Olen 18 - vuotta, ylläpidän omaa tarinankerrontaroolipeliä, pelaan aktiivisesti siellä. Sen lisäksi harrastan kirjoittamista, ratsastusta, ja treenaan shettistammaani.
Jos joku ei vielä tiedä, mistä puhutaan: Erään kaverini sanoin:
"Foorumipohjainen fantasiaroolipeli on vuoropohjaista tarinankerrontaa foorumilla, jossa eläydytään itse kehittämään tai ennaltamäärättyyn hahmoon.
Maailma ja pelin säännöt ovat ennaltamäärättyjä ja tarkoituksena on eläyttää hahmo kyseiseen maailmaan sääntöjen mukaan siten, että hahmon persoonallisuus ja mielialat eivät ole kirjoittajan omia, vaan nimenomaan hahmon omia. Kerrontaa edetään vuorotellen toisten pelaajien ja heidän hahmojen kanssa, että yksi kirjoittaa oman hahmonsa pelivuoron ja toinen jatkaa omalla hahmollaan. Juoni muotoutuu hahmojen vuorovaikutuksesta tarinaan ja tavallaan improvisaationa. Tavoitteita ei ole ja halutessaan voi jopa tappattaa oman hahmonsa, jos säännöissä se sallitaan ja aloittaa toisella hahmolla uudestaan uusilla lähtökohdilla."
Se on mielenkiintoista, uskokaa pois.
Mitä omassa pelissäni sitten on? Ihmissuhteita, seikkailuja, fantasiaa, magiaa.
http://ceres.arkku.net
Tutustukaa ihmeessä, jättäkää asiallisia kommentteja ja kysymyksiä ^^ Topiciin kaipailen kanssa keskustelua :D
Ja tämän tarkoitus ei ollut pelkästään mainostaa!
Kuka pelaa foorumiroolipelejä? Miksi? Mikä kiehtoo? Minkätyyppisiä pelejä pelaatte, kauanko olette pelanneet? Keskustelua aiheesta..!
Tarinankerrontapohjainen foorumiroolipelaus?
Tinanja
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1613271EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403032- 1121565
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1551304- 731139
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621097Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373989- 47963
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne24938