron, etten halua jatkaa, vaikka olet satuttanut minua niin monin eri tavoin?
Miksi et anna minun kehittyä ihmisenä?
Minkä takia elämässäni ei saisi olla muita kuin ihminen, joka syvästi vihaa ja halveksii minua?
Miksi et koskaan tee mitään, mikä tekisi minut iloiseksi?
Miksi satutat ja lyöt lyötyä?
Miksi haluat poistaa minusta kaiken hyvän?
Miksi käännät selkäsi juuri silloin kun tarvitsisin sinua?
Miksi olet hellä vain kun tarvitset jotakin?
Miksi edelleen haluat jatkaa? Miksi et vain häviä elämästäni ja anna minun olla?
Miksi palaat aina uudelleen esittäen, että kaikki menee paremmaksi ja löydämme itsemme samasta pisteestä?

Anna mun olla. Olen niin helvetin hajalla, etten edes jaksaa vastustaa sinua. Kun vain häviäisit elämästäni. Imet kaiken voimani, enkä saa voimia lähteä. Olet tehnyt elämästäni täydellisen helvetin. Ainoa positiivinen asia, jonka tästä löydän, on se, etten ole samanlainen kuin sinä. Mutta olen niin kyllästynyt teihin narsisteihin. Lapsesta saakka joutunut katsomaan, kuinka te tyhjennätte sieluja. Kuinka isäni löi äitiäni, kuinka en koskaan kelvannut, kuinka olisi pitänyt olla enemmän kuin vanhin sisarukseni. Ja silti kaikille isä on se hyvä tyyppi ja äiti joku pirttihirmu, joka viimeisillä voimillaan käski isän lähteä. Ei ole kiva kuunnella äidin itkua kun keho huutaa mustelmilla.

Ja se narsistiopettaja, joka sanoi, että minusta ei tule koskaan mitään. Ja se pomo, joka teki selväksi joka ikinen päivä, kuinka olen firman paskin työntekijä.

Ja taas olen tässä. Kyllä kai te huomaatte sen minussa. Lapsena syntyneen narsistisen aukon, joka huuta hyväksikäyttämään.

14

99

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • d.i.c.e

"Miksi" on turha kysymys, kun on kyse narskuista.
      Pitäisi paremminkin kysyä, miksi siedät sen kaiken?

• A
    • d.i.c.e
    • M.B.
      • d.i.c.e

Just meinasin laittaa tuon biisin... :)
        Paras.

• A
        d.i.c.e kirjoitti:

Just meinasin laittaa tuon biisin... :)
        Paras.

Peskää hampaat ja menkää sänkyyn.

• d.i.c.e
        A kirjoitti:

Peskää hampaat ja menkää sänkyyn.

Itsesäälissä on mukava rypeä...

• d.i.c.e kirjoitti:

Itsesäälissä on mukava rypeä...

d.i.c.e (kiva toi uusi nm), A ja mää. Senkin pässinpäät. Koettakaahan nyt olla ihmisiksi ainakin yhtenä päivänä. Ja huomenna/tänään vähän reippaampia ja iloisempia, jooko? Tai mie alan oikeesti murjottamaan.

• A
        elisakettu kirjoitti:

d.i.c.e (kiva toi uusi nm), A ja mää. Senkin pässinpäät. Koettakaahan nyt olla ihmisiksi ainakin yhtenä päivänä. Ja huomenna/tänään vähän reippaampia ja iloisempia, jooko? Tai mie alan oikeesti murjottamaan.

> Tai mie alan oikeesti murjottamaan.

http://www.youtube.com/watch?v=aZY3EZ0vcf8

• M.B.

• d.i.c.e
        elisakettu kirjoitti:

Thanks...Ja yritetään. 8)

• d.i.c.e

• d.i.c.e
        elisakettu kirjoitti:

Hyvää pääsiäistä kaikille !

;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      28
      2547
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2126
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      122
      1829
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      99
      1828
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      10
      1574
    6. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      142
      1172
    7. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1085
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      89
      1041
    9. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      21
      1032
    10. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      987
    Aihe